No aaww.. miksi tämä on mun mielestä jotenkin suloinen aihe? ^w^ Okei, joo..
Mullekin on tota krääsää vuosien varrella kertynyt jonkin verran varsinkin niinä kaikkein "pahimpina" aikoina, jolloin oli päällä ihan hirvittävä Potter-buumi (joka on kieltämättä tekemässä comebackin~).. Eli, muistini mukaan omistan..
~ kaikki kirjat suomeksi.
~ kaikki leffat lukuunottamatta salaisuuksien kammiota (+ viisasten kivi vain videona...). nakertaa hieman, musta henkilökohtasesti SK on kuitenkin paras tähän asti ilmestyneistä leffoista.
~ sellanen valkonen pehmopöllö (ihan rrandom vaan, jostain leluosastolta ostettu), joka on aina ollut mulle hedwig ! ♥
~ löytyy myös kynä, kumi, terotin + muuta tollasta pikkukrääsää.
~ tarroja + tarravihko.
~ sellanen hermione-nukke, (ei aivan barbin kokoinen.. pienempi, ei pehmeä, vaan kova), jolla tuli mukana mm. noidankanttila ja arkku, jossa makaa koukkujalka. arvatkaa jumaloinko sitä kun pienempänä sain synttärilahjaksi? jumaloisin vieläkin, jos tietäisin, mihin pikkusiskoni sen oikein on piilottanut.
~ norbert-avaimenperä-virtuaalilemmikki. se oli niin ihana, kun sitä sai ruokkia ja pelata.. mutta aina loppu patterit.
(+ oli julisteita, jotka kaveri oli mulle antanut, mutta ystävyyden loppuessa vaati takaisin *kiukkuista jupinaa*)