Kirjoittaja Aihe: Kivun puuduttama || angst, K-11, Luna/Draco, one-shot  (Luettu 4305 kertaa)

emptiness

  • ***
  • Viestejä: 140
    • IRC - galleria
Title: Kivun puuduttama
Author: emptiness
Genre: angst
Pairing: Luna/Draco
Rating: 11
Summary: "Sä olit hyvä mulle. Mutta sä olit sitä juuri niin kauan, kun sua huvitti. Mä en vihaa sua vieläkään, en pysty siihen. Joka hetki mä vaan toivon, että sä tulisit mun luokseni ja sanoisit, että kaikki on ollut vain pahaa unta."
Disclaimer: en omista henkilöitä, kaikki Rowlingin, lainailen vaan :) Rahaa en myöskään tästä saa.
Warnings: itsetuhoisuutta ja hallitsematonta angstia
A/N: Mä en todellakaan tiedä mistä tää tuli. Kirjottelin yksi yö tämän, kun ei (taaskaan) nukuttanut. Kauheeta angstia ja sen sellaista, mutta itse siltikin tykkäilen tästä :) Enkä vieläkään ymmärrä, miksi mun pitää aina etsiä nää pimeät puolet kaikista henkilöistä. En käsitä! Kommenttia vaan, risuja ja ruusuja :)


Kivun puuduttama

Mua kyllä varoitettiin. Mun ystäväni varoittivat mua. Ne halusivat pitää huolta ja katsoa mun perääni. Mutta mä en kuunnellut niitä. Mä menin oman pääni mukaan ja tein kuten lystäsin. Tulos on synkkä.

Mä istun paikallani. Mun on pakko, koska liikkuminen sattuu. Päätä särkee ja vatsaan koskee. Mä suljen silmäni ja yritän olla ajattelematta. Mutta sä tulet mun mieleeni, täytät koko ajatusmaailmani. Meidän yhteinen aikamme vilahtelee kuvina mielessäni. Joka kuvassa sä hymyilet sun ilkikurista hymyäsi. Se hymy ei sammunut edes silloin, kun sä menit pois. Mua sattuu taas ja mä painaudun syvemmälle nurkkaani.

Sä olit hyvä mulle. Mutta sä olit sitä juuri niin kauan, kun sua huvitti. Mä en vihaa sua vieläkään, en pysty siihen. Joka hetki mä vaan toivon, että sä tulisit mun luokseni ja sanoisit, että kaikki on ollut vain pahaa unta.

Mä toivon, että sä tulisit ja halaisit. Pitäisit mua sylissäsi. Että nyt kun mä avaisin silmäni, sä olisitkin siinä. Eikä olisi mustelmia, eikä haavoja. Ei huudettuja sanoja, satuttavia tekoja tai mun kuihtunutta olemustani. Mutta älä huoli, et sä tätä mulle tehnyt. Mä tein tän itse itselleni.

Mä luotin suhun. Mä en välittänyt muiden puheista, Mä en välittänyt niiden katseista. Mä en välittänyt muusta kuin susta.

Nyt kun kaikki on loppu ja mä istun tässä satutettuna, hylättynä, huijattuna ja totaalisen rikki, mulla olisi aikaa vihata sua. Mulla on aikaa ajatella sua ja kaikkea sitä, minkä sä teit mulle. Ja mua alkaa taas itkettää.

Kun mä rakastin sua ja sä olit mulle maailman suloisin, ihanin, kiltein ja aidoin ihminen, kaikki muut hokivat sun olevan töykeä, ahdasmielinen, julma ja itsekäs. Mä en usko niiden silloin sanomia sanoja vieläkään. Mä en suostu tunnustamaan, että olen ollut niin tyhmä.

Mä kuulen äänen. Se on sun äänesi. Nostan päätäni ja viitan huppu tippuu olkapäilleni. Mä näen sun kävelevän ohi luihus-ystäviesi kanssa. Sä et katso muhun, et näe mua. Et, koska mä olen vain pieni ja kuihtunut musta mytty nurkassa, jonka vaaleat ja haurastuneet hiukset ovat takussa. Mitään muuta mä en enää ole.

– Rakas, tule takaisin. Älä anna mun riutua näin. Sä tiedät että mä olen täällä. Sä saat anteeksi kaiken, jos vaan rakastat mua. Näetkö sä rakas mut? Mä olen täällä sulle aina. Sä saat olla ihan kuinka itsekäs ja julma tahansa, jos vaan annat mulle vähän rakkautta…
– Luna? Luna ootko sä hereillä? Luna mikä sua vaivaa?!
Hermione ravistee mua ja mun mustelmiin sattuu.
– …enää koskaan. Rakas sä lupasit että… mä jatkan häiriintynyttä yksinpuheluani.
– Luna kuuletko sä mua? Ron, mä tarvitsen apua! Hermione huutaa ja nostaa mua ylös nurkasta. Sen kädet tahriutuvat vereen, mutta se ei tunnu välittävän. Pian toinenkin käsipari tarttuu muhun kiinni. Mä nojaan Hermioneen, mutten lopeta puhumistani. Hermionen säikähtänyt katse kohtaa mun silmäni ja mä kuiskaan hiljaa:
– Anna anteeksi, mun ei ollut tarkoitus tappaa itseäni tällä.

Ronin ja Hermionen otteet lipeävät säikähdyksestä ja mä kaadun maahan. Tunnen kuinka veri virtaa taas haavoistani ja kaapuni sotkeutuu siihen. Makaan maassa ja kyyneleet valuvat mustelmaisilla poskillani. Äkkiä alan kirkumaan käheällä ja tuskan tukahduttamalla äänelläni:
– Tule takaisin Draco.
« Viimeksi muokattu: 29.11.2014 13:09:51 kirjoittanut Renneto »
I've got friends to cut your toes of just to show you how much they care.

Ginnysi

  • ***
  • Viestejä: 55
  • Somebody dreams about you every single night<3
Vs: Kivun puuduttama
« Vastaus #1 : 19.11.2008 20:57:51 »
oijoi tämäkin täällä!! ;D
sekoan ku oli niin hyvä!

Paritus oli musta vieläkin vähän höpö, mut no jaa hyvä oli ja on :P ::)
en tiedä mitä on rakentava palaute ;)


ainiin olit keksiny hyvän otsikon.... :)

emptiness

  • ***
  • Viestejä: 140
    • IRC - galleria
Vs: Kivun puuduttama
« Vastaus #2 : 19.11.2008 21:15:15 »
Riiku, kiitos paljon, korjasin ton virheen heti. Hienoa jos pidit, pelkäsin mielettömästi että tein huonosti, kun etsin tuon Lunan pimeän puolen, mutta saattoi se toimiakin.

Ginnysi, juu, pitkän mietinnän jälkeen löysin viimein otsikon tällekin (olen mielettömän huono keksimään niitä). En tiedä mistä tuo paritus tuli. Tai varmaan siitä, että Luna ja Draco vaan näyttäisivät ihan mielettömän hyvältä yhdessä :D Mutta kiitos.
I've got friends to cut your toes of just to show you how much they care.

Lozku

  • ***
  • Viestejä: 466
Vs: Kivun puuduttama
« Vastaus #3 : 24.11.2008 09:31:45 »
Kiitokset sulle tästä ihanan hirveästä jutusta. Olet oikeassa, malfoy ja luna sopisivat hyvin yhteen. Ainoa ongelma on niinkuin tässä ficissäkin annoit ymmärtää on Lunan hauraus ja Malfoyn törkeys ja ilkeys.
~ehjimmät meistä on tehty sirpaleista~

Kovin helppoa on vajota hetkiin
joissa tunne on valhetta
sielusi kadotat vain öisiin retkiin
syntyy syviä haavoja
Sano sana ja tiedät mä tuun vastaan
ole rauhassa vielä mä sua seuraan

Susihukka

  • Vieras
Vs: Kivun puuduttama
« Vastaus #4 : 24.11.2008 15:26:45 »
Jäi jotenkin haikea tunnelma tästä ficistä.
Pidin tästä paljon, mutta mielestäni tähän olisi paremmin sopinut kirjakieli...
Voi Luna raukkaa ja olet oikeassa, että Luna ja Malfoy sopisivat yhteen hyvin.
Jossakin oli parit kirjoitusvirheet, mutta en niitä nyt enää löydä.  :)

Kiitos, tästä ihanasta pikkuficistä!  :-*

emptiness

  • ***
  • Viestejä: 140
    • IRC - galleria
Vs: Kivun puuduttama
« Vastaus #5 : 24.11.2008 18:20:58 »
Lainaus
Kiitokset sulle tästä ihanan hirveästä jutusta. Olet oikeassa, malfoy ja luna sopisivat hyvin yhteen. Ainoa ongelma on niinkuin tässä ficissäkin annoit ymmärtää on Lunan hauraus ja Malfoyn törkeys ja ilkeys.


Ou kiitos kun tykkäsit :) Juurikin tuota hain tässä ^______^


Lainaus
Jäi jotenkin haikea tunnelma tästä ficistä.
Pidin tästä paljon, mutta mielestäni tähän olisi paremmin sopinut kirjakieli...
Voi Luna raukkaa ja olet oikeassa, että Luna ja Malfoy sopisivat yhteen hyvin.
Jossakin oli parit kirjoitusvirheet, mutta en niitä nyt enää löydä.   :)

Kiitos, tästä ihanasta pikkuficistä!   :-*

Auts, vihaan sitä, kun teen kirjotusvirheitä :D Mut joo, toivottavasti kukaan muu ei bongaile niitä. Voi olla, että kirjakieli olisi ollut parempi...mutta tää tuli multa luontevammin näin, niin en viitsinyt väkisin alkaa vääntämään.

Ja oleppa hyvä vain :)
I've got friends to cut your toes of just to show you how much they care.

ruskaretki

  • Vieras
Vs: Kivun puuduttama
« Vastaus #6 : 29.11.2008 19:35:39 »
En ole ikinä lukenut mitään tällä parituksella, oikeestaan en ole yleensäkään lukenut hirveän paljon Draco-ficcejä, mutta nyt jäin kyllä ihan koukkuun. Kuvailit Lunan tunteita tosi hyvin enkä voinut olla ajattelematta, että Luna ja Malfoy sopisivat ihan hyvin yhteen,  niinkuin joku tuolla jo taisikin sanoa.

Muttasiis, tykkäsin paljon! :)

emptiness

  • ***
  • Viestejä: 140
    • IRC - galleria
Vs: Kivun puuduttama
« Vastaus #7 : 29.11.2008 21:05:53 »
ruskaretki, kiitos paljon. Ihanaa, että saan koukkuunnutettua ihmisiä (herran jestas, onko tuo joku sana  :o ) Mutta kuitenki, kiitos kun luit ja kiitos kommenteista :)
I've got friends to cut your toes of just to show you how much they care.