Title: Peilikuva
Author: Ingrid
Genre: Horror
Pairing: ei paritusta, vaan Harry
Rating: S
Summary: Ei varsinaista juonta, lue niin näet
Disclaimer: En omista ketään, kaikki kuuluu Rowlingille
A/N: Halusin kirjottaa jotain, ja tässä tulos
Joka kerta peilistä heijastivat punaisena hehkuvat silmät, jotka olivat säikäyttää minut hengiltäni. En tiennyt mitä se oli, olin kenties tulossa hulluksi. Silmät eivät olleet vieressäni, eivät ylä- tai alapuolellani. Ne olivat minun omat silmäni. Minun silmäni hehkuivat punaisina aina peiliin katsoessani. Ihoni oli kalmankalpea, aivan valkoinen. Leukaluuni oli vahva ja näytti jopa uhkaavalta. Minulla ei ollut hiuskarvaakaan, eikä nenää. Minulla oli käärmemäiset sieraimet keskellä kasvoja, ja suu oli pelkkä viiva sierainten alla.
Katsoin jälleen peiliin, enkä edes yllättynyt enää, kun näin siinä punaisena hehkuvat silmät. Ne hehkuivat aavemaisina pimeyden keskellä, ja kuvajaiseni näytti kiinteältä. Tarkastelin puolikuoliaaksi säikähtäneenä kuvajaistani, ja kokoajan minun teki mieli kohottaa käteni ja lyödä peili rikki. Peilistä kuvasti pahin viholliseni, ja aloin pikkuhiljaa olla varma, että se työntyisi minä hetkenä hyvänsä peilistä murhaamaan minut. Kuitenkin vain katsoin peiliin lumoituneena, ja tunsin, kuinka aloin murentua sen edessä.
Minulla ei ollut vastauksia mihinkään, enkä niitä tarvinnutkaan. Peilikuva oli alkanut pikkuhiljaa hallita mieltäni, ja aloin olla kovin kiintynyt siihen. Vaikka syvällä minussa asui vielä olento, joka vastusti peiliin katsomista. Vastusti sitä, että alkaisin sulautua olentoon, joka peilistä katsoi. Mutta juuri niin oli tapahtumassa. Ihoni alkoi kalveta, kunnes se oli lumenvalkoinen. Leukaluuni valhvistui ja tunsin samalla hurjan itsevarmuuden humahtavan ylleni. Silmäni iirikset muuttuivat kirkkaanpunaisiksi, ja ennen kuin sisälläni uinuva olento ehti estää, hyppäsin kohti peiliä. Ja silloin olin kadonnut. Olin sulautunut Lordi Voldemortiin, ja tästä lähtien me olisimme yhtä.
A/N 2: No ei tästä kummonen tullut, mutta siinähän se menee muiden mukana