Kiitos Jekaterina, Weillmarien ja Scarlett
Tämä ficci on tainnut vetää teidän melko sanattomaan linjaan, ainakin joku taisi siitä mainita. Mutta niin, tämä on taas tällainen kohtaus vain sieltä jostain Tylypahkan hetkistä, johon en kehittänyt mitään syy-seuraus-suhteita. Ajattelin jättää sen auki, että ne jotka haluavat kehitellä siihen jotain saavat siihen täyden vapauden. Itse en kylläkään kovin usein viitsi ajatella ficin ulkopuolisia asioita, pakko myöntää. Tietenkin tässä kävi ilmi, että Harry oli kuollut, ja että hän oli merkinnyt Dracolle paljon, mutta en minä itse ajatellut sen enempää.
Otsikkoa joudin miettimään pitkään. Ajattelin aluksi, että tuo nyt kuulostaa niin typerältä, että antaa olla, mutta jätin sen siihen. Oli sitten pakko pistää tuollainen pieni tietoisku tuohon, ettei olisi tullut kamalaa tulvaa kysymyksi,
mitä tuo viimeinen lause tarkoitti? Todellakin kun matikan opettajani selitti tuota yksinomaa minulle, vaikka ole alkoholiin koskenutkaan sitten kun olin kuusi.
Kiitos kovasti, kun viitsitte kuluttaa aikaanne ficcini lukemiseen ja kommentoimiseen. Sain tässä taas ficciä pidemmän selostuksen ja kiitospuheen tekaistua
Oliko edes offia?