Pitäisikö kommentoida? Olen pariin kertaan lukenut tämän läpi ja tykkään kovasti
Aah, tämä on tällainen söpö teinislash ja jollakin tavalla hyvin perinteinen ja hauskasti omaperäinen. Tykkään noista lappukeskusteluista tosi paljon, en tajua itsekään matikasta mitään! Mutta siis. Sofia saattaisi olla todella ärsyttävä, jos hän olisi ystäväni (minäkin vihaan sitä, kun minua paritetaan täysin väärille ihmisille!

No en vihaa, mutta en myönnä

) mutta oikeastaan tykkäsin kovasti hänen hahmostaan ja osastaan tarinassa. Kaikki KOSH:it ja muut vinoilut, ne jaksavat naurattaa : D Samoin kuin tuo
Aaaw, se on niin slash! Ehkäpä näen vähän itseäni Sofiassa myös, minulla ei tosin ole yhtään poikapuolista ystävää, jota parittaa. Sääli sinäänsä.
Ja tykkäsin kovasti siitä, että he olivat noinkin puhtaasti parhaita ystäviä. En tiedä mikä siinä on, mutta tykkään siitä, kun poika ja tyttö todellakin pystyvät olevaan ystäviä, vaikkakin Sofiaa luultiin myös Kasperin tyttöystäväksi.
Kirjoitustyyli on kiva molemmilla ja sen verran samankaltainen, etten edes muistanut, että tätä todella kirjoitti kaksi eri ihmistä. Se, että jaoitte hahmot noissa lappukeskusteluissa oli kiva juttu, sillä siinä molemmille kehittyi tavallaan omanlainen tapa puhua ja muuta.
Aw, ei tässä voi kuin aaaawitella tuolle Sofian innostukselle kaikesta.
Okei, olkoon niin, että Kasperin nopea mukautuminen siihen, että hän mahdollisesti on homo, on hieman arveluttavaa ja epärealistista, kun hän noin kiihkeästi tahtoi hetero olla. Toisaalta hän ei missään vaiheessa suhtautunut homoihin mitenkään inhoavasti. En silti usko, että vika/ansio oli Sofian, hän vain sai Kasperin ehkä ajattelemaan asiaa. Mutta tuskin Kasperista homoa tuli Sofian takia. Tyttö vain vähän avitti, mikä on varmaan hyvä juttu *virnis*
Aapo on taas selvä homo, erityisesti tuossa discokohtauksessa. Myönnän, allekirjoittanut aawitteli ja hihitti täällä koko viimeisen luvun ajan, mutta tuo Kasperin avuttomuus ja epävarmuus on niin suloista! Hienoa, että pojat kuitenkin lopulta sitten päätyivät yhteen. Ja kiitos kajaalista, sillä kajaalisilmäiset pojat ovat suloisia.
Mitähän ne homofobikot olisivat tosiaan tykänneet, ellei urhea Sofia olisi tullut keskeyttämään poikien "imuttelua"? (Ei hitto, en tykkää tuosta sanasta yhtään! Ja olen muutenkin vähän sitä mieltä, että nopea suukko olisi ollut vähän uskottavampi näin aluksi ^^)
Hieno lopetus

Kiitos kovasti, tykkään tästä! Tätä on ihanaa lukea, piristävä teksti ja sopivat lyhyt, tämän lukee nopeasti.