Title: "Joo, mäkin rakastan sua."
Genre: Angstromancefluffy
Author: hymykuoppa (=mie)
Paring: Harry Potter/ Mary Sue (= mie taas, hymykuoppa)
Raiting: S
Summary: Sydänten rikkominen voi sattua, sydämensä vaientaminen taas vielä pahempaa. Joskus voi vahingossa sokaistua tunteistaan, mutta toiset eivät halua satuttaa ja teeskentelevät.
A/N: Tein sen jälleen ! Nimittäin Mary Suen. Anteeksi, olen niin kiintynyt kirjoittamaan itsestäni. : D Mutta joo, tässäpä tällainen. En oikein tiennyt mihin sijoittaisin tämän, mutta laitoin tänne, koska tämä on angstavaa romanssifluffya (:
"Joo, mäkin rakastan sua."
Istuin lattialla Harryn polvien välissä. Poika tuijotti vaitonaisena takkatulta silitellessään paksuja kiharoitani. Tunsin ohikulkevan Ronin polttavan katseen kaulassani, joten yritin huomaamattomasti nostaa harmaan neulepaitani kaulusta. En voinut kuitenkaan olla vilkaisematta poikaa ja luomatta hänelle väkinäistä hymyä. Ei ollut helppoa olla ystävysten välissä - tai entisten ystävysten.
Vilkaisin Harryn yksinään vipattavaa jalkaa ja tunsin tyhjyyden kouraisevan vatsassani. En minä rakastanut Harrya, mutta en ollut voinut sanoa hänelle ei. En voinut särkeä hänen sydäntään, sillä hän oli joutunut jo kärsimään niin paljon. Hän tunsi olonsa mitättömäksi Draco Malfoyn rinnalla - pojan, joka sai tyttöjä kuin mustikoita. Sekä muutamia poikia..
Punainen kiehkura valahti olkapääni yli kasvojeni vierelle ja sai minut havahtumaan ajatuksistani. Tunsin kylmänväreet selässäni kun Dracon kasvot piirtyivät verkkokalvoilleni. Harry oli ilmeisesti huomannut tapahtuneen, sillä hän kumartui kietomaan kätensä ympärilleni: "Kylmääkö sinua?"
Pudistin päätäni huultani puraisten ja peukalon ihoa näpertäen. Kuulin Harryn sanovan jotain hymy kasvoillaan, mutta en keskittynyt saamaan sanoista selvää. En oikeastaan edes halunnut tietää mitä hän oli sanonut.
Hän silitteli hiuksiani ja naputteli toisella etusormellaan siroa olkapäätäni. Poika kumartui jälleen ja suuteli minua päälaelleni: "Rakastan sinua."
Värähdin yllättävästä kosketuksesta ja kiedoin kädet entistä tiukemmin polvieni ympärille. Tukahdutin huokauksen ja koitin turhaan hymyillä takkatulelle kyynelteni takaa: "Joo, minäkin rakastan sinua."
A/N2: Lainaus psykologian kirjastani: "Joo, mäkin rakastasan sua", epäilen jo, tarkoitanko sitä sittenkään.
Eli näin.