Kirjoittaja Aihe: Pieni poika vain, S | Harry PoV, Harry / Ginny. FF10, angst, drama ja fluff.  (Luettu 4859 kertaa)

Harry Potter

• Sulttaani
    • Eleabin kynäilyt (pahasti kesken)
Title: Pieni poika vain
Author: Eleanor (Harry Potter)
Beta: Lacrimare rakkaalle kiitokset!
Genre: Angst + drama + fluff
Pairing: Harry / Ginny
Rating: S
Summary: Olen miettinyt, että kun minä en ole housut enkä paita, miksi minun pitää olla täällä?
Minähän olen Harry, pieni poika vain.

Disclaimer: J.K Rowling.

A/N: Minä sanon tämän todennäköisesti ensimmäisen ja viimeisen kerran, minusta tämä onnistui melko hyvin. Halusin kirjoittaa Harryn elämänvaiheista tälläinen siitä sitten tuli.
Halusin kirjoittaa tämän ihan melko canonina niinpä paritus on Harry/Ginny, itse en paritusta fanita, mutta tässä koitin tehdä niistä kahdesta tosi rakastavaisia. Tosi rakkaus on aina kaunista joten ihan luettavaa tämä on :')
Kommentteja, kiitos?

FF10 sanalla "kyynel".

Pieni poika vain

Minuapa ei tunne kukaan. Minä olen suuri salaisuus, jota ei aiota paljastaa ikinä. Minä olen heidän mielestään turha ja ruma, kuulemma paholaisen kätyri.
Silti tänään on täydellinen päivä, vaikka minua inhotaan. Tänään minä keksin keinon päästää ulos suruani. Opin itkemään sen pois. Voi kuinka minä rakastan itkeä. Minä lasken kyyneleeni, kaksi niistä ovat äidille ja isälle, kolmas on minulle itselleni, se lämmittää minun poskeäni aivan kuin ikioma äiti silittäisi sitä. Vaikka kyllähän minä tiedän, että ilman ketään, joka kuuntelisi tuskaista nyyhkytystäni, se on vain ajanhaaskausta. Minua vähän harmittaa, ettei kukaan taida oikein rakastaa minua.
Haluaisin tavata kuoleman ja hänen ystävänsä, äiti ja isi ovat sen ystäviä. Ne ovat kai taivaassa, vaikka täti sanookin, että alimpaan Helvettiin Saatanan seuraksi joutaisivat.
Alin Helvetti ei kuulosta mukavalta paikalta, mutta jos saisin valita, menisin sinne. Ja jos tätiini on uskomista siellä vanhempanikin olisivat, minua saattettaisiin rakastaa. Siellä olisin mieluummin kuin täällä, vaatekomerossa. Minä tiedän mikä on vankila, se on vaatekomero.
Olen miettinyt, että kun minä en ole housut enkä paita, miksi minun pitää olla täällä?

"Pieni poika vain"

Tylypahkassa on kivaa. Jos minulla olisi koti, se olisi niin kuin Tylypahka. Ehkäpä tämä onkin kotini. Minä rakastan uusia ystäviäni, olen varma siitä. En uskalla kertoa sitä heille, koska he eivät varmaankaan rakasta minua, vaikka kivaa se olisikin. Hermione ja Ron ovat minulle kuin kaksi ruusua, niitä vaalii ja suojelee, mutta kuitenkin aina tietää, että joskus ne lakastuvat. Olen päättänyt, että minun ruusuni eivät lakastu.

Kun ajattelen, että joku rakastaisi minua, alan itkeä. En tiedä miksi, rakkaus on varmaankin niin kaukana.

"Rakkaus on varmaankin niin kaukana"

*

"Miksi sinä rakastat minua?" kysyin.
"En osaa kertoa sitä."
"Miksi et osaa kertoa rakkaudestasi?"
"Osaisitko itse kertoa siitä minulle?"
"Sinun kanssasi tunnen olevani kokonaisempi kuin ikinä ennen, annat minulle ennennäkemätöntä voimaa. En ymmärrä miten olen voinut elää elämääni ilman tärkeintä palaa itsessäni, ilman sinua."
"Okei minun vuoroni, sinä olet minun elämäni, sinä olet minun rakkauteni."
"Tule lähemmäs"

Tartuin Ginnya hellästi leuasta ja suutelin hänen koskemattomia huuliaan, silloin rakkaus oli lähellä ja minä, pieni poika vain, olin rakastettu.
Toisaalta, ei se niin erikoista ollut. Silloin vain tajusin, että minäkin olen ihminen.
« Viimeksi muokattu: 16.11.2014 22:31:57 kirjoittanut Renneto »

Ringo

• Vieras
Vs: Pieni poika vain, PG
« Vastaus #1 : 13.08.2008 21:04:36 »
Oooi, joku on taas jälleen ahkeroinut. <3
Minä pidin tästä. Kerronta oli jotenkin kepeää ja kevyttä, vaikka puhuttiinkin surusta ja kuolemasta. Ja ihanan lapsenomaisesti tuo alku on kirjoitettu, minä rakastuin siihen! Jo heti ensimmäinen lause oli kuin suoraan pikkupojan suusta. Se oli tarkoitettu ylpeäksi, mutta sen takaa heijastui se epävarmuus, ahdistus ja rakkaudenkaipuu, jota Harry lapsena varmasti koki. (En olisi ikinä uskonut sanovani tätä, mutta...) Ginny/Harry paritus sopii tähän täydellisesti! Canon teki tästä tarinasta jotenkin vahvemman, ja uskottavamman.

Lainaus
Minä tiedän mikä on vankila, se on vaatekomero.
Olen miettinyt, että kun minä en ole housut enkä paita, miksi minun pitää olla täällä?
Voi ei, tuo oli niin sydäntäraastava kohta. Viaton ja hellyyttävä kerronta oikein vielä korostaa sitä kaikkea inhottavaa, mitä Harryn menneisyydessä on tapahtunut.
Göh, en tiedä, tämä kosketti minua syvästi!

Ja tuo loppu, se palauttaa uskoni hettiin. (GÄÄÄÄÄ MIKSEI MINULLA OLE MIESTÄ? ???) Mutta siis joo. :'D
Rakastin noita viimeisiä lauseita, ne kruunasivat tämän ficin. <3
elea rakkaani, mie oon sun suurin fani. <3

Harry Potter

• Sulttaani
« Vastaus #2 : 14.08.2008 15:32:32 »
Rinksu, anteeksi vastaan vasta nyt (kiireitä on ollut :'D)
Kiitoksia jälleen <3 Hienoa, jos sinua kosketti tämä. Itsekin pidin muuten tuosta parituksesta, vaikka yleensä sitä on ollut tapana inhota. Se sopi tähän siis minustakin :')
Lainaus
elea rakkaani, mie oon sun suurin fani. <3
Ringo kultani, minäpä olen sinun suurin fanisi!

Kiitos rakas, ihanasta kommentista. Se kruunasi huonon päiväni ;)

Fiorella

• Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
« Vastaus #3 : 14.08.2008 19:16:08 »
Tosi sniif-tarina. Minuapa ei tunne kukaan. Niin lapsenomaisesti ihmetellen lähti jo aluille ja vähän semmoinen pikkupoikamainen surumielinen toteamus oli koko tuo alkuosa, jossa Harry mietti osaansa perheessä. Koska kirjoissa Harry lähtee pois huonosta elämäntilanteestaan, sitä ei aina edes muista, miten kaltoinkohdeltuna hän on joutunut elämään lapsuutensa, ja kirjoissakin siihen viitataan samalla itsestäänselvyydellä kuin tässäkin; niin vain on, eikä kukaan sitä ollut kyseenalaistanut.

silloin rakkaus oli lähellä
Voi, jotenkin tämä ilmaisu oli minusta kaikista kauneimmin ja ihanimmin sanottu.

On ihan oikein, että välillä kirjoitetaan sitäkin canonia, jossa yksinäinen ja hylkäämiseen tottunut poika löytää ystäviä ja oman rakkaan. Siitä tulee hyvä mieli. :)

Ja nyt kun oli puhetta ficcipiirissä kirosanoista ficeissä, minulle pisti silmään hiukan tuokin vähäinen ilmaisu, niin erisnimenä ja paikkana kuin sitä käytetäänkin, ja mietin että kun kuitenkin ollaan matalimmassa mahdollisessa ikärajassa, olisiko asian voinut esittää toisinkin? Tosin, se kieltämättä kuvaa tylyyttä, jolla Harrya kohdeltiin, mutta tulinpa huomanneeksi. 

Kiitokset tästä söpöstä pikkuficistä. :)

//
Lainaus
Toivottavasti tajusit mitä ajoin takaa
Tajusin kyllä, siksi juuri sitä toinkin esille.
« Viimeksi muokattu: 14.08.2008 19:37:05 kirjoittanut Fiorella »

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Harry Potter

• Sulttaani
« Vastaus #4 : 14.08.2008 19:26:05 »
Fiorella, kiitos kaunis!
Lainaus käyttäjältä: Fiorella
Ja nyt kun oli puhetta ficcipiirissä kirosanoista ficeissä, minulle pisti silmään hiukan tuokin vähäinen ilmaisu, niin erisnimenä ja paikkana kuin sitä käytetäänkin, ja mietin että kun kuitenkin ollaan matalimmassa mahdollisessa ikärajassa, olisiko asian voinut esittää toisinkin?
Hienoa, että otit tuon esille. Eli käytin sen takia "voimakkaita" sanoja, koska koitin antaa sellaisen kuvan, että Harry olisi joutunut kuuntelemaan pienenä noinkin rajua tekstiä vanhemmistaan. Harry tavallaan piti luonnollisena ajatella "Helvettiä", koska siihen hän oli tottunut. Toivottavasti tajusit mitä ajoin takaa ;)

Olisi ollut todella ennalta arvattavaa vetäistä esim. Draco tuohon. Muutenkin olen nykyään alkanut ajatella Harry ja Ginnya "suurena" rakkaustarinana (koitan päästä inhostani eroon :'D). sellainen se kyllä varmaan onkin.

Kiitokset vielä kerran itsellesi kommentista :) 

Surunmurhaaja

• Arvuuttaja
« Vastaus #5 : 14.08.2008 20:11:29 »
Oooi, joku on taas jälleen ahkeroinut. <3

todellakin, ihanaa että jotkut jaksaa kirjoittaa näitä ;) ensimmäiset lauseet todellakin kuin pikkupojan suusta, hyvin voin kuvitella ne pikku-harryn sanottavaksi :)

Lainaus
Ne ovat kai taivaassa, vaikka täti sanookin, että alimpaan Helvettiin Saatanan seuraksi joutaisivat.
olenkohan väsynyt, vai miksi repesin kun luin tuon lauseen...?:D
hmm, en tiedä oliko tuon lauseen tarkoitus olla erittäin angstaava, mutta minun pieneen mieleeni tuo lause oli liian hauska.... (hei, mitä ihmettä, mitä hauskaa muka siinä on että ihmiset manataan alimpaan helvettiin??!)
tuo ginny osio oli ihana, vaikka parituksessa dikkaan vain ja ainoastaan H/D:tä..;>

kiitokset teille kaikille jotka vaivaudutte meidän innokkaiden lukijoiden vuoksi ahertamaan ;)
Vanhan runontekijän sanoin
Täynnä uhmaa ja kauneutta
Luon rannanmitan valkeaa vaahtoa
Sinut kauniina kuin kärsivä jumala

Harry Potter

• Sulttaani
« Vastaus #6 : 24.08.2008 15:38:22 »
Deehoo, suurimmat pahoitteluni, kun vastaan kommenttiisi vasta nyt :D
Kiitos kommentistasi ja mahtavaa jos pidit!
Lainaus
hmm, en tiedä oliko tuon lauseen tarkoitus olla erittäin angstaava, mutta minun pieneen mieleeni tuo lause oli liian hauska.... (hei, mitä ihmettä, mitä hauskaa muka siinä on että ihmiset manataan alimpaan helvettiin??!)
Ei oikeastaan angstaava, sen oli tarkoitus kuvastaa sitä miten tavallista se oli, että Harry joutui kuuntelemaan kamaluuksia Petunialta ja Vernonilta :'D Mutta olen iloinen jos sinua nauratti :'Dd