Author: -Full Moon-
Beta: !YAY!
Rating: maybe 10
Genre: Kaipuu
Disclaimer: Minä
Warning: ööh-_-
Summary:Tyttö joutuu muuttamaan pois kotoa, koska hänellä on suhde velipuoleen.
Ja tässä tää toinen luku:---)
Luku 2
Jouduin heti maanantaina lähtemään yksityiskouluun asumaan vuodeksi, tulisin vasta kesälomalla kotiin ja saisin soittaa vain äidille ja vain maanantaisin.Mutta minä en siihen suostunut, otin matkapuhelimeni, jonka setäni Andreas oli tehnyt. Se näyttää vain pieneltä pelikonsolilta joka on vain kiinni vaatteessa.Kiitän Andreaksen muistoa, hän nimittäin kuoli viime vuonna juuri ennen muuttoamme Suomeen. Mutta palataan asiaan. Jouduin nimittäin lähtemään.Sain kyydin omalta isältäni, joka pelasti minut. Hän vei minut mukanaan Espanjaan. Omaan kotimaahani! Pääsin taas puhumaan espanjaa ja pääsin tuttuun kouluun ja… SAIN NÄHDÄ POIKAYSTÄVÄNI! Ensimmäisenä päivänä äiti sai tietää,että olen isällä ja sanoi isälle, että joudun asumaan täällä ja käyn äidin luona kesälomalla.
Toisena päivänä menin kouluun ja tapasin ystäväni. Halasin heitä ja ilahduin ikihyviksi. Poikaystäväni, tai siis entinen poikaystäväni, tuli minua kohti.Hän sanoi minulle hei ja meni ohitse. Vastasin hänelle ja menin kavereiden luoja kysyin seurusteleeko Michael kenenkään kanssa. Ja hän ei seurustellut! Ihanaa!
Kemian tunnin jälkeen juoksin käytävälle, koska minulla oli kiire vessaan.Yhtäkkiä ennen kuin huomasinkaan, minut pysäytettiin. Pysäyttäjä oli itse Michael,kuinka suloista! Minun ääneni värisi kun sanoin he-i. Minä suutelin häntä jahän minua. Olin onnellinen, mutta samalla muistin Jackyn. Ei, en voinut tehdäsitä. Mutta hän ei päästänyt minua, hän vei minut vessaan, mutta onneksi kellosoi. Pyysin anteeksi etten voinut tehdä sitä. Samalla hän pyysi minut ulos tänään hotellin ravintolaan. En voinut muuta kuin suostua.
Koulun jälkeen menin uuteen kotiin ja olin hirveän stressaantunut. Mitä minä teen, en voi tehdä tätä Jackylle, mutta en voi myöskään perua kutsua. Isäni kysyi mikä minulla on hätänä. Samalla hän kertoi, että minut on luvattu naitettavaksi Michaelille. En voi uskoa tätä! Kysyin että vieläkö tällaisia lupauksia tehdään. Ja isä sanoi vielä, ettei tehdä, mutta minulle sitten vai tehtiin? No nyt tehtiin, sitä ei voinut perua. Sinun äitisi tämän halusi, että sinä et rakastuisi veljeesi! Isä huusi ja sanoi, että minun pitää laittautua maskeeraajan kanssa.
Kun olin valmis, minut vietiin hotellin ravintolaan. Isä antoi minulle rahat hotelliin, jossa minun ja Michaelin pitäisi nukkua yhdessä. Mutta minä en rakastanut häntä, no ehkä pikkuisen. No hyvä on, minä pidin hänestä! Mutta rakastin myös Jackya. Aamulla heräsin sängystä peiton alta. Ja Michaeloli jättänyt lapun, jossa luki, että oli kiva ilta. Mitä minä olin tehnyt!
Seuraavana päivänä kaikki katsoivat minua oudosti. Apua, olen pulassa! ajattelin.Menin kysymään mitä tein silloin hotellissa. Enkä voinut uskoa mitä hän sanoi minulle. En ollut enää neitsyt. Juoksin vessaan, koska kuukautiseni olivat myöhässä. EI! EI! EI! EIIIIIII! Koko koulu raikui, isäni haki minut kotiin, ja me menimme sairaalaan. Äitinikin oli siellä. Hän oli ikionnellinen, minusta taas se ei ollut kivaa, olin vasta 15 vuotta. En ollut valmis äidiksi. Eikä Michaelkaan ollut valmis isäksi.
Seuraavana päivänä en puhunut mitään Michaelille vaikka hän yritti puhua minulle. En halunnut lasta nyt, en ainakaan hänen kanssa. Samaan aikaan Jacky soitti ja onnitteli minua. Miksi ihmeessä? Sitten hän kertoi, että hänelläkin on uusi tyttöystävä nimeltä Jenny. Kysyin, että etkö enää ole minun kanssani? Hän vain sanoi, että minähän olen Michaelin kanssa. Sanoin, että en rakasta häntä. Rakastan sinua Jacky vain ja ainoastaan sinua. Jacky löi luurin korvaan, eikä enää puhunut minulle.
Olen pahoillani kirjoitus virheistäni, mutta onneksi sain Betan: !YAY! KIITOS<3 Ja ilmoitan että 3 luvun teksti voi kestää, koska aloitan uuden ja vähän hitaamman kerronnan tarinassani...
(kiitos vinkeistä kaikille)
.... Kone oli tehnyt jonkun virheen tekstissä!!!!!! Anteeksi