// Alaotsikko: S, albumihaaste, viikottainen raapalehaaste: Rose Weasley
Title: Tuska on loputon
Aurhor: Jennie
Rating: S
Pairing: Lukekaa ja ottakaa selvää, en vielä välttämättä halua sanoa sitä.
Genre: Angst, romance.
Disclaimer: Hahmot ovat J.K Rowlingnin luomia, joten en omista heitä. Kappale ei myöskään kuulu minulle. En saa tästä korvausta.
Summary: Rose Weasley kuolee onnettomuudessa liian nuorena ja jättäen monet taakseen ikävöiden.
A/N: Osallistuu siis albumihaasteeseen, biisillä Anssi Kela - Kaveria ei jätetä, josta mieleeni tuli tähän tuplaraapaleeseen idea. Sekä osallistuu viikottaisen raapalehaasteeseen, jossa on aiheena ihana Rose Weasley. Jättäkää ihmeessä kommenttia!
Liitän tämän myös FF100 sanalla Loppu, aiheena siis Rohkelikon pojat sekä FF10, sanalla Kyynel, jossa minulla on aiheena Weasleyn suku.
Tuska on loputon
“Hän oli kaunis nainen. Juuri sellainen nainen, jonka kun tapaa ensimmäistä kertaa, ajattelee vain, että häneen haluan tutustua. Hänet haluan tuntea. Ja onnekkaimmat saivat. Häneltä löytyi aina aikaa jokaiselle. Hän osasi ja halusi kuunnella. Hän ymmärsi ja neuvoi.
Unelmoimme nuorina, kun olimme vasta rohkelikkoja, miten voisimme olla aina yhdessä.
Viettäisimme aikaa. Lukisimme lehtiä. Vierailisimme lapsiemme luona. Vanhenesimme, yhdessä.
Miksi meille ei suotu tuota aikaa? Miksi hän ei saanut tilaisuutta elää? Kuka ansaitsee ja kuka ei? Hän olisi ansainnut.
Makasimme kerran vierekkäin sängyllä aamulla ja mietimme elämää. Tai hän mietti ja minä olin puoliunessa. Hän kertoi minulle, että pienenä tyttönä ihaili lintuja. Kysyin miksi. Hän sanoi, että linnuilla on kaikki. Kaunis ulkomuoto, hyvä ääni, ja ennen kaikkea vapaus lentää minne vain. Tehdä mitä vain. Minä kysyin, että emmekö me ole sitten vapaita. Mekin voimme tehdä mitä vain. Hän oli hetken hiljaa ja sanoi sitten: Me olemme vapaita vasta kun kuolemme.
Surullista, mutta totta.
Ja niin minä haluan ajatella. Että hän on nyt vapaa. Vapaa kaikesta. Velvollisuudista, peloista, suruista, kivusta. Hän on nyt vapaa lentämään.
Olenko minä paha mies, kun toivon, että hän ei olisi vapaa? Että hän olisi täällä, luonamme. En ole paha. Olen vain rakastunut.
Minulla on ikävä häntä.”
Albus Potter astui korokkeelta alas pyyhkien samalla kyyneliään kämmenselkäänsä. Tuska on loputon.
Anssi Kela - Kaveria ei jätetä
Voi Jeesus Kristus miltä näytät!
Kaikki kummituksen tuntomerkit täytät
On kuin et viikkoihin ois
Noussut vuoteestasi pois
Roskiin saisinkohan heittää
Nenäliinat jotka lattioitas peittää?
Siivoukseen suurempaan
Jo arkeologit vaaditaan
Tiedäthän että tämä ei
Kaada maailmaa
Vaikka se tuntuu