Title – Dracon kyyneleet
Author – Minä
Raiting – S
Genre –romance, angst, ficlet
Pairing – Harry/Draco
Disclaimer – J.K Rowling omistaa hahmot
Warnings – Itkevä Draco, eiks se ole tarpeeksi vaarallista?
A/N – Ensimmäinen ficcini, jonka uskallan tänne laittaa. Ja saattaa olla ihan väärässä paikassa…
Dracon kyyneleet
Tunsin ensimmäistä kertaa kyyneleen valuvan alas poskeani. Jäin ihmettelemään tunnetta, en ollut ikinä aikaisemmin itkenyt. Minun ei olisi pitänyt päästää sitä kyyneltä valumaan pitkin poskeani, sillä en haluaisi turhaan säikäyttää sinua. Olin niin onnellinen, että silmät kostuivat ja kyyneleitä valui pitkin poskiani.
Olimme harrastaneet mitä mahtavinta seksiä, sen jälkeen kerroit kuinka paljon rakastit minua. Silittelit vaaleita hiuksiani ja kuiskailit siirappisia juttuja korviini. En enää itkenyt, olin onnellinen.
Itkin ensimmäistä kertaa onnesta, nyt itken tuskasta.
En voi ymmärtää että olet mennyt. Se kuorma-auto vain ajoi päällesi. Tummat hiuksesi olivat veressä. Minä yritin pelastaa sinut, viedä pyhään mungoon. Paniikissa en tosin saanut vietyä sinua minnekään. Jästit olivat liian hitaita. Kun ambulanssi saapui, ja lääkärit tutkivat sinua, he vain pudistelivat päitään ja totesivat maailman pelastajan kuolleeksi, minun rakkaani kuolleeksi.
Siitä on jo toista viikkoa, mutta silti kyyneleet valuvat pitkin entistä kapeampia poskiani. Olen jo tottunut kyyneleisiin. Sinun kanssasi kyyneleistä ei tule ikinä loppua. Ensin onnesta, sitten surusta, joka tapauksessa joudun valuttamaan kyyneleitä.