Parempi myöhään kuin ei milloinkaan...
NeitiMusta, kiitos paljon
Musta-Anturajalka, kiitos! Niinpä, ikävä kyllä Jamesin ja Lilyn välistä edistystä saatiin odotella aika kauan...
jennimur, kiitos kovasti! Luulisin, että vaikka lopputuloksen tietäville ihmisille eli meille Lilyn lukeminen näkyy sieltä rivien ja lappusten välistä, on varmaan ihan ymmärrettävää loppujen lopuksi, ettei James tajua sitä... Luulen että suurin syy on se, että James ei yksinkertaisesti uskalla toivoa ennen kuin sillä tiedolla käytännöllisesti katsoen hakataan häntä päähän, koska hän on kuitenkin saanut pakit niin monta kertaa, ja vaikka James usein kuvataan sinnikkäänä ja lannistumattomana, kyllä niin monen torjunnan pitää jossain tuntua :/
dobbie, kiitos paljon
themarauders, kiitoksia! Olen iloinen että tämä oli söpöä ^^
Roshwua, kiitos! Hih, James ja Lily tosiaan ovat söpöjä, hauska kuulla että se näkyi ficciin saakka
Ginevré, kiitos paljon itsellesi kommentoinnista
Larissa, kiitos! Hih, tuohon
mitäs mä nyt luen -ongelmaan voisin henkilökohtaisesti suositella esimerkiksi Remus/Siriusta, johon olen jostain syystä itse jämähtänyt
Sinistra, kiitoksia! Jossain vaiheessa pitää lopettaa
Kuura, kiiiitos!
Lacrimare, kiitos! Toki herkkuvatsat ja aamupalahymyt päätyvät mielellään henkilökohtaisiksi viesteiksi jos niille on kysyntää
Hih, tätä ficciä kirjoittaessa varmaan hauskimpia asioita oli se, ettei tarvinnut pelätä kliseitä, koska kirjoitustyyli ja ficin idea poikkesivat turvallisesti hieman suurimmasta osasta kelmi-ficcejä. Pystyin siis kehumaan Siriuksen ulkonäköä niin paljon kuin halusinkin
Jekaterina, kiitos! Ihanaa kuulla, että tätä on suositeltu
Ja olen iloinen, että tykkäsit. Minulta on aina välillä tosiaan jäänyt tuo osien oikolukeminen ilmeisesti väliin, olen pahoillani siitä...
Hruuna, kiitos kommentista! Olen muistaakseni joskus yrittänyt kirjoittaa tarinaa pelkillä kirjeillä kertoen ja jotenkin tämä lappusten käyttö tuntui siihen yritykseen verrattuna paljon luontevammalta. Kirjeistä tulee jotenkin pitkiä ja raskaita... mutta tässä niitäkin oli loppujen lopuksi kiva kirjoittaa, kun suurimman osan ajasta sai vain lappustella!
Tuhisija, kiitos paljon
Olen iloinen että tykkäsit, ja eihän sitä aina voi millään jaksaakaan kommentoida
Mullistus, kiitoksia! Minäkin tykkään James/Lily-parituksesta! Tosin minulta kesti jotenkin vuosia lämmetä sille, mutta muistaakseni vähän ennen tämän ficin kirjoittamista lopulta tajusin, miten hieno paritus se on
Cappi, kiitos!
Kinuskitoffee, kiitoksia!
Sateenkaaren tuolla puolen tosiaan inspiroi minua alun perin tämän ficin kanssa. Olin kyllä lukenut
The Shoebox Projectia aikoinaan ja onhan siinäkin lappujen vaihtelua, mutta vasta tuon Ahernin kirjan luettuani sain päähäni, että vähän sillä tyylillä voisi kirjoittaa itsekin
Ja on kyllä loistava kirja!
Mjau, kiitos, kiitos
Leya, kiitos! Hih, olen tosiaan vähän profiloitunut Remus/Siriukseen viime aikoina, mutta koetan saada itsestäni etsittyä vielä jossain vaiheessa inspiraation kirjoittaa myös James/Lilyä
J/L-ficit vaan tuntuvat aina tarvitsevan jonkun lähtöidean, niin kuin tässä tuo lappusysteemi, koska sellaisia ihan vaan kertovia ficcejä on kirjoitettu niin paljon.
Ginnysi, kiitos! Kaikki loppuu aikanaan vai miten se nyt meni
Herne, kiitos kovasti! Kyllä minä olen ajatellut, että se viimeinen lappu oli Siriukselta - luulen, että hän olisi ensimmäinen, joka olisi Jamesin kimpussa tuollaisen aamupalalla suutelun jälkeen
Olen pahoillani noista kirjoitusvirheistä, minun oikeasti pitäisi jaksaa oikolukea teksti aina kunnolla...
Hp-fani4EveR, kiitos paljon
Jatkoa ei ikävä kyllä ole mahdollista saada, kirjoitin tämän silloin aikoinaan muistaakseni yhdessä päivässä ja se piti lopettaa siinä vaiheessa, kun alkoi kyllästyttää eikä myöskään ollut mitään sanottavaa