Nimi: Muistathan sä maidon?
Author: Jokuwannab (Vuotiksessa nimellä Hophoppari)
Pairing: Harry/Draco
Ikäraja: k11 kielenkäytön vuoksi
Beta: Ei ole, virheistä saatte kivittää mua.
Disclaimer: Rowling omistaa Potter-maailman, minä ainoastaan tämän tekstin. Ilmaiseksi teen.
A/N: Vuotikseen tein tämän alunperin, mutta ajattelin tunkaista tännekin.
Summary: "Rakastathan sä mua? Tulethan sä takas? Muistathan sä maidon?"
Muistathan sä maidon?
Nyt kun kaikki saattaa olla ohi, mä voin istahtaa sekunniksi. Mä voin istua tässä koko helvetin päivän, jos haluan. Mä olen nyt yksin. Ihan yksin, eikä kukaan hönkäile mun niskaan, kutita mua kyljistä, tai vaan istu mun kanssa. Sua ei ole enää.
Mua alkoi ärsyttää kaikki sun kanssas. Sä tivasit, kyselit, huusit, raivosit, kuiskailit. Mun korvat ei kestäneet sitä kauaa, mutta mä jatkoin vaikka hampaat irvessä. Tivasin, kyselin ja huusin takaisin. Sitten sä olit tyytyväinen vähän aikaa. Mutta et tarpeeks kauan. Et tarpeeks kauan, että mäkin olisin voinut olla.
Kuitenkin sä rakastit mua. Sä rakastit mua hiljaa tai kovaa, tai sitten liian vähän tai liian paljon. Sulla ei ollut rajoja, sä vyöryit mun yli kuin hyökyaalto, eikä mulla ollut pelastusrengasta. Enkä mä osannut uidakaan. Piti antautua sun vyörytettäväks, komenneltavaks, piti olla vain sun, sun, sun.
Sitten sä huolehdit ihan liikaa. Sussa ei ulkonäöllisesti ollut mitään vikaa, sä olit kaunis, villi ja mystinen. Niin sä olit sisältäkin, mutta mä tajusin sen liian myöhään. Silloin tuntui, että sä hössäsit, huolehdit ja tivasit ihan liikaa. Mä en ollut tottunut siihen, ja se ahdisti. Mä en vain ymmärtänyt. Etkä sä yrittänyt opettaa mua, saada yrittämään tai mitään. "Ja paskat", sä tuhahdit, kun mä sanoin sun olevan ihan outo. Et sä pinnallinen ollut, jotenkin tarttumaton ja kesyttämätön vain.
Ehkä meillä ois ollut vielä aikaa. Ehkä, jos oltaisiin aloitettu rakastaminen myöhemmin. Liian aikaisin, mä sanoin. Sun mielestä taas liian myöhään. Mä en ymmärrä, mikä teki musta sitten puolustavan, hyökkäävän ja aggressiivisen. Ehkä ne oli mun omat mielipiteet susta.
Asiat alkoi käydä arkisiksi. Kysymykset vyöryi molempien yli. Viimeinen ilta, kun me vielä oltiin me, esitit mulle kolme kysymystä.
"Rakastathan sä mua?"
"Tulethan sä takas?"
"Muistathan sä maidon?"
Mä rakastin, mä tulin takaisin, mutta se ei riittänyt. Sun mielestä se ei mitenkään riittänyt. Multa paloi pinna, kun sä tivasit taas: "Muistithan sä maidon? Miks sä katot mua tolleen? No mitä nyt? Mitä vttua sä piilottelet? No? NO?" Se oli meiän viimenen riita. Ja nyt mua kaduttaa. Mä sanoin, että sä oot pinnallinen ja typerä ja itsekäs ja ailahtelevainen, mutta nyt kun sua ei ole olemassakaan mun talossa, mä voisin niellä kaikki sanani ja tukehtua niihin, jos sä vaan tulisit takaisin.
Ja nyt, kun mulla on koko päivä aikaa istua tässä, mä muistan yhen asian. Sä tivasit, sä muistutit, sä jopa kirjotit mulle muistilapun, enkä mä sittenkään muistanut sitä maitoa.