Alaotsikko: Lisäys// Ginny & the Battle of Hogwarts!
Haha, hauskaa keksiä noita otsikoita^ :D Toivottavasti kukaan mode ei revi pelihousujaan, kun on niin pitkiä osa. ::) Jep ja ihan vaan selvitykseksi laitan tähän, ettei mulla vielä todellakaan ole ihan tuhatta ja yhtä piirrosta tänne laittaa... :D
Minäkin päädyin nyt sitten laittamaan tänne oman galleriani ihan vaan huvin ja urheilun vuoksi. Olen yrittänyt päästä liiasta tietokoneella istumisesta eroon piirtelemällä... :P Addiktoiduin täysin
Vampire Knight -nimiseen mangaan/animeen ja jäin muutamaksi päiväksi pelkästään tuijottamaan koneen monitoria ja sain kuulla siitä porukoilta, jolloin päätin että alankin sitten puutteessa piirtämään niitä hahmoja. Juu ei huolta! Pari Potter -aiheistakin olen saanut väsättyä, mutta vain yksi on tähän mennessä mielestäni 'julkaisukuntoinen'. :D
Jep, eiköhän sitten laiteta piirroksia peliin. Pahoittelen, että ne ovat melko varjoisia/tummia. Otin ne kameralla ja koska se on varsin huono kamera (joo, ja minä varmasti vielä huonompi käyttäjä...) niin tuli sitten melko epäselviä kuvia. :/ Yritin niitä kuitenkin muokata Gimp:in avulla ja tulevaisuudessa ehkä annan ne isukin mukaan töihin, jotta hän voi ne siellä skannata...mutta siihen saattaa mennä aikaa, koska kesäloma alkoi hänelläkin vasta, eikä töihin ole menemistä. :D
Okei, anteeksi lörpöttelyni. Asiaan!
Vampire KnightHanabusa Aidou ~ You're a sex bomb (S)
- Tässä on siis iki-ihana hellunen Aidou<3 Käytin piirtämiseen tavallista lyijäriä ja halpispuuvärejä. Muokkasin kuvan vielä Cartoon-muotoon Gimp:illä. Piirsin sen mallista Vampire Knightin 41. luvusta. :)
Sayori Wakaba (S)
- Toiseksi paras hahmo VK:ssa! - heti kullanmuru-Aidouni jälkeen. :D Siksi varmaankin niin mieluusti paritan nämä kaksi keskenään. Hähää! :) Olkaa siis varuillanne... Pian saatte ehkä luettavaksenne ficin heistä. ;) Tein tämän samalla tyylillä kuin tein tuon Aidounkin ja mallia käytin myös.
Harry Potter UUTTA!Piirrostaidetta:
By an inch (S)
- Ginny kaksintaistelee Bellatrixiä vastaan huonolla menestyksellä... Työvälineinä lyijäri ja vahaliidut/-kynät. Lopuksi muokkasin Gimp:llä tekstit.
InuyashaSango (S)
- Tällainen osittain mallista piirretty tekele Inuyasha:n Sangosta. :) Kuten yleensä käytin piirtämiseen lyijykynää ja värittämiseen tusseja, kuulakärkikynää ja puuvärejä. Olen itse melko tyytyväinen tähän. :)
Enempää mulla ei tähän hätään ole. Sen yhden Potter -aiheisen voisin tänne vielä pistää tässä lähiaikoina. Siinä on kuuluisa Sektumsempra -kohtaus Tylypahkan vessassa. ;) Lähiaikoina muutenkin tulossa lisää! :)
Okei, kiitos ajastanne ja nyt tämä pirulainen loikkii pakoon odottamaan kommentteja. :) :D
- appelsiinitikku
// Illusia lisäsi ikärajat.