En ollutkaan huomannut tätä aikaisemmin. Äh, tyhmä minä, sillä odotin innokkaasti, että saisin luettua muiden Zacharias ficcejä. Onneksi kuitenkin huomasin tämän tässä vaiheessa, enkä vielä myöhemmin.
Tässä oli kiva idea. Että ei se Zacharias mikään ihmeellinen ole. Aivan tavallinen poika vain, joka käy koulua, ystävystyy ja urheilee. Niinhän se yleensä menee, eikä Zachariaskaan ole poikkeus.
Tykkäsin älyttömästi tuollaisista ei-niin-tärkeistä-asioista, mitä mainitsit. Esimerkiksi, että kannattaa eri joukkuetta kuin isoveljensä ja jästitiedon valitsemisen syyn, sekä tuon muistiinpanojutun. Tuo jotain aitouden tunnetta ficciin.
Zacharias käy koulua välillä mielenkiinnolla, välillä vastentahtoisesti ja välillä unenomaisessa horroksessa, mutta väittää koko ajan halveksivansa koulutusta ja oikean tekemisen puutetta ja käyvänsä koulua vain vanhempiensa takia.
Oijoi, lempikohtani. Näinhän se menee nuorena. Muille esitetään toista, vaikka itse omassa päässään ajattelisi ihan muuta.
Lopusta tykkäsin erityisesti. Ja ai niin, vielä sen verran, että sinulla oli unohtunut muutamat pilkut tekstistä. En jaksa niitä tähän erikseen lainailla, mutta lue itse yhden kerran vielä läpi, niin uskon, että huomaan ne itsekin. Ei ole mitään suuria virheitä, mutta kuitenkin.
Kiitos kuitenkin tästä! Mukava oli lukea.