Kirjoittaja Aihe: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat k11  (Luettu 33537 kertaa)

RosieC

• Madridista
  • <3
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #80 : 13.09.2008 21:56:53 »
Luihu saat Kalkafanin vihat päällesi ekana ;D

Nauroin aika sairaasti siinä sensuroidussa kohassa ;D Alma-täti parka, ja kans niissä Davy Hiphoppari kohissa, EI ELÄMÄ Davy ja Pillit! O.ô
Sä taidat olla hieman mielen vikainen :D But i <3 u anyways!
Laittakaa pian oikeesti jatkoa! Olen jo missannut tätä repeilyä!

Kiti
ps. KARVAKUNINGAS! *REPEYTYY LIITOKSISTAAN JA PAHASTI*
I am a pioneer naïve enough to believe this

Luihuinen_89

• Yksinäinen kulkuri
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
« Vastaus #81 : 13.09.2008 22:12:14 »
KITI MIKS MÄ? SÄ NE SAAAAT! ::)

Täällää repeilen olisko kellään teippii tai liimaa, kun ne pääs loppuun jo ajat sitten, ne ompeleetkin purkaantuu mä en oikeesti enää pysy kasassa ;D.
Jee pillifarkut ja lettuja, mutta missä oli letturäppi ??? Ja karvainen vauva karvaisempi kuin mä vai miten se meni ei voi olla totta :D

Luihu
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

Luihuispossu

• epäsymmetrinen örvelö
« Vastaus #82 : 13.09.2008 22:22:52 »
Kalka-fani taitaa muuten olla kirjoittamassa jatkoa juuri tällä hetkellä, ellen ihan pahasti erehdy :---D

Sain Kalka-fanilta miljoona "8[[[[["-hymiötä kun unohdin Willin tarinasta...

Ettekä muuten usko, miten hyvälle tuulelle tulin kommenteistanne :---D ;P
Lainaus
ps. KARVAKUNINGAS! *REPEYTYY LIITOKSISTAAN JA PAHASTI*
Lainaus
Ja karvainen vauva karvaisempi kuin mä  vai miten se meni ei voi olla totta
Karvakuningas, karvakuningas :--D
Lainaus
Olen jo missannut tätä repeilyä!
Kuten varmaan pari muutaki tyyppiä ;---) Eiköhän niitä osia ala nyt tulemaan vähän nopeammin jos aikaa on vaan ^^
Lainaus
Jee pillifarkut ja lettuja, mutta missä oli letturäppi
Itsekkin tajusin vasta tämän kamalan puutteen osasta. Yhyy. Ehkä tungen ensi osaan taas letturäppiä :---D Don't worry be happy.

//Betaan täällä samalla Kalka-fanin osaa. Eli suomeksi: kirjoitan jokaisen K-fanin meseen laitetun pätkän jälkeen ":D"-hymiön. ^^ Ja blaablaablaa. Tulipa taas pitkä kommentti...

~Possu, jonka kommentti taisi vähän mennä offiksi?
Why is life such an issue in your mind?
Vatican cameos.

Kalka-fani

• Maailman tylsintä yaoita suoraan edessäsi.
    • Death Note-fanisivut!
« Vastaus #83 : 13.09.2008 22:27:41 »
Lol!!!!! XD Toi oli hyvä ja koulunkäynti tosiaankin rasittaa ö_ö''

~

Osa 21.
FF-ongelmia

Samalla kun Davy parkui jotain omituista Jack yriti irroittaa kultahampaita Davyn suusta. "MIINUN HAMPAAT!" Jack parkui 8[-ilmeellä. Gibbs oli yhdessä nurkassa liimaamassa vaippaansa kiinni kunnes yhtäkkiä ovi pamahti auki ja sisään astui räikeänpunatukkainen Will. "MITÄ HELV.." Jack ehti sanoa kun Will alkoi poseeraamaan peruukkiinsa tyhmänä. "Eikö olekkin hieno!" Will huusi ylpeänä Jackin alaleuka maassa.
Barbossan naama ilmestyi heinäpaalun sisältä ja hän tuijotti hölmönä Williä. "RENOOOOOOOOO!!!!!!!!!" Barbossa huusi yhtäkkiä hyppäen Willin syliin. "Tää?!" Will huusi Barbossan alta tyhmänä. "EKSÄÄ OOKKAA RENO?!" Barbossa huudahti kyyneleet silmissä. "No en. Minä olen Willian J.." Will ehti sanoa kun Barbossa hypähti parkuen Willin päältä juosten kyynelnoro takanaan varastoon. "HYYYYYYYYYYYYYYI!" Kuului ja Barbossa juoksi toiseen huoneeseen. "Mikäs sille tuli?" Will kysyi hämmästyneenä.

"Barbossa tule nyt.."

"EN!"

"Saat perunamuusiaa.."

"ENN!"

"Hmph." Jack väitteli Barbossan kanssa. Pian huoneesta alkoi kuulua kuoron laulua joka kuulosti tältä: "EES TAAS KIKKELIIN HEHAHII SEPHIROTH!" Tia hätkähti hihittäen hysteerisesti. "Mikä tuo laulu on?" Will kysyi samalla kun puki nurkassa retiisipukuaan. "One Wiged Angel." Tia sanoi samalla kun parsi trampoliineja. "Final Fantasy VII: Advent Childrensin tunnari ja Sephirothin tunnuslaulu." Tia Dalam saneli samalla kun Will näytti olevan poissaoleva. "Tä?" Will sai suustaan. Tia Dalma huokaisi. "Noh.. Yhdessä elokuvassa oli elämänvirta, joka antoi maailmalle voimaa. Sitten yksi sähköyhtiö Shin-Ra tajusi, että elämänvirtaa voi käyttää lähteenä, ja alkoi käyttämään. Shinralla oli oma eliittijoukko, SOLDIER, jotka olivat saaneet Jenovan soluja. Jenova oli pahan lähettiläs, joka saapui avaruudesta maahan. SOLDIERin paras soturi, Sephiroth, sai tietoa käsiinsä ja kuuli miten oli syntynyt. Seph sekos ja poltti yhen kyl.." Tia ehti sanoa kun Will parkaisi: "TÄH." Pian Davy ilmestyi ovesta hiukset pystyssä, meikit silmillä pahvista tehty korvarengas. "MOON ERNU! KAWAIII!" Davy huusi Peace-merkkejä näyttäen. "HEEEII! Sullaki on oudot vaatteet!" Will huusi samalla kun laittoi retiisipuvun housuvetskaria kiinni. "PARAS VOITTAKOOT!" Jack lyttäsi kätensä otsaan. "Mitä tästä vielä tulee.."

~

Huumorintaju kadoksissa joo, ;p
Ja linkit näihin ihmeellisiin hölmöihin sekoomisjuttuin FF:stä, jos et tiiä sitä. :D

One Winged Angel:
http://www.youtube.com/watch?v=Yn71hIsm0U8

Ja Willin kampaus näkyy avassani jossa komeilee se sama Reno josta Barbossa houraili. ^^

~Kalka-fani toivottaa hiljaisia hetkiä tämän ficin tyhmyydestä.
"Huh?"
"HuuuUUUh?"
"HUH!!?"
"Zzzz.."
"Huh...? =_="
"AAAAAAAAAAAAAAAAAA O_O"

Lempianimejani: Bleach, One Piece, Trinity Blood, Death Note jne..

~ Hugh Laurie ♥♥

Luihuispossu

• epäsymmetrinen örvelö
« Vastaus #84 : 13.09.2008 22:36:06 »
XDDD REPSREPSREPSHAJOSEIELÄMÄ!!!!

Lainaus
"Barbossa tule nyt.."

"EN!"

"Saat perunamuusiaa.."

"ENN!"
Perunamuussia! EILOL!!!!! X'DDDD
...Voi itku mä joudun kirjottaa Davy Jonesin ja Willin pukeutumiskilpailusta... :---P Voi Kalka-fani, olet tosi kiltti x___x... Mitäköhän siitä todellakin seuraa...
Ei elämä... Davy Jones-ernu... Mä saan ihan kohta jonku hapenpuutoskohtauksen... Suomeksi: REPEEN JA PAHASTI! *kiroilee, ettei saanut teippifirmaa valmiiksi ennen hajoamistaan*

~Possu, joka taisi (taas) höpöttää vähän omiaan...
Vatican cameos.

Luihuinen_89

• Yksinäinen kulkuri
« Vastaus #85 : 13.09.2008 22:36:32 »
Hii toinen luku perään aivan mahtava juttu, tääkin oli kiva, mutta mulla alkaa olla nukkumaan meno aika joten en tajunnut oikeen mitään, mutta silti repeilin ::) joo onkos sitä liimaa vielä kesän läljiltä :O pitää mennä kattoon toi video  :P

Luihu

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

Kalka-fani

• Death Note-fanisivut!
« Vastaus #86 : 14.09.2008 09:52:41 »
Kiitti kommenteista Kelmikiti ja Luihu ^^ *varastaa äidin ikivanhan ompelukoneen ja ompelee saumat takaisin kiinni*  ;D
"Huh?"
"HuuuUUUh?"
"HUH!!?"
"Zzzz.."
"Huh...? =_="
"AAAAAAAAAAAAAAAAAA O_O"

~ Hugh Laurie ♥♥

Luihuispossu

• epäsymmetrinen örvelö
« Vastaus #87 : 17.09.2008 21:10:19 »
Lainaus
"No en. Minä olen Willian J.." Will ehti sanoa
Höh, et kirjoittanut Willin koko nimeä tohon :---P Ilkeä sinä.

Elikkääääs... Tämä pukukilpailujuttu mainittiin Kalka-fanin luvun lopussa näin:
Lainaus
"HEEEII! Sullaki on oudot vaatteet!" Will huusi samalla kun laittoi retiisipuvun housuvetskaria kiinni. "PARAS VOITTAKOOT!"

Jack lyttäsi kätensä otsaan. "Mitä tästä vielä tulee.."
Todellakin, mitäköhän tästä vielä tulee...

Osa 22.

Pukukilpailu

Davy ja Will mulkoilivat toisiaan pahasti huoneen eri puolilta Davy pukeutuneena naiseksi ja Will... retiisiksi.

"MINÄ olen parempi pukeutuja", Will sähisi.

"Tyyppi, joka pitää naurisasua? En usko", Davy virnuili seisten (KYLLÄ TE PERVOT, sanoin SEISTEN. Oletteko nyt iloisia?) vesiämpärissä, koska ei saanut tulla (VOI KYLLÄ, sanoin TULLA... Happy now?) maalle kymmeneen vuoteen.

"Se on retiisi eikä nauris!" Will parkaisi draamakuningataräänellä. Jack istui heinäpaalilla naama haudattuna kasvoihin. Joko naurusta tai itkusta. Tai sitten vähän kummastakin.

Kun kaikkien katse oli jämähtänyt Williin ja Davyyn, Barbossa yritti salaa päästä kuntoon, joten hän nosteli itselleen sopivia painoja yhdellä kädellä. ...Eli heinänkorsia. Huoh, mikä voimamies.

Tia Dalma rykäisi hiljaa ja sanoi: "Pukeutukaa parhaimpaan asuunne niin me ratkaisemme voittajan."

Davy Jones meikkasi itsensä naiseksi, ahtoi itsensä vaaleanpunaisiin vaatteisiin ja laittoi päähänsä alushousut, joissa luki "Sydämetöntä menoa". Will ei hievahtanutkaan, hän piti voittoa varmana retiisiasussaan. Joka muuten erehdyttävästi näytti punertavalta sipulilta.

"Valmista?"

"Valmista", Davy ja Will sanoivat yhteen ääneen tuijottaen toisiaan hyytävästi.

Jack nosti päänsä käsistään, vilkaisi kumpaakin ja mumisi: "Ja lonkeronaama voittaa."

"Jep", Tia sanoi.

"Totaalisesti", kuului herra Gibbsin parkaisu päiväkodin kattolampusta. "Eikö kukaan voisi hakea näitä karvakuninkaan palvojia mielisairaalaan?"

"Ilman muuta", Barbossa sanoi vasen käsi olkapäätä myöten sukassaan.

Will peitti kasvonsa käsillään ja nyyhkäisi. Sitten hän vilkaisi vihaisesti Barbossaa. "Missä se nyyhkymusiikki viipyy?"

"Sori, sori... Hukkasin soittimen", Barbossa selitti ja penkoi villasukkaansa Willin tuhahtaessa.

"Mennään juhlimaan Davyn voittoa!" muut hurrasivat, paitsi Will ja Barbossa, jolla oli tarpeeksi huolenaihetta repiä kättään pois sukasta, ja he jättivät Willin yksin huoneeseen.

"Vielä minä näytän..." Will mumisi, otti nuppineulan ja etsi Davy Jonesin sydämen käsiinsä. Hän tökkäsi sydäntä nuppineulalla, päästi pahisnaurun ja ryntäsi muiden perään katsomaan, minne Davy oli kuollut.

...Ryntäsi muiden perään kuullakseen, miten Davy ähkäisi: "Ihan kuin hyttynen olisi pistänyt minua siitä, missä minulla ennen oli sydän!"

"Sitä se vanhuus teettää, lonkeropää", Jack hymähti.

Will kirosi ja meni harjoittelemaan pilatesta.

Kaukaa kuului pienten lasten lorunlausuntaa: "Oi karvainen karvakuningas, sinä ja sinun karvaisuutesi aina ohjatkoon ja varjelkoon meitä pahalta maailmalta, eikä koskaan karvaiset sääresi kaljuuntukoot, sekä--"

Lorun loppu peittyi kauhunkiljaisuun ja repeävään ääneen, kun karvaku- siis herra Gibbsin vaipat repesivät ja tämä tippui palvojiensa päälle.

"...Oho. Sori."

"KARVAKUNINGAS LÄHENTELEE!"

"Äitiii...!"

~~

Ei hauska, mutta hei, mä oon väsyny! :---D

~Possu
Vatican cameos.

Luihuinen_89

• Yksinäinen kulkuri
« Vastaus #88 : 19.09.2008 14:36:21 »
Mä en ollut huomanut että tänne on tullut jatkoa äää.. mutta nyt oon siis lukenut ja ensiksi pitää sanoo että will oli päässyt mukaan *hih*
harmi, kun se ei voittanut pukukilpailua, miks willin pukuja aina moititaan...
ja tuo loppu, miten gibs edes päätyi niinkin ylös... nyt jään miettimään näinkin vaikeita kysymyksiä

Luihu  :D

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

Luihuinen_89

• Yksinäinen kulkuri
A/N: Tässä olisi jatkoa, toivottavasti en möhli… kiitos ja anteeksi *Poistuu takavasemmalle*

Ollako Idoli vai ei, kas siinäpä vasta pulma…

Ja nyt sitten pääsemme tutustumaan likaisen ja ehkä vähän haisevaan baariin, jossa on tänään järjestetty Idoli ollako vai eikö olla kilpailu ja tietenkin kilpailussa mukana ovat Herra Jack Sparrow maailman tunnetuin merikapteeni vai-mikä-se-nyt-sitten-olikaan , Tia Dalma joka rakastaa yli kaiken lettuja joita Jackin ihana täti tekee, ja Gibbs joka ei tarvitse sen enempiä esittelyitä, sillä kaikki tietävät hänet libero mainoskista. Muut eivät tällä kertaa tahtoneet mokata itseään lavalla joten sen takia meillä on tässä vähän esiintyjä pulaa, mutta eihän tuo mitään pääasia on että viihtyy jos viihtyy tällaisessa ihme räkälässä. ”Emme me mokaa lavalla” kaikki kolme huutavat yhteen ääneen ja nauravat sen jälkeen ainakin 30 minuuttia. Naurusta ei meinaa tulla millään loppua,kun sillä he näkevät Willin juoksevan ahtaasta ovenraosta sisälle baariin suuri punainen mansikka-asu päällään. Will ei mahdu ovesta ennen kuin joku humalainen työntää hänet oventukkeesta, jolloin kolmikko nauraa entistä enemmän, sillä nyt meidän iki-ihana Williamimme (ei kun siis Will) ei enää näytäkään mansikalta vaan lähinnä liiskaantuneelta kuumavesipullolta.

”Köh köh… voisitteko te lopettaa nyt nauramisen, sillä olisi herra Gibsin ensimmäisen laulun aika?” Luihu kysyi hyvin varovaisesti, sillä tämä oli hänen ensimmäinen juonto tehtävä näinkin kaukana suomesta eikä hän pitänyt yhtään tällaisesta räkälästä jota jotkut kutsuvat maailman parhaaksi ravintolaksi josta saa maailman parasta rommia…

”joo totta kai… ” kaikki kolme sanovat ja sillä välin Gibs löntysti keskelle lavaa punaisissa tiukoissa housuissansa, joita hän piti vain sellaisissa tilanteissä missä piti näyttää mahdollisimman komealta. Mutta niin kuin me tiedämme, Gibsille ei sovi punainen ja ei erityisesti mitkään tiukat housut, sillä hänen vaippamalliset alushousut pilaavat koko idean…

Herra VAIPPAKUN… siis Herra Gibs esittää meille kappaleen… öö mikäs se nyt sitten olikaan
HAPPY SONG niin hän se oli kiitos rakkaat katsojat, ehkä minun pitäisi lukea tarkemmin mitä näissä lapuissa lukee..

ja seuraavaksi meille esiintyy  neiti Tiia Dalma kappaleella.. öööö *selailee papereita ja löytää vihdoin sen kadonneen lapun, mutta turhautuu sillä siitä puuttuu pala*
ei kun vain pelkkä TIA ja laulan kappaleen I NEED TO HOUSE
Anna anteeksi tämä on minun… *Matelee melkein, ja vain melkein Tian jalkojen juuressa*
ei mitään muttia anna se mikki tänne niin mä voin laulaaa…

I need a house, I need a room
I need a bed to sleep in
I need a coffee and a kitchen sink
I need a friend, I need a love, I need someone
Who'll miss me
When I get home
Don't wanna be all alone

ja viimmeisimpänä, mutta ei vähäisimpänä Jack Sparrow. Mäkin oon täällä Will yrittää kompuroida pystyy, mutta se on vähän hankalaa kun kaikki kävelevät hänen ylitseen ja puuhkivät hänen kuumamansikkapulloasuunsa loskaiset kenkänsä sillä viimeyönä on satanut ensilumi
Niin siis me korjaamme tilanteen lisäämme Extrakilpailijan listaan nimellä Will
mutta siis nyt meille kumminkin esiintyy Jack joka lailaa laulun nimeltä I Too Sexy

I’m too sexy for my shirt too sexy for my shirt
So sexy it hurts
And I’m too sexy for Milan too sexy for Milan
New York and Japan
And I’m too sexy for your party
Too sexy for your party
No way I’m disco dancing

ja nyt pyydämme illan viimeisen laulajan lavalle, jonka nimen me tuossa äsken jo kerroimmekin ja hänen nimensä on dramaattinen hiljaisuus sillä kukaan ei enää muista mitään Jackin esityksen jälkeen me emme edes voi kertoa mitä siinä tapahtui sillä se oli … öö mikä se sana nyt oli… joka tapauksessa ei sovellu lapsille..

ja Will laulaa meille laulun…. tittidiiitidiii… Let's go

BOW, wenn ihr den Scheiß hier fühlt schreit: Liedertext
BOW, wenn ihr den Scheiß hier fühlt schreit: Alle
BOW, wenn ihr den Scheiß hier fühlt schreit: Samy
DELUXE RECORD'S LET'S GO!

Ja tässä meidän neljä kilpailijaa voitte äänestää omaa suosikkianne ruudussa näkyvään numeroon

MITÄÄ?? O____O kaikkien ilmeet
Menikö tämä telkkariiin…? ei.. ei EIIIII
mami näki tämän eiiiiii… nolasin itseni…..
*mikrofonista lähtee piuha irti niin että kukaan ei kuule enää mitä kilpailijat puhuvat…*

Gipsin laulu: http://www.youtube.com/watch?v=cbndUx_62WY

Tian laulu: http://www.youtube.com/watch?v=IoFyRKAvx5Y

Jack laulu: http://www.youtube.com/watch?v=q75gREOjyFI

Will laulu http://www.youtube.com/watch?v=6HtBy5mCRdM

A/N2: Tässä tämä sitten oli kiitos teille ja estraari on jälleen vapaa Luihu kiittää Erityisesti Kalka-Fania ja Luihuispossua kun antoivat minun tulla sössimään heidän tarinansa…

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

Luihuispossu

• epäsymmetrinen örvelö
« Vastaus #90 : 20.09.2008 19:31:05 »
Aaahhahahhahahaaaa >XDDDD Nauran ääneen niin kovaa, että sattuu X'DDD

Jatkan tätä kommenttia puolen tunnin päästä, että rauhoittuisin hieman ^^

...Noni. Phiuh. Olen rauhoittunut... Ainakin jonkin verran. Hyvä osa oli (vaikea kirjoittaa kun hytkyy naurusta :---D)

Eli joo, Luihu oli meillä vierailevana kirjoittajana kun Kalka-fanilla ei ollut inspistä (taaskaan...) x]

Jos meiltä joskus puuttuu aivojen inspis-, huumori- ja kirjoitusosa niin kerrotaan Luihulle tai jollekulle muulle vapaaehtoiselle, niin voi kirjoittaa :----DDD Joo. Lol. Mitäköhän roskaa mä tännekki väsäsin? XD

~Possu
Vatican cameos.

Luihuinen_89

• Yksinäinen kulkuri
« Vastaus #91 : 20.09.2008 20:24:01 »
Kiitti ei toi kyllä vetänyt vertoja teidän jutuillenne enkä mä vieläkään muista sen vesisysteemin oikeeta nimee jotan... mutta kiitii itellenne, kun sain tehä oli oikeestaan hauskaa...

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

Luihuinen_89

• Yksinäinen kulkuri
« Vastaus #92 : 20.09.2008 21:04:48 »
Luihu tulee virkuukoukun ja villalangan kanssa parsimaan sinut umpeen. Kiitti kommentista noi yhet vaan yhtäkkii mesessä sano että kirjoita... ;D (Ite vaan sanoin ihan vitsinä ekaks)

Luihu

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

Kalka-fani

• Death Note-fanisivut!
« Vastaus #93 : 20.09.2008 23:31:07 »
A/N: Kiitos Luihuinen_89 ^^ Nyt minun aikani koittaa.. VAROITUS: KARVOITUSTA JA NAKUILUA!

Osa 24.

Kuten Karvakuningas määrää ja Jackin ajokoulu

Oli taas aikainen aamu Port Royalissa ja Jack nousi haukotellen ulos valkoisesta arkustansa ylös. "HOHHOIJAA!" Jack suorastaan huudahti ja kaikki heräsi. Willin pää pilkotti heinäpaalin takaa. Willillä oli outo kolmiomainen oranssi tolppa jossa oli kaks heijastinarua, päällä.
Gibbs heräsi katutolpasta lapsien keskeltä. Hänellä oli kirkkaanoranssi vaippa jossa oli myös kaksi heijastintarraa. "Muistatko Jack mikä päivä tänään on?" Will sanoi jättäen virneen kasvoille. "ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ..." Jack äännähti. Will tuhahti. "AJOHARJOITUKSESI!" Will sanoi iloisena. "AAAA JEEE!" Jack huudahti iloisena juosten ulos. Jack katseli lumoutuneena ruostunutta Lada kuuskymppistä ja lumoutumisen keskeytti möreä ääni Jackin takaa. "Aar juu Tsäk Sparrou?" Ääni kysyi ja Jack huomasi että miehen varjo oli paljon leveämpi ja pitempi kuin Jack. Hän kääntyi ja tuijoitti ylöspäin silmälasipäitä läskiä miestä. "Näköjään olet. Minä olen Antero. Voit kutsua mua NumaNumaGuyksi. Olen ajo-opettajasi." An.. NumNumaGuy sanoi. "Aaaha.." Jack sai vain suustaan. Hän katseli ja huomasi että tie oli töytetty isoilla oransseilla tolpeilla joka yksi erottui aivan selvästi. "Halusinkohan mitä tätä..?" Tolppa ajatteli ääneen. Ääni oli Willin. "PYSY SINÄ SIELLÄ GILL!" Numanumaguy huudahti Willille. "SE ON WILL!" Will huusi takaisin. Jack ja NumaNumaGuy istuivat autoon. "Joten Tsäk.. Ota avain ja laita se tohon aukkoon nooin ja sitten väännä!" (Kyllä kuulitte oikein kaksimieliset LAITA SE TOHON AUKKOON.) Numanumaguy sanoi ja Jack teki niin. Auto hyrräsi. "Auto lämpenee." NumaNumaGuy sanoi. Hetken hiljaisuuden kuluttua Jack aloitti keskustelun:

"Noh.. Minkäs maalainen olet?"

"Ruotsalainen."

"Aaaa. Sen näkee aksentista. Mitäs teet työksesi?"

"Laulan O-zonen Dragonstean Deita. Haluatko kuulla?"

"EEEI KIITOS."

Pian auto käynnistyi. "Nyt paina vasenta poljinta ja väännä tuota keppiä pohjoiseen. Sen jälkeen paina" NumaNumaGuy sanoi. Jack ei oikeastaan tiennyt mikä oli pohjoinen joten vetäisi sauvan kaakkoon eli R:ään. "NEJJ NEJJ!" NumaNumaGuy huusi ruotsiksi mutta oli jo myöhäistä: Jack peruutti suoraan tolpan päälle. "Ups." Jack hihkaisi hiljaa. He huomasivat että tolppa oli Will uudessa puvussaan. "AIUUUUU HULLUT!" Will parkaisi ja Elisabeth ilmestyi paikalle. "WILLIAM! RAKASTELETKO AUTON KANSSA! ENKÖ MINÄ KELPAA!" Elisabeth karjui silmät vetisinä. "NO SE EI OO EI EIKÄ JOO SE ON NIINKU JEI!" Will alkoi selittämään ja Elisabeth lähti pois puhisten raivoissaan. Jack käänsi sauvan pohjoiseen ja ajoi suoraan Willin haarojen väliin. "IAAA!" Will äännähti kimeällä äänellä. "Oho.." Jack sanoi peruuttaen nyt Willin naamalle. "YSHIPHUBUSHÖPSIMII!" Will sössötti jotain ja Jack ymmärsi ajaa Willin päältä pois. Jackin jalka liukui pois jarrupolkimelta ja suhaisi suoraan Gibbsin takaa, joka saneli elämän "viisauksia". "Elämä on kuin suklaarasia, karvainen ja.." Gibbs ehti sanoa kun Jack oli autollansa suhahtanut Gibbsin takaata Gibbsin vaippa mukanansa. ".. ALASTONTA!" Gibbs parkaisi peittäen kämmenellä kriittisen paikkansa. "KARVAKUNINKAAN LAKI OLKOON TOTTA!" Lapset huusivat samaan aikaan ja riisuuntuivat nopeasti. Kaiuttimista alkoi kuulua O-zonea ja Nakuna-kappaleet. Jack jatkoi kaahailemistaan. "DU BLÅST! (Suomeksi Sinä Ääliö)" Numanumaguy huusi kauhusta kankeana. Samaan aikaan Gibbsin luona Tia Dalma juoksi Gibbsin kohtaan ja osoitti Gibbsin kriittistä paikkaa kiljuen: "KAHEN KILON SIIKA!" "AJOTUNTI ON LOPPUNUT! SLUT SLUT SLUT!" NumaNumaGuy parkui. "Noh.. NumanumaGay.. Saanko ajokortin?" Jack kysyi innostuneena. "NEJ!" Antero parkaisi juosten karkuun.

".. Oliko se joo?"

SLUT
~

Joo minäkö väsynyt?! ;O

Kalka-fani

Peeäs: Hei te pervot. Slut on ruotsia ja tarkoittaa loppua

EEEDIIT! Ainiin tässä viel tänä NumanumaGay/Guyn lärvi ja vielä laulu kaupan päälle!:
http://www.youtube.com/watch?v=Ol_6j1siUC8
« Viimeksi muokattu: 20.09.2008 23:37:20 kirjoittanut Kalka-fani »
"Huh?"
"HuuuUUUh?"
"HUH!!?"
"Zzzz.."
"Huh...? =_="
"AAAAAAAAAAAAAAAAAA O_O"

~ Hugh Laurie ♥♥

Luihuispossu

• epäsymmetrinen örvelö
« Vastaus #94 : 20.09.2008 23:41:11 »
ÄHÄHÄHÄHÄHHÄHÄHHHÄHHÄÄÄÄÄÄ XDDDDDDDDDDDD

Voi Slut sentään X'DDD

Voi Antero-parkaa, kun joutui Jackin uhriks... ajo-opettajaksi!!

Lainaus
"Laulan O-zonen Dragonstean Deita. Haluatko kuulla?"

"EEEI KIITOS."
X'D Osaa Jack ilmeisesti olla viisaskin joskus.

Joutuisin quotettamaan koko tarinan, jos alkaisin kertomaan mille hajosin :----DD

~Possu

P.s.
Lainaus
Tia Dalma juoksi Gibbsin kohtaan ja osoitti Gibbsin kriittistä paikkaa kiljuen: "KAHEN KILON SIIKA!"
XDDDD!!!
Vatican cameos.

Luihuispossu

• epäsymmetrinen örvelö
« Vastaus #95 : 21.09.2008 00:44:15 »
Väsyttää iha hitosti :----D Inspiraatiosta kiitän Kalka-fania <3

Osa 25.

Lapsiongelmia

Jack avasi pajan oven jonkun koputtaessa siihen.

Ovella ei ollut ketään tai mitään, mikä olisi voinut koputtaa. Siellä oli vain lastenvaunut, joissa nukkui pieni, noin vuoden ikäinen poikalapsi, jonka huopiin oli kiinnitetty lappu "huolehdi minusta tunti".

"Aww", pääsi Jackilta nähdessään vaaleahiuksisen söötin vauvan. No. Nyt hän vielä piti vauvaa suloisena. Se käsitys väistyisi kyllä pian...

Jack vei lapsen tyhjään pajaan. Kaikki muut olivat jossain omissa touhuissaan muualla.

"Noniiin..." Jack mumisi ja tökkäsi vauvaa.

Vauvan silmät rävähtivät auki ja se nousi istumaan huterasti ja pieraisi. Ilma vauvan ympärillä näytti vihertyvän ja vesi nousi Jackin silmiin.

"Yääkh. Aikamoinen Pieru-Petehän sinä taida olla, voi hellallettas..."

"Mä... Väinö!" vauva virnisti.

"Jaa jaa. Väinö. Sinä ilmeisesti osaat puhua."

"Ämmä!" Väinö hihkaisi ja tuijotti Jackia.

"Ööh, minä olen Jack. En ämmä."

"ÄMMÄ!!"

Jack läimäytti käden otsalleen. Väinö pieraisi taas ja hihkaisi: "PIELUVOIMAA ÄMMÄ!"

Jack katsahti hätääntyneenä ovelle. Apua. Eihän hän osannut lapsia käsitellä. Mitä pitäisi tehdä?

Ajatus täytti Jackin pään. Vauvoilta piti vaihtaa vaipat.

Jack nousi lattialta ja meni Gibbsin vaippavarastolle ja otti sieltä yhden vaipan.

"Noniiin, pikku Väinöö... Vaipanvaihtoaika!" Jack ilmoitti ja avasi Väinön potkupuvun.

..Huonolla menestyksellä. Heti kankaan poistuessa Väinön... alapäästä, sieltä alkoi pursuta kakkaa.

"ÄMMÄ!"

"ARGH!" Jack parkaisi ja hyppäsi heinäpaalille. Kymmenen minuutin kuluttua koko pajan lattia lainehti ruskeana. Miten yhdestä pienestä rääpäleestä tulikin noin paljon jätöksiä?

Jack kurkotti puhelimeen. Hänpä soittaisi Alma-tädille ja kysyisi neuvoa.

Kakkajärven pinta nousi hitaasti, mutta päättäväisesti Väinön parkuessa keskellä lattiaa.

"ALMA-TÄTI!" Jack huusi puhelimeen. "MISSÄ VAUVOISSA YLEENSÄ ON ON/OFF-NAPPI?"

"Alma-täti? Täällä on Sao Feng."

"OHO. SORI! KRIITTINEN TILANNE!" Jack mutisi ja sulki puhelimen hätäisesti.

"PIELUVOIMAA, ÄMMÄ!" Väinö huusi ja lensi pieruvoimalla kattoparrulle. Voi kiva.

Jack otti vauhtia ja yritti hypätä perässä. ...Ja putosi suoraan pajan lattialle Väinön kihertäessä Jackin ilmeelle.

"YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!"

Gibbs avasi pajan oven toinen käsi jumissa vaipoissaan ja huomasi Jackin aivan... ruskeana.

"Mitä sinulle on tapahtunut?" herra Gibbs kysyi painaen oven kiinni lapsifaniensa nenän edessä.

"Joku samperin tyyppi oli unohtanut jonkun samperin vauvan tänne ja minä samperi yritin huolehtia siitä."

Gibbs puolivälissä Jackin lausetta menetti keskittymiskykynsä, sillä hän huomasi lempivaippansa aivan ruskeana keskellä pajaa.

"EIIIIIIIII!!!!!! TÄMÄ ON AIVAN KAMALAAAA!!!" hän parkaisi ja pudottautui polvilleen vaippansa viereen pitämään sille hautajaisia kyynelehtien.

Väinö hyppäsi ketterästi alas katosta, taputti Gibbsiä olalle ja jokelsi:

"Älä itke, Kalvakunkku. Ei ämmä talkoittanut pahaa."

Sen sanottuaan piltti lensi pois pajasta pieruvoimallaan kääntyen ovella iskemään silmää herra Gibbsille.

"Mä vaan osaan käsitellä lapsia", Gibbs naurahti Jackin pyöritellessä silmiään.

~~

Mun serkun vauvan nimi on Väinö, eikä se osaa sanoa muuta ku "Ämmä" XD

Jos ihmettelette tarinan laatua, selvennän, että kello on 0.44 :---D

~Possu
Vatican cameos.

Kalka-fani

• Death Note-fanisivut!
« Vastaus #96 : 21.09.2008 10:30:47 »
>XD OMG LUIHUISPOSSU ÄLÄ TAPAA! PAREMPII KU MULLA 8P Ilman inspiraatiota tehty tulossaa... Jonain päivänä! 8]
"Huh?"
"HuuuUUUh?"
"HUH!!?"
"Zzzz.."
"Huh...? =_="
"AAAAAAAAAAAAAAAAAA O_O"

~ Hugh Laurie ♥♥

Lumous

« Vastaus #97 : 21.09.2008 12:40:00 »
Nää on loistavii..
Oon muistaakseni joskus aiemminki kommannu tänne, mut sit unohin tän kokonaa.. Ja löysin uudestaan vasta tänään..

Ne vanhemmat osat on kyl parempii, nää ideat tuntuu vähän kulutetuilta...mut nää menee tosi hyvin sillon kun mä oon tosi väsyny..  :D

Luihuinen_89

• Yksinäinen kulkuri
« Vastaus #98 : 21.09.2008 12:54:29 »
Niinkö kauan te siellä mesessä olitta  ;D mutta eiks se oo niin että kaikki hyvät jutut tulee aina väsyneenä... *REPS* mä en osaa enää muuta sanoo. Onko ne ompelukonetehtaat ja liimatehtaat jo kunnossa kun tarttis taas niitä

Luihu

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

Luihuispossu

• epäsymmetrinen örvelö
« Vastaus #99 : 21.09.2008 16:00:51 »
Luihu: Parhaat ideathan tulevat umpisokerikännissä ja väsyneenä :---D

Dream: Mäki luin noita vanhempia jaksoja äskettäin ja nauroin ihan kaameasti ^^ Ihan vähän on taso laskenut, mutta... Noh, 99% kommenteista on sellaisia, että nauramaan saivat. Eikös se ole tärkeintä, että ne sentään ovat vielä hauskoja? :---DDD

Kalka-fani: :----DDD Ei ollu parempi ku sun, mutta kirjoitappas nyt nopsaan sitä jatkoa ^^

Kelmikiti: Joo-oh, TAAS lisää lukuja :--D Ja kyllä kaikki on hyvin, kun serkkuni lapsi Väinö osaa sanoa "ämmä" ^^ Se muuten pelkää mua iha hirveesti o__O alkaa aina itkee ku tuun kolmen metrin päähän.

Haa, sain inspiksen omaan lukuuni X']] Meenkin Wordille kirjoittamaan...

~Possu
Vatican cameos.