Kirjoittaja Aihe: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat k11  (Luettu 33539 kertaa)

Kalka-fani

• Maailman tylsintä yaoita suoraan edessäsi.
    • Death Note-fanisivut!
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #60 : 03.08.2008 23:15:04 »
Jepjep! B) *seilaa Orlando Bloomin jahdilla pohjanmerellä*

Osa 16

Mitäpäs tapahtuukaan, kun Willille sysätään kännykkä?

Keskellä kaunista ja kirkasta päivää, puhelin, kännykkä, pärähti soimaan keskellä pajaa. Kukaan ei tiennyt, mistä se oli tullut, sillä se ei ollut siinä äsken. Noh, Will oli lähimpänä, joten hän lähestyi esinettä varoen. "...Haloo?"

"Olemme jakaneet ympäri maailmaa jonkin verran puhelimia, koska olemme niin kilttejä! Saatte tämän omaksenne! Hyvää päivänjatkoa!" tekopirteä naisen ääni sanoi ja katkaisi puhelun.

Will tuijotti kädessään olevaa kapistusta "o_O Vatafak?"-ilmeellä ja meni hakemaan puhelinluettelon.

”Kuka… kuka haluaa pizzaa?” Will kysyi varovasti selaten luotteloa ja Gibbs nosti toisen kätensä nnokkaana ilmaan samalla, kun toisella kädellä yritti avata jumittuneita vaippaboxereitaan.

(Tästä jatkaa Kalka-fani: )

Will piippaili puhelinnumeron kännykkään ja soitti siihen.

"Haloo? Onko pizzeria?"

"Öhh. Ei. Täällä mafiapomo"

Willin naamalle ilmestyi järkyttynyt ilme. "EII! OLEN LIIAN KOMEA JA LIIAN NUORI KUOLEMAAN BYÄÄ!" Will huusi kyyneleet valuen. Kaikki tuijottivat Willia paitsi Gibbs, jonka käsi oli juuttunut vaippabokserinsa syvyyteen. "Siis.. TURHA YLITTÄÄ LIERO LÖYTÄÄ WILLIAM TURNERIA!" Will huudahti puhelimeen ja jatkoi "urotekojensa" kertomista.

Puolen tunnin kuluttua..

Yhtäkkiä katosta räsähti tietokone joka putosi (Tavallisesti) Gibbsin päälle. "Minä ja minun onneni." Gibbs tuhahti murahtaen ja Barbossa kipitti tietokoneen luo. tietokoneessa luki "HECTOR ALIAS LIHAVISTO BARBOSSALLE. "Uijui! Kivaa! Minulle lahja!" Barbossa huudahti ja taputti käsiään yhteen hyvin homomaisesti. Samalla kun Barbossa hyppäsi tietokoneen eteen kuului parkaisu, heinäpaalujen siirtämisiä ja kolejaa. Pian kun Barbossa käänsi päänsä Will tuijotti pelokkaana vesiase kädessä heinäpaalujen tekemässä suojassa. "Öhh.. Will, mikä sinuun meni..?" Barbossa kysyi epävarmasti. "NOKUN PELKÄÄN TIETOKO.." "Pizzapalvelu!" Joku huusi ulkosalta ja koputti ja Will syöksyi avaamaan. Hän otti pizzan ja antoi tipin ja syöksyi taas suojaan syömään. "NOKFUN MFÄ PHFELKÄÄN TFIETFSIKAIHTA!" Will sössötti suu täynnä pizzaa. "Jaa.." Barbossa sanoi ja dataili heti homoluolaan. Will tuijotti tietokonetta leikkikivääri kädessä. Muu ei liikkunut paitis hänen suu, joka oli täynnä pizzaa. "YHHYH!" Gibbs huudahti ja sai vihdoin päänsä pois boksereistaan. "Hyh.. Jäinkö jostain paitsi?" Gibbs kysyi ja huomasi pizzan. "PIZZAAAAAAAAA!" Gibbs huusi ja syöksyi pizzan perään, mutta hänen vaippabokserit juuttuivat lattianaulaan. "Damn!" Gibbs huudahti hiljaa. "Katso nyt ei tämä ole pelottava!" Barbossa sanoi ja osoitti normaalia tietokonetta. Will kipitti hitaasti eteenpäin ja kosketti tietokonetta. Mitään ei tapahtunut. "Ooh. Tämähän.. On aika mukava!" Will sanoi ja halasi tietokonetta. Siinä samassa Will sai sähköiskun tietokoneesta. "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!" Will parkaisi ja syöksyi suojaan. "EN IKINÄ KOSKE TIETOKONEISIIN!"

~

Elikkäs Orlando Bloomhan pelkää tietokoneita joten liitin sen pelon williin. ^^ Tapoinko jonkun?? (83
"Huh?"
"HuuuUUUh?"
"HUH!!?"
"Zzzz.."
"Huh...? =_="
"AAAAAAAAAAAAAAAAAA O_O"

Lempianimejani: Bleach, One Piece, Trinity Blood, Death Note jne..

~ Hugh Laurie ♥♥

Luihuinen_89

• Yksinäinen kulkuri
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
« Vastaus #61 : 04.08.2008 00:58:08 »
Heee kuolee nauruun, tosin yrittää nauraa hiljaa, että kaikki ei heräisi, mutta se on tooodella hankalaa. ;D

Taas vaipat olivat mukana heeheee tosi kiva...
ja sitten tuo kännykkä ja mafia voi että
olisko jotain jolla kasata itsensä kokoon, kun täältä loppu jo liima ja teippi, eikä ne ees auttanut :D
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

Kalka-fani

• Death Note-fanisivut!
« Vastaus #62 : 04.08.2008 12:48:24 »
Ihanaa. B] *ninjakissa tulee elvyttäää*
"Huh?"
"HuuuUUUh?"
"HUH!!?"
"Zzzz.."
"Huh...? =_="
"AAAAAAAAAAAAAAAAAA O_O"

~ Hugh Laurie ♥♥

NotOkay

• Take my fucking hand and never be afraid again
« Vastaus #63 : 07.08.2008 13:08:03 »
HAH, en kuollutkaan tällä kertaa kun lukeminen pätki -________- frendi sekoilee mesessä, huoh.

tykkäsiin ja en tienny että orlando pelkää tietokoneita 8O ehkä se johtuu vaan siitä et oon tyhmä

sori en jaksa ny kommentoida enempää ku uhata vetisellä kostolla ja seeyaa jatkoa pian kiitoos 8)
"L-O-L, that means laugh out loud!"

Kalka-fani

• Death Note-fanisivut!
« Vastaus #64 : 08.08.2008 11:19:10 »
>') Wikipedia Wikipedia <3 8D Juu. Luihuispossu kirjottaa jatkoa pian ^^

~ Kalka-fani
"Huh?"
"HuuuUUUh?"
"HUH!!?"
"Zzzz.."
"Huh...? =_="
"AAAAAAAAAAAAAAAAAA O_O"

~ Hugh Laurie ♥♥

Luihuispossu

• epäsymmetrinen örvelö
« Vastaus #65 : 08.08.2008 17:56:50 »
Lainaus
HAH, en kuollutkaan tällä kertaa
Voi itku, miten tässä nyt näin pääsi käymään? 8'O *pystyy hädin tuskin puhumaan, koska on teipannut snorkkelin naamaansa*
Lainaus
Luihuispossu kirjottaa jatkoa pian ^^
*maanisella ja närkästyneellä äänellä:* Ai kirjoittaako? *hätkh* AI. Kirjoittaa tietenkin!
Lainaus
olisko jotain jolla kasata itsensä kokoon, kun täältä loppu jo liima ja teippi, eikä ne ees auttanut
o.o' Ööööh... KLEMMAREITA! Niillä voi... ... ei... ei mitään, unohtakaa. *hakee ompelukoneen ja käy parsimassa Luihun kokoon*

Kalka-fani? Pitäisköhän meidän perustaa liimafirma lukijoidemme takia? o.Ó

Voi Luoja, ei mitään inspiraatiota... Ei pienintäkään... Keksin vain päästäni sitä mukaan ku kirjotan... Jotain kumminkin, missä on Gibbs vaipoissa, ninjakissan paluu, lihava Barbossa ja jotain häsläystä, kuten aina. 8]

Öhö öhö, Gay Sparrow on ilmeisesti oppinut jostain savoa... Ei, en mä ees tiiä, onko se savoa :--D Whatever.

Eikä sitten ole kovin pitkä, eikä hauska.   ...Siinä on vaan paljon enttereitä...

Osa 17

Ninjakissan paluu

"BUAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA!"

Jokainen hätkähti äänen takia hereille, paitsi äänen lähde. Tia Dalma, Jack, Will, Gay ja herra Gibbs availivat unisina silmiään ja tuijottivat lattialla itsekseen nauravaa Barbossaa.

"BUAHAAHHAAA HAAAAAAA HAAAAA HAAAAAAAAAAAAA!!!!!"

Will siloitteli joulukuusipukuaan ja oikoi päässään killuvaa joulutähteä.

”Will, miksi tuollainen tyhmä asu?” Jack kysyi.

”No siis luuletko sinä, että minä annan itseni näyttää itseltäni, nyt kun mafia jahtaa minua?” Will kysyi vakavana.

Barbossa nauroi taas lujaa unissaan.

Will kohotti toista kulmakarvaansa ja potkaisi Jackia, joka potkaisi Tiaa, joka potkaisi Gibbsiä, joka raaputti takamustaan vaippojen läpi ja joka potkaisi Gayta, joka oli ainoa, joka sieti Barbossan hajua yli sekunnin, ja joka kumartui tökkimään hänet hereille.

"MHÄ?"

"Sie naaroit unissas homokamuni", Gay sanoi narisevasti.

"Aaaaaah. Niin. Noh, pitäähän minun harjoitella maailman valloitusta varten..." Barbossa selitti silmät loistaen, mutta kun hän näki toisten ilmeet, hän korjasi: "Eikun siis. Aijaa?! Nauroinko?"

Juuri silloin kuului kamala "RÄKS!" ja pajan ovi pamahti auki ja ninjakissa hyppäsi sisään karateasennossa ja hikinauha päässään kiljuen:

"BACK OFF MAN! I KNOW KARATE...!"

Jokainen jähmettyi, kun ninjakissa alkoi hyppiä voltteja ja rökitellä näkymättömiä vihollisia.

Sitten kissa huomasi muut, hätkähti rajusti, nappasi hikinauhansa, tiputtautui neljälle jalalle ja tapitti heitä söötisti.

"...Mjau."

"KATSOKAA NYT! MINÄHÄN SANOIN TEILLE, ETTÄ SE OSAA KARATEA!" Barbossa hätkähti ja kompastui heinäpaaliin näyttäen linnunpelättimeltä hiukset heinissä.

"Öh, Barbossa?" Tia Dalma sanoi hitaasti.

"No niin, nyt tullaan pyytämään anteeksi, että minua sanottiin sekopääksi. Nyt, kun kaikki ovat nähneet tuon otuksen!"

"Hector, minä en aio pyytää anteeksi, mutta pyytäisin, että veisit tuon robotin pois pajasta, sillä se voi mennä rikki, ja että lakkaisit kiljumasta tuota 'Back off man, I know karate'a.", Tia sanoi rauhallisesti ja Barbossan alaleuka melkein putosi lattiaan.

"MITÄ?"

"Barb, oletko yhtä tyhmä kuin miltä näytät, vie se pois", Jack sanoi painokkaasti.

Barbossa mumisi hiljaa tappouhkauksia, nappasi kissaa niskavilloista ja meni ulos.

Ulkona hän pudotti kissan maahan, kääntyi lähteäkseen, kun tunsi karvaisen, kynnellisen jalan potkaisevan häntä selkään niin, että hän suoraan sanottuna lennähti pajaan takaisin.

...Suoraan ainoisiin ehjiin trampoliineihin.

"LIHAVA BARBOSSAAAAA!"

"Se oli kissa! Se oli kissa! Ihan varmasti!" Barbossa sopersi.

"Uskallakkin syyttää viatonta luontokappaletta" Tia Dalma huudahti ja kaikki lähtivät poispäin.

"Karibian superjumppaajat ovat sinulle todella vihaisia!" Jack ilmoitti, kun kaikki muut lähtivät jäätelölle, paitsi eräs lihava trampoliininrikkoja, joka ei päässyt irti trampoliinin jäänteistä.

Ninjakissa näytti ovensuusta Barbossalle kieltä.

"Great", Barbossa huokaisi ja alkoi hyräillä joululauluja.

----

"Barb" XD

~Possu
« Viimeksi muokattu: 08.08.2008 18:24:50 kirjoittanut Luihuispossu »
Why is life such an issue in your mind?
Vatican cameos.

Luihuinen_89

• Yksinäinen kulkuri
« Vastaus #66 : 08.08.2008 18:30:01 »
Hee kiitos nyt on taas mukavampaa, kun on neulottu umpeen, mutta nyt pitäis vielä ficsata näitä saumoja, kun ne alkoi repeilemään ;D

Tää oli taas mahtava. Menoa ja meininkä... Ninjakissa on loistava... viaton luontokppale heeeeehhh

joo oli taas kummallinen kommentti

Luihu

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

Kalka-fani

• Death Note-fanisivut!
« Vastaus #67 : 08.08.2008 20:03:09 »
IÄÄÄ! HELP HELP! MÄ KUOLEN! ORLANDO TÄNNE ANTAMAAN TEKOHENGITYSTÄ! REEPS XDDD MAHTAVA LUIHUISPOSSU 8'DDD
"Huh?"
"HuuuUUUh?"
"HUH!!?"
"Zzzz.."
"Huh...? =_="
"AAAAAAAAAAAAAAAAAA O_O"

~ Hugh Laurie ♥♥

Kalka-fani

• Death Note-fanisivut!
« Vastaus #68 : 08.08.2008 20:17:45 »
*tuijottaa IRL mp3:stansa* II! KEKSIN!  ;D Wuhuu! *sen jälkeen huulirasvaa* O_o Okei.. Eli tähän tulee ainaki vauvaölj.. ÖLJY, huulirasva ja mp3:nen o_o *hätkähtää ajatellessaan Gibbsin levittelemässä vauvaöljyä* Ööö.. Joo! *ottaa ruoskan* NOPEASTI ORJANI! *piiskaa Barbossa-klooneja* ^^ Öhöhöh. Teen osan vähän myöhemmin.. >'p
"Huh?"
"HuuuUUUh?"
"HUH!!?"
"Zzzz.."
"Huh...? =_="
"AAAAAAAAAAAAAAAAAA O_O"

~ Hugh Laurie ♥♥

Luihuispossu

• epäsymmetrinen örvelö
« Vastaus #69 : 09.08.2008 13:00:05 »
Voi apua...
Lainaus
*ottaa ruoskan* NOPEASTI ORJANI! *piiskaa Barbossa-klooneja*
KAKSIMIELINEN X'D Mutta voi elämä, mitäköhän tuostakin luvusta tulee o_o...
Lainaus
Luihuispossu, heti sitä liimafirmaa kaavailemaan!
Pitää alkaa piirtää pohjapiirrustuksia ^^
Lainaus
Hee kiitos nyt on taas mukavampaa, kun on neulottu umpeen, mutta nyt pitäis vielä ficsata näitä saumoja, kun ne alkoi repeilemään
:--D Ei hätää, minä olen suorittanut ompelukoneen ajokortin vuonna nakki ja peruna... Eli suomeksi ala-asteen neljännellä luokalla 8']] Tai kolmannella, whatever. *käy parsimassa Luihun taas kerran kokoon*
Lainaus
Erikeepperisepot muutti meiltä pois eikä muuta takasin! Ne töryt ihmiset!!!!
Siis törkeetä 8'o
Lainaus
MAHTAVA LUIHUISPOSSU 8'DDD
Ai nyt mä oon mahtava? :--O Ohhoh.
Lainaus
HELP HELP! MÄ KUOLEN!
EIIIII älä kuole ku sit mä joudun kirjottaa näitä yksin...
Lainaus
Okei menin kuolemaan!
Sinäkin? *kirjoittaa lehtiöönsä: "Taas yksi lukija kuollut. Kaksi lukijaa more to go."* 8] Jooh. Tämmöstä tänään.
~Possu
Vatican cameos.

NotOkay

« Vastaus #70 : 09.08.2008 13:08:30 »
loooooooooolololoooooooooooooooooooooool 8''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''D

mwahahahahhah repeän hajoan kuolen kaikkea mahdollista.

ei tuu nyt muuta kuin että haijjaa reps poks pum poff.

JATKOA NOPEESTI! btw tapposuunnitelmani ei kamalasti ole edistynyt, kai te tykkäätte My Chem'istä tai The Used'ista? en kirjota muista ku niistä, nimittäin. jos ette on vähän pahempi juttu *klunk*

Kalka-fani

• Death Note-fanisivut!
« Vastaus #71 : 10.08.2008 12:41:19 »
o__o Mikäs se on? Ei me tykätä! BDD BWAHAH.
"Huh?"
"HuuuUUUh?"
"HUH!!?"
"Zzzz.."
"Huh...? =_="
"AAAAAAAAAAAAAAAAAA O_O"

~ Hugh Laurie ♥♥

Luihuispossu

• epäsymmetrinen örvelö
« Vastaus #72 : 10.08.2008 17:05:12 »
Lainaus
btw tapposuunnitelmani ei kamalasti ole edistynyt, kai te tykkäätte My Chem'istä tai The Used'ista? en kirjota muista ku niistä, nimittäin. jos ette on vähän pahempi juttu *klunk*
NotOkay, voit alkaa valmistella hautajaisiasi, sillä ilmeisesti kumpikaan meistä ei pidä noista :----D *maailman pelottavin virne*

Ja Kalka-fani, kirjoitappas se seuraava osa nopsaan, sillä mulla on jo pieni ideanpoikanen omaan lukuuni, enkä halua kirjoittaa sitä, kun tulen huomenna väsyneenä poljen fillarilla kolme kilometriä bussin tulopaikalle ja takaisin.

Nyt on kuulkaa maailmanloppu tullut, minä NAURAHDIN OMALLE KIRJOITELMALLENI :--P Ennenkuulumatonta...
Lainaus
Juuri silloin kuului kamala "RÄKS!" ja pajan ovi pamahti auki ja ninjakissa hyppäsi sisään karateasennossa ja hikinauha päässään kiljuen:

"BACK OFF MAN! I KNOW KARATE...!"

Jokainen jähmettyi, kun ninjakissa alkoi hyppiä voltteja ja rökitellä näkymättömiä vihollisia.

Sitten kissa huomasi muut, hätkähti rajusti, nappasi hikinauhansa, tiputtautui neljälle jalalle ja tapitti heitä söötisti.

"...Mjau."
Öhjoo. Niinhän siinä kävi... ~Possu
Vatican cameos.

Kalka-fani

• Death Note-fanisivut!
« Vastaus #73 : 15.08.2008 22:31:57 »
PILATES ON TAKAISIN ELÄVIEN KIRJOISSA!

Osa 18

Alma-tädin miesongelmat.

Oli taas varhainen aamu Port Royalissa ja Jack heräili valkoisessa arkussaan. Kun hän avasi arkun, Pulunkakka meni ohi Jackin kasvojen/pään. Kaikki heräsivät silloin, koska ihmettelivät, mikseivät he herännyt pulun kakkaan. Kaikki katsahti Jackia ja hengähtivät syvään. "SINÄ VÄISTIT PULUNKAKAN!" Barbossa huudahti ihmeissään. Jack pomppasi ylös hauta-arkustansa ja laittoi kätensä rinnallensa. "NIIN! OLEN NIIN VIISAS ETTÄ VÄIST.." Jack ehti huutaa kun katon läpi putosi itse Sweeney Todd Jackin niskaan. Silloin sarkastinen pölynimuri raotti komeron ovea ja puhui Alan Rickmaisella äänellään "Jotain isompaa taisi pudota päälle." Ja se naurahti. Pian Tia Dalma harppoi komeron ovelle ja paiskasi komeron oven kiinni. "Ei! ÄLKÄÄ JÄTTÄKÖ MINUA TUON TYTTÖIMURIN KANSSA SAMAAN PAIK.." Sarkastin pölynimuri huusi ja hiljeni pian. kaikki tuijottivat hetken komeroa, paitti Sweeney Todd, joka tarkasteli oliko partaveitsensä kunnossa pudotuksesta. Pian kaikkien katseet suuntautuivat Sweeneyn, joka halasi hetken pitkää terävää partaveistään, kunnes huomasi muiden katseet ja kadotti partaveitsensä nopeasti vyöhönsä melko pitkä takki sen eteen. "Kelpaisiko kenellekkään parranajo..?" Sweeney kysyi pienen tauon jälkeen Jackimaisella äänellään. "HEI HEI HETKONEEEEEN.. MIKSI SINULLA ON MINUN ÄÄNENI?!" Jack parkaisi ja Sweeney kääntyi Jackia kohti. ".. Sekä olemme aivan erillaisen näköisiä." Jack sanoi tuijottaen Sweeneyn valkoisia kasvoa ja mustia hiuksia, josta menee valkoinen raita. "En tiedä, mutta kelpaisiko parranajo?" Sweeney kysyi tuijottaen tummalla katseellaan Jackia "Kapteenit pitävät par.." Jack ehti sanoa kun Barbossa hyppäsi Sweeneyn eteen kohottaen kulmiaan alas ja ylös vihjaillen jotain. "Trimmaatko viidakkoakin?" Barbossa kysyi innoissaan. Sweeney nyrpisti nenäänsä niinkuin Jack välillä. "HEI! MINUN ILME!" Jack kiljui mulkaisten Sweeneyta. Sweeney ei paljonkaan välittänyt Jackista. "En trimmaa.. Viidakkoa. Vai yläosaa." Sweeney sanoi pokerinaamalla. "Jaa.. No partakin sopii leikata!" Barbossa sanoi "houkuttelevalla" äänellä. Silloin Barbossan apina ilmestyi Barbossan olkapäälle tuijottaen Sweeneyta silmät säihkyen laittaen Sweeney-miniperuukin päähän pyörtyen. Sweeney vilkaisi hieman apinaa hämmentyneenä hetken, kunnes ohjasi Barbossan yhteen huoneeseen. Silloin kuului kova räsähdys ja Davy Jones putosi taivaasta lasten muovi uima-altaalla pajan pihaan kävellen käsillä sisään. "Mistä opit tuon?" Jack kysyi tuijottaen Davya. "Olen akrobaatti!" Davy huudahti iloissaan. "Aaaaha.." Jack vastasi hämmentyneenä.

Sillä välin paholaisparturilla..
Sweeney osoitti melko valkoisella kädellään parturituolia ja Barbossa istui siihen innoissaan. Taivas oli tumma (kuten normaalisti) ja Sweeney katseli partateränsä terää kohottaen partateränsä ikkunan lähelle pian kääntyen ja kävellen Barbossan taakse laittaen Barbossan kaulalle terän. Juuri kun Sweeney oli viiltämässä Barbossan kaulan auki, ovi avattiin ja sisään astui apina. Sweeney pyöräytti silmiään ja jatkoi nyt ihan oikean parran leikkuuta, koska ei viittinyt tappaa apinankaan näkösällä miestä. Pian kun hän oli valmis, Barbossa nousi tuolista ja lähenteli Sweeneyta pakottaen tuon nurkkaan. Sweeney näytti liimautuvan seinään, kun Barbossan kauheat törröhuulet lähentelivät Sweeneyn huulia. Sweeney tuijotti silmät laajentuneena Barbossaa, jonka silmät oli kiinni ja lähenteli koko ajan enemmän Sweeneyta. Juuri kun Barbossan ja Sweeneyn huulet koskettivat toisiaan, Will ilmestyi shusipuvussa ovelle. "KUKA HALUAA SUSHIA?!" Will huudahti innoissaan. "MINÄ!" Sweeney kiljaisi ja luikerteli sulavasti Barbossan edestä juosten kiljuen pois.
"Huh?"
"HuuuUUUh?"
"HUH!!?"
"Zzzz.."
"Huh...? =_="
"AAAAAAAAAAAAAAAAAA O_O"

~ Hugh Laurie ♥♥

Luihuispossu

• epäsymmetrinen örvelö
« Vastaus #74 : 15.08.2008 23:02:48 »
Hahahahahahahha :------D Muuta en nyt osaa sanoa. Mutta lisää kirjoitan HETI! Että olkaappa hyvät.

Waaaarning, paljon kaksimielisiä asioita...

On sit aika lyhyt.

Osa 19

Aamiainen on päivän paras ateria

Sweeney oli lähtenyt pois traumat mukanaan, mutta kukaan ei ollut uskaltanut astua kolmea metriä lähemmäksi Davy Jonesia, joten he eivät pystyneet siirtämään tämän vaaleanpunaista lasten kahluuallasta huitinkuuseen, mutta olivat onnellisia, ettei Davy pystynyt poistumaan altaasta, sillä hän ei voinut astua maalle kymmeneen vuoteen, eikä vielä ollut se aika. Sen takia oli hyvä, että Davy ei päässyt nopeasti kuristustuntumaan huomatessaan, että Willin sushit olivat hänen lonkeroitaan.

Jack hyppäsi arkustaan, otti paistinpannun ja herätti muut letturäpillä. Kyllä, se on maailman huonoin tapa herätä. Vielä kun Barbossa alkoi unissaan beatboxata.

Mutta kaikki kuitenkin heräsivät, sehän siinä oli pääasia.

"Noniin! Nyt paistetaan pekonia ja munia! Onko kellään ylimääräisiä munia?" Jack kysyi pirteästi, eikä tajunnut, mitä oli juuri sanonut.

Barbossa tunnusteli alushousuihinsa laittamaansa villasukkaansa. Kyllä, se näytti oikein epäilyttävältä. "Minusta tuntuu..." Barbossa aloitti hiljaisesti, "että minulla taitaa olla kolme munaa..."

"Ihanaa, Hector! Minäpä otan sinulta kaksi munaa! Kolmatta voit käyttää johonkin hauskaan!"

"Voi Jack! Olet niin reilu!" Barbossa sanoi iloisesti tajuamatta mitään niissä pienissä apinanaivoissaan.

"Sepäs ihanaa! Salaattikin voisi olla hyvää? Jos tehdään vesimelonisalaattia! Tia, onko sinulla meloneja?"

"Mitäh?" Tia oli ilmeisesti ainoa, joka tajusi, mitä Jack sanoi.

"Tai siis... öh... Kyllä, kulta, minulla taitaa olla kaksi... melonia. Mutta en todellakaan anna niitä sinulle."

"Älä nyt viitsi...!" Jack mankui. "En minä halua meloneistasi muuta kuin panna niitä paistinpannulla."

"-lla?"

"Oho. Äidinkieli ei ikinä ole ollut vahvin aineeni. Siis paistinpannulle", Jack ilmoitti hymyillen. Tajuamatta edelleenkään, mitä sanoi. Tian ilme oli sillä hetkellä näkemisen arvoinen, sen sanon.

"Ja öh... Aiot siis tehdä salaattia paistinpannulla?" Tia sanoi hitaasti hivuttautuen kauemmaksi Davy Jonesin lähettyviltä.

"Minulla on neljä melonia paitani sisällä!" Davy kertoi. "Ne saattavat maistua silikonilta, mutta se on vain sivumaku."

"Ooh! Minä tiesin, että sinuun voi luottaa, ystäväiseni!" Jack huudahti ja meni repäisemään Davylta paidan pois. Kaikki pyörtyivät, paitsi Jack, joka huomaamatta mitään meni hymyillen keittiöön.

Puolen tunnin päästä.

"Herätyyys! Aamiainen on valmis! Tässä on Barbossan munia, pekonia ja Davy Jonesin meloneja salaatissa! Bon Appétit!" Jack sanoi pirteästi ja laittoi pöydälle aamiaistarjottimen alkaen itse syömään.

Tia Dalma pyörtyi uudestaan.

Joten tämän... ravitsevan... aamiaisen jälkeen he alkoivat hyppiä trampoliineilla saaden selville, että Davy Joneskin piti pilatesista ja hänellä oli vesitrampoliini. Niin he loppupäivän jumppasivat ja yrittivät saada Tiaa hereille.

~

Olen hieman väsynyt joo :D ~Possu
Vatican cameos.

Luihuinen_89

• Yksinäinen kulkuri
« Vastaus #75 : 16.08.2008 08:09:35 »
*Reps* luin nää kaks putkeen kivaa amulukemista ;D
olen ehjä sillä varasin tänne sen liimaperheen ja saumat pitävät hyvin.. :D

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

NotOkay

« Vastaus #76 : 16.08.2008 17:12:48 »
voih elämänh keväth 8'''''''''D

MITÄ TÄÄ NYT ON HÄH?!?!?

hullujako ootte?!?! ;_____; kuka muka ei rakasta MCRää ja The Usedia?!??!?!?! höh.

SWEENEYYYY yAAAAAYYYYYYYY!!!! todd parka 8<<<<< barbossa on aika kammottava.

WHY YOU LITTLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeee eeee eee eee-e-ee älkää kysykö muttasiis kaksimielisyys. oon ihan tarpeeks kaksimielinen ilman että te ilmotatte siinä alussa >DDDDDDDDDD

hajoilen repeilen ja unohdan mitä piti vielä sanoa 8O

NONNIH JATKOA AGAIN KIITOOS 8)

Luihuispossu

• epäsymmetrinen örvelö
« Vastaus #77 : 23.08.2008 12:09:29 »
Kiitos lukijoille ja kommentoijille :---]
Lainaus
hullujako ootte?!?! ;_____; kuka muka ei rakasta MCRää ja The Usedia?!??!?!?! höh.
Voivoi. *ilkeä virne* *noh, niin ilkeä virne kun voi olla kun yrittää samalla repiä snorkkelia pois naamastaan* Taisi suunnitelmat vesittyä? 8]]]] Bwaaaahahahahhaaa....
Lainaus
barbossa on aika kammottava.
Lievästi sanottuna joo.

Kalka-faniiiiii! Nyt sitä jatkoa pliiiis? 8[[[

~Possu-joka-taas-kerran-kirjoitti-melko-tarpeettoman-kommentin
Vatican cameos.

Luihuispossu

• epäsymmetrinen örvelö
« Vastaus #78 : 04.09.2008 20:02:06 »
Sovittiin Kalka-fanin kanssa, että jos siltä ei synny tekstiä torstaihin mennessä, niin minä kirjoitan tämän osan. Eli aloittanut olen ja saan sen valmiiksi varmaan huomiseksi ^^ Viikonloppulukemista. Mutta lauantaina kirjoittamisesta ei tule mitään kun on Luihuispossun synttärijuhlat :---D Eli häslään ja sotken taloni kavereiden kanssa ja samalla hillun.. Wipii. Eli toivottavasti piakkoin valmis ^^

~Pppppppossu.

Editedit: Yhyy sori kestää vielä 8[
« Viimeksi muokattu: 06.09.2008 18:32:12 kirjoittanut Luihuispossu »
Vatican cameos.

Luihuispossu

• epäsymmetrinen örvelö
« Vastaus #79 : 13.09.2008 21:48:00 »
Lievästi sanottuna myöhästyi, kyllä joo. Eikä ole edes hyvä :----D Mutta tässä nyt on.

Kyllä koulu selvästi rasittaa... -.-'

Osa 20.

Jotain kummallista sähläystä

Davy Jones oli löytänyt vaaleansinisen peruukin ja sovitteli sitä itselleen hymyillen muka-hurmaavalla tavalla. ...Jack oli tunkenut nyrkin suuhunsa, ettei alkaisi nauraa Davyn poseerauksille.

Tia Dalma oli alkanut parsimaan kokoon trampoliineja iloisesti hymyillen.

Eli kaikki näytti olevan hyvin. Ainakin melkein.

Kesken arkisen puuhastelun Alma-täti saapui ison lettupinon ja leveän hymyn kanssa pajaan.

"Heiiii kullanmurut tässä teille herkullisia lettuja!" Alma-täti aloitti ja pysähtyi kesken lauseen jääden tuijottamaan Davy Jonesia, joka oli pukenut itsensä hiphoppariksi.

Davylla oli nahkatakki, mustat pillifarkut, paljon ketjuja kaulassa, aivan liian suuret aurinkolasit silmillä ja jokaisessa sormessa noin kolme sormusta. Ja älkääkä unohtako NY-lippistä ja vaaleansinistä peruukkia.

"Vau", oli ainoa, mitä Alma-tädin suusta pääsi ulos.

"Hei! Jou! Aivan! Jou! Saanko mäkin niitä lettuja? Jou! Bling bling! Jou!" Davy mokelsi suuhunsa laittamien kultahampaiden seasta.

Alma-täti tuijotti Davya hetken, sitten repi vanhanaikaisesta mekostaan muodikkaat, repaleiset... melko... paljastavat... vaatteet, heitti lettutarjottimen heinäpaalille ja lähestyi Davya kävellen mallikävelyä työntäen rintaansa eteenpäin ja vetäen vatsaansa sisään.

"Hei komistus..!" Alma-täti sanoi räpsyttäen silmiään kuin hullu.

"Hei. Jou! Onko sinulla silmässä jotain kun räpytät noin? Jou!"

"Ei... Ei minulla mitään ole silmässä", Alma sanoi hymyillen viettelevästi. Davy Jonesin naamalle jämähti o____O-ilme.

"Ahaaa... Jou! Mä oon siis niin kovis. Jou! Anna lettuja! Jou!" Davy sanoi.

"Annan lettuja ja antaisin jotain muutakin jos haluat... Haluatko?" Alma-täti kysyi katsoen Davya kulmiensa alta muka-hurmaavasti. Davy Jones punastui ja kikatti kätensä suojissa tyttömäisesti.

"Kyllä... Jou! Minä haluan jotain muutakin... Jou."

Alma-tädin silmiin syttyi pilke ja hän lähestyi Davya työntäen naamansa aivan Davyn naaman eteen. Viettelevästi hän kuiskasi silmät tuikkien:

"Mitähän se 'muu' olisi?"

Davy leikki mukana ja oli hetken miettivinään. Sitten hän kuiskasi hiljaa Alma-tädin korvaan: "Kermavaahtoa lettujen kanssa jou!"

"..."

Koska tämä fic on vain k-11 niin en saa nyt kirjoittaa tähän, mitä Alma-täti huusi ja teki, koska se selvästi kuuluisi isompaan ikärajaluokkaan. Sanotaanpa vaikka näin, että kiroilusensuurista tädin puhe ei ikinä menisi läpi ja että pari tuolia meni rikki hänen raivonpurkauksessaan. Nnih.

Pajan ovi pamahti kovaäänisesti kiinni, kun Alma-täti lähti kiukkuisesti pois.

"Noh ainakin meillä on lettuja..." Jack sanoi mykistyneenä.

"Jack... rakas?" Tia Dalma sanoi varovasti. "En olisi niistä letuista nyt aivan varma..."

Dramaattisen musiikin soidessa radiosta, jonka Barbossa oli löytänyt sukastaan juuri sopivasti, Jack kääntyi dramaattisen hitaasti katsoen dramaattisella katseellaan lettulautasta, joka ammotti tyhjyyttään ja hän päästi dramaattisen parkaisun, joka sai kaikki linnut lehahtamaan puista kymmenen kilometrin säteellä.

Herra Gibbs, joka seisoi keskellä lattiaa pelkissä vaipoissa raapien toisella kädellä takamustaan, mussutti lettupinon viimeistä lettua tyytyväinen ilme kasvoillaan Barbossan kaivaessa korvaa Gibbsin vieressä.

"Voi. Jou! Itku. Jou!" Davy Jonesilta pääsi.

"Jättiläiskarvainenhaiseva vauva söi kaikki letut!!!!" Tia parkaisi Gibbsin röyhtäistessä.

Kaikki lähestyivät Gibbsiä uhkaavasti... Noh, paitsi Barbossa, joka haltioituneena kaivoi yhä korvaansa.

Lopputulos: Gibbs roikkui vaipoistaan pää alaspäin läheisen päiväkodin kattolampusta.

Eräs pieni lapsi osoitti Gibbsiä. "TOI VAUVAHAN ON KARVAISEMPI KU MÄ!"

Kaikki lapset putosivat polvilleen.

"KUMARTAKAA KARVAKUNINGASTA!"

~~~~

...Joo... Minäkö väsynyt? ...Ei.

Ajatelkaapa pillifarkut Davy Jonesin päällä... Elämä.

..Eikä! Mä unohin tunkee Willin mukaan tarinaan! No ihan sama. Anteeksi Will-fanit!

~Possu
« Viimeksi muokattu: 13.09.2008 21:50:19 kirjoittanut Luihuispossu »
Vatican cameos.