HAH, en kuollutkaan tällä kertaa
Voi itku, miten tässä nyt näin pääsi käymään? 8'O
*pystyy hädin tuskin puhumaan, koska on teipannut snorkkelin naamaansa*Luihuispossu kirjottaa jatkoa pian ^^
*maanisella ja närkästyneellä äänellä:* Ai kirjoittaako?
*hätkh* AI. Kirjoittaa tietenkin!
olisko jotain jolla kasata itsensä kokoon, kun täältä loppu jo liima ja teippi, eikä ne ees auttanut
o.o' Ööööh... KLEMMAREITA! Niillä voi...
... ei... ei mitään, unohtakaa. *hakee ompelukoneen ja käy parsimassa Luihun kokoon*
Kalka-fani? Pitäisköhän meidän perustaa liimafirma lukijoidemme takia? o.Ó
Voi Luoja, ei mitään inspiraatiota... Ei pienintäkään... Keksin vain päästäni sitä mukaan ku kirjotan... Jotain kumminkin, missä on Gibbs vaipoissa, ninjakissan paluu, lihava Barbossa ja jotain häsläystä, kuten aina. 8]
Öhö öhö, Gay Sparrow on ilmeisesti oppinut jostain savoa... Ei, en mä ees tiiä, onko se savoa :--D Whatever.
Eikä sitten ole kovin pitkä, eikä hauska. ...Siinä on vaan paljon enttereitä...
Osa 17Ninjakissan paluu"BUAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA!"Jokainen hätkähti äänen takia hereille, paitsi äänen lähde. Tia Dalma, Jack, Will, Gay ja herra Gibbs availivat unisina silmiään ja tuijottivat lattialla itsekseen nauravaa Barbossaa.
"BUAHAAHHAAA HAAAAAAA HAAAAA HAAAAAAAAAAAAA!!!!!"Will siloitteli joulukuusipukuaan ja oikoi päässään killuvaa joulutähteä.
”Will, miksi tuollainen tyhmä asu?” Jack kysyi.
”No siis luuletko sinä, että minä annan itseni näyttää itseltäni, nyt kun mafia jahtaa minua?” Will kysyi vakavana.
Barbossa nauroi taas lujaa unissaan.
Will kohotti toista kulmakarvaansa ja potkaisi Jackia, joka potkaisi Tiaa, joka potkaisi Gibbsiä, joka raaputti takamustaan vaippojen läpi ja joka potkaisi Gayta, joka oli ainoa, joka sieti Barbossan hajua yli sekunnin, ja joka kumartui tökkimään hänet hereille.
"MHÄ?"
"Sie naaroit unissas homokamuni", Gay sanoi narisevasti.
"Aaaaaah. Niin. Noh, pitäähän minun harjoitella maailman valloitusta varten..." Barbossa selitti silmät loistaen, mutta kun hän näki toisten ilmeet, hän korjasi: "Eikun siis.
Aijaa?! Nauroinko?"
Juuri silloin kuului kamala "
RÄKS!" ja pajan ovi pamahti auki ja ninjakissa hyppäsi sisään karateasennossa ja hikinauha päässään kiljuen:
"
BACK OFF MAN! I KNOW KARATE...!"
Jokainen jähmettyi, kun ninjakissa alkoi hyppiä voltteja ja rökitellä näkymättömiä vihollisia.
Sitten kissa huomasi muut, hätkähti rajusti, nappasi hikinauhansa, tiputtautui neljälle jalalle ja tapitti heitä söötisti.
"...Mjau."
"KATSOKAA NYT! MINÄHÄN SANOIN TEILLE, ETTÄ SE OSAA KARATEA!" Barbossa hätkähti ja kompastui heinäpaaliin näyttäen linnunpelättimeltä hiukset heinissä.
"Öh, Barbossa?" Tia Dalma sanoi hitaasti.
"No niin,
nyt tullaan pyytämään anteeksi, että minua sanottiin
sekopääksi.
Nyt, kun kaikki ovat nähneet tuon otuksen!"
"Hector, minä en aio pyytää anteeksi, mutta pyytäisin, että veisit tuon robotin pois pajasta, sillä se voi mennä rikki, ja että lakkaisit kiljumasta tuota 'Back off man, I know karate'a.", Tia sanoi rauhallisesti ja Barbossan alaleuka melkein putosi lattiaan.
"MITÄ?""Barb, oletko yhtä tyhmä kuin miltä näytät,
vie se pois", Jack sanoi painokkaasti.
Barbossa mumisi hiljaa tappouhkauksia, nappasi kissaa niskavilloista ja meni ulos.
Ulkona hän pudotti kissan maahan, kääntyi lähteäkseen, kun tunsi karvaisen, kynnellisen jalan potkaisevan häntä selkään niin, että hän suoraan sanottuna lennähti pajaan takaisin.
...Suoraan ainoisiin ehjiin trampoliineihin.
"LIHAVA BARBOSSAAAAA!""Se oli kissa! Se oli kissa! Ihan varmasti!" Barbossa sopersi.
"Uskallakkin syyttää viatonta luontokappaletta" Tia Dalma huudahti ja kaikki lähtivät poispäin.
"Karibian superjumppaajat ovat sinulle todella vihaisia!" Jack ilmoitti, kun kaikki muut lähtivät jäätelölle, paitsi eräs lihava trampoliininrikkoja, joka ei päässyt irti trampoliinin jäänteistä.
Ninjakissa näytti ovensuusta Barbossalle kieltä.
"Great", Barbossa huokaisi ja alkoi hyräillä joululauluja.
----
"Barb" XD
~P
ossu