Kirjoittaja Aihe: Pokémon: Tulevaisuudennäkymiä | S | Rakettiryhmä  (Luettu 155 kertaa)

Winga

• Gremlin
Ficin nimi: Tulevaisuudennäkymiä
Kirjoittaja: Winga
Ikäraja: S
Fandom: Pokémon
Tyylilaji: Draama
Hahmot: Jessie, James ja Meowth
Vastuuvapaus: eivät ole minun hahmojani, minä vain leikin saamatta rahallista korvausta
Yhteenveto: Jessien ja Jamesin tulevaisuus voisi olla erilainenkin
Kirjoittajalta: Paaaaaljon onnea Odopsis! Toivoit esim Rakettiryhmää niin tässä on Rakettiryhmäraapale!

Tulevaisuudennäkymiä

“Kuule James.”

James, joka oli keskittynyt Meowthin kanssa leikkimiseen, keskeytti leikkinsä ja kääntyi katsomaan Jessietä. Meowth pesi nopeasti itsensä ja esitti, että leikkiminen oli ollut vain Jamesin idea. “No?”

Jessie asteli lähemmäs katsellen Jamesia totisena. “Minä olen miettinyt, että jos me vaikka jättäisimme nämä hommat. Voitaisiin perustaa Pokémon-hoitola. Sinäkin viihdyt näiden kanssa paremmin kuin osaat tapella, ja minun hiukseni ovat kärsineet kaikista kärventymisistä ja ilmalennoista melkein pelastuskelvottomiksi.”

“Kuulostaa aika järkevältä, minun tassuni eivät oikein pidä ilmalentolaskeutumisista”, Meowth naukaisi ja laski tassunsa Jamesin reidelle.

James näytti mietteliäältä ja oli pitkään hiljaa. Hän mietti kaikkia mahdollisuuksia ja lopulta nyökkäsi. “Joo. Tehdään niin.”
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."