lotus: Banter on kyllä ihan parhautta, ja sitä on onneksi luvassa runsaasti. 😄✨ Onhan se myös kunnon työmaa tarttua asioihin itse, mutta joskus vaihtoehdot ovat vähissä. Jospa mieli olisi vähemmän myrtynyt uusia seiniä fiilistellessä!
Larjus: Varmaan olisi Adamista kovin mukavaa, jos Lucifer tulisi tarinoimaan eri piirien väreistä. 😂 Ja pitihän sitä nyt mustat seinät saada, kun se on niin heviporsas. 🖤 Tuollainen "haista itse" -huumori on kyllä omastakin mielestä hulvatonta ja tuntuu sopivan Adamin ja Angelin vuorovaikutukseen liian hyvin. Jotain hauskaisaa kaikkeen punaisuuden välttelyyn. xD
4. MUSTAVALKOKULTAISTA
Vau.
Adam pällisteli haavi auki muiden mukana hotellin kohennettua kylpyläosastoa.
“Mitäs sanotte?” Charlie tiedusteli. “Ajattelin jos... ehkä tämä on vähän...?”
“Kulta, täällä näyttää upealta”, Vaggie vakuutti. “Sinulla oli mahtava visio!”
“Minä ainakin tiedän, missä vietän seuraavan vapaapäiväni!” Angel julisti käsiään hieroskellen. “Olikos täällä useampia saunoja?”
“Kyllä, kolme!” Charlie hihkaisi.
“Poreammeita?”
“Enemmän kuin kolme!”
“Älä? Ihan huisia!”
“Altaiden vesi näyttää niin pehmeältä!” Niffty intoili.
“Hyviä värivalintoja”, Husk kehaisi mustaan marmoriin ja kultareunaisiin lamppuihin viitaten.
Voi kyllä, ne värit. Valkoista tiiltä, mustaa marmoria, kultaisia yksityiskohtia, vehreitä koristekasveja, jotka olisivat käyneet aidoista...
Muuta kuin ainaista, kirottua, läpitunkevaa punaista. Pieni osa Adamista olisi voinut rojahtaa polvilleen ja puhjeta kiitolliseen nyyhkytykseen.
Adam havahtui ajatuksistaan, kun Husk töytäisi häntä kylkeen. “Sanohan sinäkin jotain.”
“Älä töni!”
Adam nielaisi, kun viiden muun päät kääntyivät odottavaisina häntä kohti. Perhana. Ei hänellä ollut koskaan ollut vaikeuksia löytää sanoja missään tilanteessa, mutta hän ei ollut varautunut siihen, että uudistetun kylpyläosaston uljaus löisi hänet niin ällikällä. Olihan hotelli yleisestikin pramea, mutta tokkopa hän silti aivan heti lakkaisi ihastelemasta näkyä edessään.
“Täällä näyttää... ihan vitun fantastiselta.”
Se ei ollut coolein mahdollinen kommentti, mutta hymy, jolla Charlie otti sen vastaan, kertoi ettei se ollut läpeensä surkeakaan.