Nimi: Pitäisikö meidänkin pussailla?
Ikäraja: S
Fandom: Harry Potter
Paritus: Harry/Draco
Genre: Höpöhöpöily
Yhteenveto: Draco on opettajana Tylypahkassa ja itse auroriviraston johtaja saapuu joulujuhlaan ministeriön edustajaksi.
Sijoituspaikka Joulukadun jälkeen: Hunajaherttua
A/N: Voi ELÄMÄ tosiaan, mä kirjoitin eka sellaisen Ron/Hermione-joulukalenterin jo elokuussa, mutta en ollut siihen yhtään tyytyväinen ja muokkailin sitä eri tavoilla, enkä vaan saanut siitä itselle mieleistä. Joten päätin sitten viime hetkellä kokeilla, jos saisin kirjoitettua ihan uuden joulukalenterin ja no, tällainen H/D-hömppä siitä sitten tuli. H/D-hömppä on hyvä. Kirjoitusprosessi meni jotakuinkin niin, että kun kirjoitin ensimmäisen lauseen (joka oli ainoa asia mun päässä kun mietin joulukalenterin kirjoittamista), mulla ei ollut hajuakaan, mitä laittaisin seuraavaan lauseeseen. Ja siis tätä toimintatapaa jatkui ihan kalenterin loppuun asti. Tämä A/N on nyt varmaan jo pidempi kuin koko ficci itse, joten päästän teidät lukemaan. Rauhallista joulunodotusta kaikille <3
Pitäisikö meidänkin pussailla?
1. luukku
Voi elämä.
Muunlaiseen ajatustoimintaan Draco ei kyennyt sillä hetkellä. Hänen jalkansa jähmettyivät paikoilleen, hiki puski kainaloista ja pisarat helmeilivät hänen otsallaan.
Pyhä Potter.
Olisihan Dracon pitänyt arvata, että Harry tulisi ministeriön edustajaksi Tylypahkan joulujuhlaan. Kukapa muukaan.
Voi saasta.
Draco sai jalkansa liikkeelle, kun Harry tuli niin liki, että tämän litroittain läträtyn partaveden saattoi haistaa. Draco ei todellakaan halunnut joutua juttusille Harry Potterin kanssa.