Larjus, en tiedä mikä mua vaivaa, mutta mä en edes ajatellut mitään tuhmaa taikasauvasta sängyssä
Ajattelin vain, että se oli epähuomiossa jäänyt siihen
Kiitos kommentista!
Vendela, kiva kun eksyit lukemaan tätä! Kiitos kauniista sanoista
Claire, apua, sinäkin ajattelit tuhmia juttuja taikasauvasta sängyssä! Valitettavasti mulla ei ollut tuhmia ajatuksia tällä kertaa
Kiitos paljon, kiva kun luet näitä <3
Thelina, kiitos paljon sullekin kommentista! Mäkin tykkään tästä konseptista, se tuli jotenkin ihan vahingossa mutta tää on oikeesti paras tapa kirjoittaa mitään
A/N: Tämänkertaiset inspiraatiosanat tarjoileekin
Thelina KASVI“Potter”, Draco huusi eteisestä. “Harry!”
“Mitä?” Harry kysyi ja ilmestyi nurkan takaa miehensä viereen. “Mikä tuo on?”
“Öh-” Draco tuhahti ja laski suuren ruukun maahan. “Se on - kasvi.”
“Mikä kasvi?” Harry kysyi.
“Mistä minä tiedän?” Draco kivahti. “Mutta kaunis se on.”
“On toki”, Harry sanoi naurahtaen, mutta ei katsonut kasvia, vaan Dracoa. “Kerrassaan upea.”
**
BANAANIHarry söi banaania ja Draco irvisti.
“Miksi sinä syöt tuollaista moskaa?” Draco kysyi.
“Se on terveellistä ja herkullista”, Harry vastasi ja puraisi banaanistaan uuden palasen. “Kokeilisit sinäkin.”
“Minä en syö tuollaista. Se näyttää epäilyttävältä”, Draco mutisi loukkaantuneena.
“Maista vähän”, Harry sanoi ojentaen banaania Dracon suuntaan. Draco pyöräytti silmiään, mutta suostui maistamaan.
“Olipas se härskiä”, Draco sanoi kommentoimatta banaanin makua, sillä ei halunnut myöntää Harrylle, että se oli maukasta.
“Sinun ei kuulu katsoa ketään silmiin, kun syöt banaania”, Harry kommentoi ja iski silmää. “Joku saattaisi saada vääränlaisia mielikuvia.”
**
PAAHTAAOli syyskuu, mutta aurinko paahtoi siihen nähden lämpimästi Harryn ja Dracon selkiä. Hikinorot valuivat paksujen syystakkien alla selkää pitkin.
“Tämä oli virhe”, Draco sanoi. “Minä läkähdyn.”
Harry ei olisi halunnut myöntää, että oli samaa mieltä Dracon kanssa, mutta sanoi kuitenkin:
“Olet oikeassa. Taas.”