Hah, eikä. Mainio! Eka oli kyllä vähän että niin missä mennään, mutta sitte ku luki loppuun ja uudestaan ni se idea aukeni mullekki :> Ideasta paljon plussaa, kivaa että vaihteeksi jotain jiiässää missä nää ei vaan oo niin ihanan siirappisia tai vaan.. no, pane. ^^ Yksinkertaista selitystä, kylmä tiiän. Tää oli kaikessa lyhyydessään suloisen sekavan hauska.
Nii, no, pitiskö jotain rakentavaa? Emmä keksi. Kaikin puolin kiva raapale, i like. Parissa kohdassa jopa naurahdin *virn*
Mutta siis, ei täs kai muuta. Ulkona sataa, mitään tekemistä, joten dataan :> Ja koska oot nääin ihana ja kirjotat meiän jiiässänälkäisten riemuks aina vaan uusii shotteja ni kerranki voi hyvällä mielellä istuu sisällä koneen ääressä 8)
Eh, joo. Ehkä lopetan ennen ku pääsen vauhtiin. Koko maailmaahan kiinnostaa niin HIRVEÄSTI nää mun höpinät *blush*
Mut, kiitti tästä :>
-Holly
//HUOMHUOM ihmiset, kattokaanny mite se vaan mua sortaa! *vaikerrusta* ;) Viitti ees kunnolla vastaa ja sitte vielä vääntää veistä haavassa ku on satasessa edellä! Mä voin paljastaa - mä alotin sen aikasemmin, ja se vaan ilkeenä kiriny koska sillä on shotteja varastossa!
Epätoivoista ja naurettavaa? Tottakai! :>
Joo siis ei mitenkää tosissaan saati henk.kohtasesti.. *roll* Holly omistaa kieroutuneen huumorintajun ^