Oli pakko tulla postaamaan kun huomasin tän topicin! Oon itsekin lähettänyt joskus kauan kauan sitten fanipostia muutamallekin näyttelijälle ja mietin sitä tässä taas yhtenä päivänä... Sanonpa vaan, ettei näiden viestien lukeminen ideaa ainakaan lieventänyt
Toisaalta mulla kuitenkin on hassu ajatus siitä, että onko se liian "lapsellista". Riippuu toki varmasti paljon siitä, että mitä niihin kirjeisiin kirjottaa :''D.
Anygays, lähetin joskus about kuus-seittemän vuotta sitten fanipostia Daniel Radcliffelle, Tom Feltonille ja Orlando Bloomille.
Kahdelta ensimmäiseltä tuli vastaus ja olin innoissani, vaikka kyseessä oli valokuvat, joissa oli painetut nimmarit. Molemmilta tuli myös kirjeet, mutta niissä oli sellaista yleistä löpölöpöä, jotka lähetetään kaikille niille, joille vastaukset ylipäätään laitetaan. Vähän harmitti toisaalta, henkilökohtanen vastaus olis ollu ihan unelmaa :----D. Bloomilta ei tullut sitten yhtään mitään, että kiitos vaan. Uudestaan en yritä!
(Tarkennettakoon vielä, että en kenellekkään laittanut mukaan kirjekuorta/postimerkkejä).
Karu totuushan se on, että tähdet itse lukee varmaankin noin yhden kirjeen kolmesta miljoonasta, että aika hyvä tuuri saa olla että kirje edes päätyy itse staran käsiin, saati jos saa henk.kohtaisen vastauksen... Useimmitenhän homma taitaa mennä niin, että palkatut ihmiset avaa kuoret, tsekkaa osotteet ja pistää vastaukset tuleen. Tylsä ajatus tosin, ei pitäs aina olla niin pessimisti
Tällä hetkellä jos tosissani lähettäisin fanipostia, kirjeitä lähtis luultavasti Rowlingille, Musen tyypeille, Tom Feltonille (taas!) ja Hugh Grantille
.