Olipas kiva lukea taas vaihteeksi Givenin poppoosta. Mä oon tässä viime aikoina vähän miettinyt itsekin, että jotain vois heistä kirjoittaa, mutta ajatuksen tasolle on vähän jääny, joten kiva että joku muu saa jotain aikaiseksikin

Tässä oli niin ihana aihekin, tosi söpö, ja erittäin hyvin lähdemateriaaliin sopiva. Niin herttainen ja mieltä lämmittävä ajatus, että Mafuyu ja Ritsuka yhdessä säveltävät ja sanoittavat laulun ja kaiken lisäksi rakkauslaulun :3 Kyllä he niin ovat toistensa muusia ♥
”Minä näin sinut ja minut kukkivien kirsikkapuiden alla ja sitten sinä suutelit minua”, Mafuyu sanoi saaden Ritsukan punastumaan.
Awww 😍 Niin somaa.
Jos me alkaisimme laulaa duettoa, rikkoisimme bändin.
Vähän surku että tämä on heidän todellisuutensa, mutta minkä sille mahtaa :< Ja kaikki he sen tiedostavat. Voin kyllä hyvin kuvitella, miten läpinäkyviä olivat Harukin ja Akihikon edessä kun esittivät laulunsa. Ei kyllä kuuluisi yksikään nainen laulamaan
heidän lauluaan

No, onneksi he voivat laulaa sitä yksityisemmin, ja kyllähän laulun merkitys säilyy, lauloi sitä kuka tahansa.
Kun Haruki kohtasi Akihikon katseen, hän oli aistivinaan ilmassa toiveikkuutta. Ehkä rakkaus saisi vielä roihahtaa heidänkin välilleen.
Voiii, olipa kiva kun lopussa oli pientä tämmöstä pre-AkiHarua 😍 Eiköhän heillekin ole luvassa molemminpuolista rakkautta... (no, canonissa ainakin on 🥰)