Nimi: Kirje rakkaalleni, höpönassulleni.
Kirjoittaja: Jennea
Rating: S
Pairing: Ota selvää ja lue.
Genre: Romantiikkaa.
Beta: Ei ole
Summary: Harry saa rakkaaltaan kirjeen.
Disclaimer: Hahmot ovat J.K Rowlingnin luomia, joten en omista heitä. En saa tästä korvausta.
A/N: Eka ficcini. Vain tällainen lyhyt, kun teki mieli vain kirjoittaa. Jätä vain kommenttia. Mieluusti kuulisin mitä mieltä olette.
Osallistuu FF100 oma valintaisella aiheellani, Kirje.
Harry kulta -
Kirjoitan tätä kirjettä sinulle, koska tuntuu, että aina kun puhun kasvokkain kanssasi en millään löydä oikeita sanoja, joilla kertoisin - kaikesta. En tiedä löydänkö niitä sanoja nytkään, mutta ainakin yritän ja toivon, että sinäkin yrität ymmärtää.
Muistatko kun tapasimme ensimmäisen kerran? Se oli ensimmäisenä Tylypahkan vuotenasi. En saanut silmiäni irti sinusta. Näytit kerrassaan ihanalta siinä hieman nuhjuisessa paidassasi ja rikkinäisissä silmälaseissasi. Tunsin ensin hieman sääliä sinua kohtaan, kunnes huomasin miten rohkea, päättäväinen ja taitava olet. Sen jälkeen olen tuntenut vain pelkoa, että menetän sinut. Menetän sinut Voldemortille. Että hän tekee sinusta lopun ennen kuin ehdin kertoa tästä kaikesta.
En yleensä puhu avoimesti tunteistani. Se on minulle vaikeaa. Olen ollut aina hieman ujo, mutta minun on pakko, aivan pakko, kertoa nyt sinulle mitä tunnen. En voi enää pitää tätä kaikkea sisälläni. En voi nukkua ja syöminenkin on hankalaa. En pysty kuin ajattelemaan sinua ja sinun tuoksuasi, jota yritän aina huomaamattomasti nuuhkaista kun olemme tarpeeksi lähellä toisiamme. Tuntuu kuin sydämeni räjähtäisi, jos kosketat minua vahingossa. Kun hipaiset kättäni, olen kuin taivaassa.
Sinä olet niin rohkea. Niin itsevarma. Todellinen Rohkelikko.
Ajattelen vain sinua. Ja jos en ajattele sinua, mietin ajatteletko sinä koskaan minua?
En ole koskaan tuntenut kehenkään tällaista vetoa.
Toivoisin, että vastaisit tähän kirjeeseeni. Mahdollisimman pian. Ja etenkin toivon, että tuntisit myös minua kohtaan näin. Et tiedäkään miten kovasti toivon niin.
Älä jätä minua yksin, Harry. Olen ollut jo liian kauan yksin.
Haluan olla sinun höpönassusi.
Vilpittömästi ja rakkaudella,
Professori McGar… Tarkoitan siis; sinun Minervasi.
PS. Älä usko niitä kaikkia juttua, joita oppilaat minusta sanovat. En ole oikeasti niin tiukkapipo ja voisin mielelläni höllätä nutturaani sinun kanssasi…
// Picca lisäsi ikärajan otsikkoon