No niin, saivat pojat sitten viimein sanottua asioita toisilleen ja otettua ne ratkaisevat askeleet :3 Siitä sitten eteenpäin just sitä tahtia, mikä molemmista hyvältä tuntuu. Turha kiirehtiä mihinkään, ja hidas eteneminen vaikuttais muutenkin sopivimmalta tässä vaiheessa ja tilanteessa.
Harrylla oli aamuisin tukka vielä enemmän sotkussa ja pystyssä, jos se oli mahdollista. Ja Dracon mielestä se oli pelkästään hellyttävää. Hänen omat hiuksensa pysyivät ojennuksessa, paitsi pakkasella jolloin ne olivat sähköiset ja leijuivat kohti kattoa miten mielivät.
Mun tukka taitaa olla jokin worst of both worlds -versio Harryn ja Dracon hiuksista, kun se on aamuisin aina sotkussa (pystyssäkin se olis jos mulla ei olis niin pitkä tukka, tiedän kokemuksesta), ja sen lisäksi ne on sähköiset ja leijuu aina omissa maailmoissaan
”Kuka tulee katsomaan Kurokon koripalloa maratonina eli mahdollisimman monta jaksoa putkeen?” Pansy kysyi. ”Tai itseasiassa nyt kaikkien täytyy tulla, tätä ei saa jättää väliin. Draco. Harry", Pansy melkein komensi.
Haha, siellä alkaa nykysen päälle vielä uudet animeintoilut

Tästä tuli mieleen, että pitäis ite jatkaa KnB:n kattomista, se on jäänyt roikkumaan...
”Nyt käsitän mikä ihmeen viehätys urheiluanimessa on. Tämähän on vallan koukuttavaa. Ja tuo koira on aivan loistava", Ron totesi.
Jee, kiva kun Ronkin on nyt päässyt jyvälle siitä, mikä on homman nimi

Sen ei tartte enää vaa pyöritellä silmiään toisten innolle ja ihmetellä, että mikä muita oikein vaivaa

Voi olla itse osa sitä intoilua.
Ja onpa mukavaa, että tämä ei ihan vielä lopukaan tähän! Harry ja Draco ovat tuumaustaukonsa ansainneet. Katsotaan, miten hommat viikossa ovat edenneet...
Hyvää joulunaikaa sinullekin ♥