Kirjoittaja Aihe: Multifandom: Yllätysten joulukuu K-11 (HP ja Yuri!!! on Ice) Kahdeksas vuosi 25/25  (Luettu 5165 kertaa)

Meldis

• puuskupurilainen
Olipa söpö Dracon reaktio alussa, kun sai kuulla, että Harry tietää. Koko hänen ajatusketjunsa, että mitä kaikkea oli tehnyt Harryn läsnäollessa viime päivät, tuntui juuri teini-ikäisen ihastuneen pojan ajatuksilta. Hauskaa, miten punasteleva Harry ei soittanut mitään hälytyskelloja Dracon päässä, kun he olivat valvoneet aikaisemmin. Oikeastaan tosi suloista, että hänestä oli vain kivaa viettää aikaa Harryn kanssa, eikä silloin nähnyt mitään outoa Harryn käytöksessä. ;D On tosi kutkuttavaa, kun molemmat ovat nyt tietoisia kuumasta perunasta heidän välillään, mutta eivät aktiivisesti tee asialle mitään. Tai Harry yritti tavallaan, en tiedä oliko tuo kirjoittaminen selkään outoa vai rohkeaa, mutta ehkä hän yritti kömpelöllä tavallaan viestittää, mitä itse tunsi. ^^

Lainaus
”Sain sata uutta ideaa”, Pansy sanoi innoissaan, kun melu oli lakannut.
”Minä myös”, sanoi Hermione hänen vierellään. Ron yritti ymmärtää mikä ihmeen viehätys sarjassa oikein oli.

Tämä oli ihan hirveän hauska koonti näiden hahmojen mielipiteistä sarjasta. :D Voi Ron, kyllä se ymmärrys tulee sieltä vielä. Kiitos luukusta! Apua, loppu lähenee, samalla en halua, että tämä loppuu ja samalla tahdon tietää, miten tämä loppuu. ;D
Hine on ylde, eft gewunigen wilgesiþas, þonne wig cume.

˚*・༓☾ Tóspringe!☽༓・*˚

Larjus

• ألف ليلة وليلة
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
No niin, saivat pojat sitten viimein sanottua asioita toisilleen ja otettua ne ratkaisevat askeleet :3 Siitä sitten eteenpäin just sitä tahtia, mikä molemmista hyvältä tuntuu. Turha kiirehtiä mihinkään, ja hidas eteneminen vaikuttais muutenkin sopivimmalta tässä vaiheessa ja tilanteessa.

Lainaus
Harrylla oli aamuisin tukka vielä enemmän sotkussa ja pystyssä, jos se oli mahdollista. Ja Dracon mielestä se oli pelkästään hellyttävää. Hänen omat hiuksensa pysyivät ojennuksessa, paitsi pakkasella jolloin ne olivat sähköiset ja leijuivat kohti kattoa miten mielivät.
Mun tukka taitaa olla jokin worst of both worlds -versio Harryn ja Dracon hiuksista, kun se on aamuisin aina sotkussa (pystyssäkin se olis jos mulla ei olis niin pitkä tukka, tiedän kokemuksesta), ja sen lisäksi ne on sähköiset ja leijuu aina omissa maailmoissaan :D

Lainaus
”Kuka tulee katsomaan Kurokon koripalloa maratonina eli mahdollisimman monta jaksoa putkeen?” Pansy kysyi. ”Tai itseasiassa nyt kaikkien täytyy tulla, tätä ei saa jättää väliin. Draco. Harry", Pansy melkein komensi.
Haha, siellä alkaa nykysen päälle vielä uudet animeintoilut ;D Tästä tuli mieleen, että pitäis ite jatkaa KnB:n kattomista, se on jäänyt roikkumaan...

Lainaus
”Nyt käsitän mikä ihmeen viehätys urheiluanimessa on. Tämähän on vallan koukuttavaa. Ja tuo koira on aivan loistava", Ron totesi.
Jee, kiva kun Ronkin on nyt päässyt jyvälle siitä, mikä on homman nimi :D Sen ei tartte enää vaa pyöritellä silmiään toisten innolle ja ihmetellä, että mikä muita oikein vaivaa ;D Voi olla itse osa sitä intoilua.

Ja onpa mukavaa, että tämä ei ihan vielä lopukaan tähän! Harry ja Draco ovat tuumaustaukonsa ansainneet. Katsotaan, miten hommat viikossa ovat edenneet...

Hyvää joulunaikaa sinullekin ♥

随分・・・待たせちまったな・・・」

Meldis

• puuskupurilainen
Vihdoin ehdin istua alas kommentoida vikat luukut. Oi että miten täydellinen oli lopetus. Minusta oli tosi kivaa, että Harry ja Draco puhuivat kunnolla tunteistaan ja sopivat, että voisivat olla ystäviä tai jotain sinne päin ainakin. :D Mutta niin, että samalla jää hieman kysymysmerkki ilmaan, voisiko heidän ystävyydestään tulla jotain enemmän. Tosi ihanasti yhdistit sellaisen fiksun tavan keskustella omista tuntemuksistaan, mutta samalla pitää vielä jännitettä ilmassa. ^^ Kivasti olit huomioinut myös tuon, että Harrylla oli rohkelikkona tarpeeksi rohkeutta ehdottaa jotain muuta kuin ystävyyttä, kun Draco ei saanut kerättyä siihen tarpeeksi rohkeutta.

Hauskasti jatkuu tämä animeharrastus Tylypahkassa, vaikka YOI jo loppuikin. KnBtä en ole saanut aikaiseksi katsottua, pidän luistelusta ja siksi sain itseni katsomaan YOIn, mutta ei ole suuria tunteita koripalloa kohtaan, joten en tiedä, miten sitä saisi inspistä katsottua sen myös. Minä luulen myös, että Ron tykäisi KnBstä enemmän kuin YOIsta! Ahh, oli kyllä tosi suloinen loppu, mutta hitto kun jätit vielä janoamaan lisää! Vaikka olihan tässä todella nätti loppu, lupaus jostain uuden alusta ja hyvästä joulusta, kuten Draco sanoi. Mutta hinkuen odotan vielä uuden vuoden ficciä. ^^
Kiitos tosi paljon tästä kalenterista, on ollut ilo lukea tätä, vaikka aika viime metreillä pääsin tähän kiinni. Hyviä jouluja sinulle myös. <3
Hine on ylde, eft gewunigen wilgesiþas, þonne wig cume.

˚*・༓☾ Tóspringe!☽༓・*˚