hiddenben, kiva kuulla, että nautit näistä <3 Ihanaa etten ole ainoa, joka on epätyytyväinen joihinkin julkaistuihin teksteihin
Fairy tale, itse ajattelin sen joulupukkikohdan niin, että isä on juuri ennen Hermionen nukkumaanmenoa näyttäytynyt joulupukin asussa, eikä vielä ehtinyt ottaa sitä pois
Kiitos taas kommentista!
Neiti Syksy, heh, ei fluffya vielä hetkeen! Itse en ole koskaan ajatellut, mistä Hermionen tarve pärjätä koulussa on lähtöisin
Olen miettinyt, että hän on jotenkin aina ollut sellainen. No, sitä ei tämä tarina ikävä kyllä kerro, mutta siitähän voisi saada kirjoitettua ihan toisenlaisen tarinan!
Thelina, kiva kun tulit seuraamaan <3
9. luukku - 1987Joku koputti oveen. Jean tiesi, että se oli naapurin herra Barker joulupukin asussa mukanaan säkki täynnä joululahjoja. Harvey päästi miehen sisään. Kun Hermione näki tämän, hän pyöräytti silmiään ja lysähti sohvalle.
”Vau, Joulupukki tuli!” Jean hihkaisi säteillen.
”Marlene sanoi koulussa, ettei Joulupukkia ole olemassakaan”, Hermione tuhahti tuijottaessaan joulukuusen palloja.
”Mitä?” Jean älähti aidosti harmissaan.
Silloin yksi joulukuusen palloista poksahti äänekkäästi. Hermione hätkähti, sillä hän oli juuri tuijottanut sitä. Jean ihmetteli kovasti pallon äkillistä hajoamista ja alkoi siivota sirpaleita.
Hermione leikitteli ajatuksella, että hän oli saanut taikavoimillaan pallon poksahtamaan.