Vendela, samaa mieltä, tuollaiset joulupallot on niin siirappisia, että pakkohan sellainen on olla jokaisella
Kiitos, kiva jos jäät seuraamaan!
hiddenben, kiitos itsellesi! Palaan tuohon canon-asiaan A/N:ssä, mun piti sanoa siitä jo eilisessä mutta unohdin
Neiti Syksy, hahha Vorohan olis ollut hyvä vaihtoehto! Pistänpä korvan taakse
Kiitos ja pus
A/N: Eli siis tosiaan, mun piti sanoa tässä jo eilen, että tämä tarina ei lainkaan huomioi canonin tapahtumia. Mietin asiaa pitkään mutta päädyin tähän ratkaisuun, katsotaan tykkäättekö siitä yhtään
Joka tapauksessa, tässä toinen luukku!
2. luukku - 1980Hermione istui lumihangessa kotitalonsa takapihalla. Hän kikatti ja esitteli äidilleen kourallista lunta, jonka oli kaivanut hangesta.
Jean seisoi vieressä hymyillen, hänestä oli valloittavaa, miten paljon pieni Hermione nautti lumesta. Jean kuuli talon takaoven avautuvan ja katsoi siihen suuntaan. Hän näki miehensä, joka kantoi kahta teekuppia. Tämä ojensi toisen Jeanille, joka otti sen vastaan suudelman kera.
”Hermione!”, Harvey säikähti nähdessään, että tyttö laittoi lunta suuhunsa. ”Ei saa syödä lunta!” Hän sysäsi teekupin vaimolleen ja nosti Hermionen pikaisesti syliinsä.
”Ei se ole niin vaarallista”, Jean naurahti ja siemaisi teetään. ”Etkö itse koskaan lapsena syönyt lunta?”
Harvey pyöräytti silmiään ja hymyili.