Vuorna, suuri kiitos kommentistasi! Minäkin rakastan arkista fluffia, vaikka en olekaan sellaista ennen kirjoittanut! Nyt halusin kokeilla ja tämä on oikeasti ollut tosi miellyttävä tarina kirjoittaa
Hyvä kuulla, että olen siinä jotenkin onnistunut!
Felia, tosiaan, olen viime aikoina alkanut haastaa itseäni kirjoittamaan uusia genrejä, kun ennen kirjoitin oikeastaan pelkästään huumoria! Ihana saada tällaista palautetta, kun oon todella epävarma näistäkin osista! Kiitos paljon, ihana että kommentoit!
hiddenben, haha, Goylesta tosiaan annetaan kirjoissa juuri sellainen tyhmän ihmisen kuva, itsellekin se on ollut aina sellainen
fakta, että Crabbe ja Goyle ovat vähän yksinkertaisia
En edes muista mistä tämän parituksen idea lähti, mutta ihastuin siihen heti! Todella paljon kiitoksia!
A/N: En kestä!! Miten ihania kommentteja teiltä on tullut, melkein itku tulee! Tämän osan julkaiseminen vähän jännittää, tästä olen kaikista eniten epävarma
No mutta, pistetään nyt julkaisuun kuitenkin!
Vuosipäivä (86 sanaa)
Hermione huomasi Gregoryn olevan allapäin, tämä oli ollut apea heti herättyään. He olivat juuri syöneet lounasta, mutta istuivat vielä pöydässä kahvikuppien äärellä. Gregory oli harvoin allapäin, mikä teki tilanteesta kummallisen.
”Onko kaikki hyvin?” Hermione kysyi arasti. Gregory ei nostanut katsettaan kahvistaan.
”Tänään on Vincentin kuoleman vuosipäivä”, hän sanoi hiljaa. ”Se muistuttaa minua menneisyydestäni. En haluaisi muistaa sitä.” Hermione tarttui Gregoryn käteen.
”Kaikella on tarkoituksensa”, Hermione sanoi. ”Jos menneisyytesi olisi ollut erilainen, emme olisi ehkä koskaan tavanneet.”
Gregory puristi Hermionen kättä ja hymyili ensimmäisen kerran sinä päivänä.