Voi että, olihan tästä lyhyestä tekstistä vaikka kuinka paljon iloa! Niin riemua kuin samaistumisen tunteitakin
On kyllä hienoa, miten muutamalla lauseella voi luoda kokonaisen onnellisen hetken ja saada siihen samalla syvyyttä ja keveyttä! Harmillista kuulla, että sinulla on ollut blokkia (niin kyllä tälläkin suunnalla, joten samassa veneessä ollaan!), mutta hienoa, että lähdit availemaan kirjoitussolmuja tällä tavalla! Ylipäätänsä mukavaa, jos vanha teksti voi auttaa mieltä löytämään tietään jälleen tarinoiden pariin
En muista lukeneeni tätä Kuuden lauseen lahjoista, joten minulle tämä oli aivan uusi teksti. Tykkäsin kovasti tämän opiskelijaelämän riehakkuudesta, vaikka samalla sitä tasapainottaa tuo pohdinta "aikuisemmasta" tulevaisuudesta. On jotenkin sydäntä lämmittävää, että tarinan henkilöt löytävät yhteisen hetken, jossa molempien mielentila on oikea tuohon lumisotaan ja kinoksessa riehumiseen
Joskushan käy niin, että yksi kahdesta on kokeilevammalla ja avoimemmalla tuulella, kun taas toinen haluaa aikaa ja rauhaa, mutta tässä kaksikko on täysin samalla aaltopituudella tänä kyseisenä hetkenä
Toisessa persoonassa kirjoittaminen tekee tekstistä aina todella intensiivistä ja tunteentäyteistä, ja etenkin tässä se toimii täydellisesti, kun kyseessä on lyhyempi teksti. Juuri kerronta onnistuu kohottamaan panoksia näiden kahden välillä ja korostamaan tuota rakkauden tunnetta yksinkertaisesti ja tehokkaasti sanoja säästellen
Sinulla oli tapana houkutella minusta esiin puolia, joiden olemassaoloa en edes tiedostanut, ja minä sekä vihasin että rakastin sitä tapaa.
Tämä lause herätti suuria samaistumisen tunteita minussa! Olen itse kokenut tämän useasti omassa parisuhteessa ja joka kerta se yllättää, kun tajuan, miten paljon uutta olen itsestäni oppinut juuri kumppanini avustamana
Samalla tavalla hän on hurjan taitava siinä, että pystyy huomaamaan pienetkin mielialan muutokset ja on heti kysymässä, että mikä painaa mieltä, vaikka en ole vielä edes itse onnistunut sanoittamaan sitä itselleni
Jännittävää, miten kahden ihmisen välinen yhteys voi joskus toimia ja miten hyvin joku osaa toista lukea!
Tykkäsin tästä raapaleesta todella ja oli ihanaa saada tällainen pieni rakkaudentäyteinen, luminen tekstinpätkä piristämään väsynyttä iltaa
Toivottavasti blokkisi pikku hiljaa katoaa! Kiitos kovasti, että jaoit tämän ♥