Kirjoittaja Aihe: Yuri!!! on Ice: #reissu2017 (Otabek/Yuri) K-11 (pre-slash) 5/5  (Luettu 3401 kertaa)

Fairy tale

« Viimeksi muokattu: 18.03.2025 12:54:08 kirjoittanut Fairy tale »

Larjus

• ألف ليلة وليلة
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
Ou jee, sä todellakin aloitit tämän kirjoittamisen ja julkaisunkin! 🤩 Ihanaa. Mahtavaa. Hyvin kirjoitettu Otayuri maittaa aina ♥ Harvemmin tulee luettua pre-slashia, koska oon niin eikkona kaikkeen liibalaaba lässynlää rakkaushöttöön, mut kivaa vaihtelua niihin siirappisiin unelmiin.

Ajatus siitä, että matkustaa Kazakstanin arojen poikki moottoripyörällä, on aikas huisin upee (vaikka itse en siihen kyllä ryhtyiskään 😂 Mut ne arot haluisin kyllä nähdä ja muutenkin Kazakstania). Toivottavasti pojille tulee hieno reissu ja eivät ajaudu välirikkoon, heillä kun tulee olemaan hyvin intiimit viikot edessä, kun ovat toistensa seurassa 24/7. Mut en mä liikoja pelkää, koska jos tän on tarkoitus olla kytköksissä siihen Uusia värejä -ficiin (niin ainakin olen kaiken päätellyt) niin hyvinhän tässä loppujen lopuksi käy :3 Ja pääseepähän ystävyys syventymään montakin astetta, kun ei sitä voi kukaan noin pitkää aikaa ja jatkuvasti toisen seurassa pitää mitään erillistä julkikuvaa yllä. Siinä ollaan niin omia itsejään lopulta (niin hyvässä kuin pahassa), ja se tulee toisellekin hyvin selväksi :D Summaryssakin luvatut kiusalliset hetket yhdistää!

Hymyilin täällä itsekseni paitsi koko ficille ja sen perusidealle (ja koska OTP :D) myös monille yksityiskohdille. Esimerkiksi Yurin kasvupyrähdys oli kiva pieni maininta siellä täällä, se poika ansaitsee jokaisen sentin, jonka onnistuu itseään vielä kasvattamaan :D Vaikka tykkäänkin siitä ajatuksesta, että Yuri ja Otabek eivät kumpikaan kovin pitkiksi kasva. Mutta kukapa miespuolinen olisi 15-vuotiaana aikuismitassaan, tuskinpa juuri kukaan.
Myös maininta Yakovista ja hänen suhtautumisestaan matkaan pisti hymyilyttämään, kuin myös se, että Yurihan lähtisi matkalle joka tapauksessa :D Se kyllä oli tiedossa, Yuria ei kukaan estele. (Jotenkin huvitti myös se, että Yurin vanhempia ei edes mainittu tuossa kohdassa, mutta toisaalta se sopii ainakin minun mielestäni ihan hyvin. Yurihan matkustelee niin paljon luistelun takia muutenkin, ja mulla on vähän sellainen headcanon, ettei hänen vanhempansa muutenkaan hirveästi välitä, mitä hän tekee, niin kauan kun menestyy urallaan, pärjää opinnoissa eikä joudu ongelmiin tai loukkaannu. Yakov kaitsee enemmän kuin vanhemmat!)

Ihania myös mukaan linkitetyt videot, katsoin kaikki :3 Sopii hyvin yhteen sen headcanonini kanssa, että Otabek ja Yuri lähettävät toisilleen hauskoja kuvia, meemejä ja linkkejä videoihin! En tiedä oliko se suunniteltua vai ihan sattumaa, että jokainen video oli sellainen, jotka tämän ficin tapahtuma-aikaan sopiva (eli olivat jo silloin katsottavissa YouTubesta), mutta satuin huomaaman asian ja musta se oli kiva juttu!

Ja siis voi äää, yhteinen Instagram-tili! Tai oikeastaan kaksikin, aikas sööttiä :3 Siitähän se suhdekin voi hyvin alkaa, ensin on yhteiset Instagram-tilit ja sitten pian on myös yhteinen asunto, vuode, sähkösopimus, elämä... ;D Ehkä meen vähän asioiden edelle mutta voih, minkäs sitä itselleen voi, kun eksyy vähän OTP-kuplaan haaveilemaan! Ehkä niiden aika on vielä joskus jossain (= minun ficeissäni :D), mutta nyt heille riittää hyvin yhteiset tilit ja matka Kazakstanin halki ♥

Lainaus
Chrisin jakamat kuvat olivat yleensä jostain juhlista tai ihmisjoukosta, jossa oli yleensä ainakin joku sekopää mukana kuvassa pöljäilemässä.
Haha, kuulostaa just niin Chrisiltä :D Mä niin näen mielessäni, millaisia kuvia sen tilillä on...

Lainaus
Viime kuukausina Viktorin tilille oli tullut muutama kuva, joissa hän oli possu-Katsukin kanssa Japanissa kukkivien puiden alla.
No voi ääää, todellakin imelän romanttista, kuten Yurikin selvästi toteaa. Hörähdin muuten tolle "possu-Katsukille", koska noh, mitäpä muutakaan Yurilta odottaisi ;D

Pakko muuten vielä erikseen mainita, että pidän tästä suunnittelusta! Paitsi siitä, että Otabek on selvästi valmistellut matkaa huolella ja käy asioita Yurin kanssa läpi (oikeasta tavasta istua takana lähtien!), myös siitä, että säkin olet selvästi suunnitellut ja ottanut selvää, miten tuo matka voisi käytännössä sujua. Kaikki kaupungit ja välimatkat jne. valmistelut.

Oi että, innolla jään odottamaan seuraavia osia, koska tietenkin palan halusta tietää, mitä kaikkea tuolla matkalla tapahtuukaan :3

随分・・・待たせちまったな・・・」

Larjus

• ألف ليلة وليلة
Oooh, lisää tätä 👀👀 Tuli kyl Otabekin ja Yurin reissuilut tarpeeseen, sen verran iteltä puhti poissa mutta kylläpäs sitä piristyikin yllättävän nopeasti tämän huomattuani :D Ja siis joo tietenkin minä eksyin tämän pariin, kyllä mä oon aina valmis lukemaan hyvin kirjoitettua, suomenkielistä Otayuria, joka on mielestäni hahmouskollista ja muutenkin sopivaa (koska on tullut luettua sellaistakin, mikä on ollut aika eh :'D). Noita mainitsemiasi fanon-juttuja on paljon, mutta kaipa ne aika hyvin canonista kumpuaa tai ainakin saa tukea siltä. Itse en hirveästi ole jaksanut hengata englanninkielisen fandomin puolella (varsinkaan ficcimaailmassa, nykyään en enkuksi lue juuri ficejäkään), lähinnä twitterissä välillä höpöttelen muiden kanssa mutta siinä se, mutta tosi tuttuja nuo kaikki on minullekin :D Osan on varmaan todennut hyväksi jo ennen kuin on nähnyt muiden mässäilevän niillä fanonin puolella. Tota aseksuaali Yuri -juttua en ihan ymmärrä itsekään, en vaikka aseksuaali olen itsekin. Itsekin olen aina ajatellut, että ei Yuri tietenkään ole ehtiny vielä rakastua eikä välttämättä edes ihastua, hänhän on vasta 15 ja elämässä ihan kaikkea muuta! Toisaalta oikeastaan aina, kun olen sitä nähnyt, ne puhujat ovat pitäneet Otayuria haitallisena shippinä (koska "yUrI oN lApSi ja oTAbeK oN aIkUiNeN") ja muutenkin olleet sitä mieltä, että Yuria ei saa shipata kenellekään (ei edes niin, että hän olisi ficeissä vanhempi), ja kaikki jotka niin tekee ovat ällöttäviä pedoja jotka seksualisoivat lapsia ja mitä kaikkea...  ::)  (En kyllä vastusta sitä että jotkut naputtelee ficeihinsä Yurista aseksuaalin, jos haluavat, vaikka itse en tällaisena toivottomana Otayuri-fanityttönä sitä itse tee. Mut lähes aina se syy/lähtökohta tuntuu olevan Yurin ikä animessa, ja se on mun mielestä väärä lähestymistapa. Suunnilleen mikä tahansa muu syy kelpais.)

Mut oi että kun oli kiva palata lukemaan taas Yurin ja Otabekin matkasta! Toki se oma matkakuume vain kasvaa tässä samalla, mutta ei haittaa :D Ihana fiilistellä mielessään, millaista onkaan tuolla matkalla. Täytyis varmaan itsekin katsella Mapsin ja Streetviewin avulla, miltä heidän matkallaan onkaan voinut näyttää! Pääsis fiilistelemään vielä vähän lisää! Tosi kiva muuten myös tämä toistunut tyyli, että moni kohtaus alkaa noilla heidän käyttämillään Insta-päivityksien kuvauksilla! Aloin miettiä myös, että sellainen multimedia-fici vois olla aika pähee, että olis kuvittanut nuo heidän päivityksensä... *-* Mitään sellaista en kyllä odota, mutta pitäisköhän itse joskus kokeilla ottaa sellainen projekti. Finissä tais joku multimedia-fici-haaste olla menossakin 🤔

Ihana huomata pienistä asioista, miten Yuri ja Otabek lähentyvät :3 Hyvä että Yurochka sai avauduttua huolestaan ja sille järkevän vastauksenkin! Mä oon joskus miettinyt, että olisi kiva kirjoittaa Yurin kasvukipuilusta jonkinlainen fici, mutta lol siinä varmaan menee sata vuotta :D Siksi onkin kiva huomata, että joku muu käsittelee aihetta edes vähän jossakin ficissä! Alkoi myös hymyilyttää kun mietin, että jos Otabek ei ole tuossa ajassa kasvanut yhtään, Yuri on hujahtanut hänen ohitseen :3 Toki Otabek'kin on saattanut kasvaa siitä 168 sentin pituudestaan vielä vähän (ja ehkä kasvaa lisääkin). Itse kyllä tykkään kuvitella heidät molemmat aika lyhkäsiksi pienellä pituuserolla, mutta tarkoilla mitoilla ja sillä, kumpi on pidempi, en ole jaksanut vaivata päätäni :D (Yhdessä keskeneräisessä ficissäni olen kirjoittanut, että molemmat ovat alle 170 cm ja Otabek pidempi, mutta se valinta koskee vain sitä ficiä.)

Lainaus
”Ei helvetti”, Yuri puuskahti ja otti kypärän päästään.
”Jaa, mitä nyt?” Otabek ihmetteli.
”Paskahätä!”
Ei hitto repesin tälle kohtaukselle :D Mut minkäs sille mahtaa, jos hätä iskee niin se iskee! Ei kyl varmaan kiva keskellä laajalle avautuvaa aroa, mutta onneksi se avoimuus meinaa myös sitä, että yleisöä ei paikalla pahemmin ole :D Kokemus tuokin.
Ihan parasta myös tuo pätkä, kun Yuri palaa moottoripyörälle (hyvä ettei lähtenyt väärään suuntaan palatessaan ;D) ja on eka että älä vain naura, mutta sitten lopulta hän repeääkin itse (ja Beka siihen nauruun yhtyy). Sopii niin hyvin siihen, millaiseksi kuvittelen sekä Yurin että hänen ja Otabekin välisen dynamiikan.

Eri kiva pätkä myös tuossa lopussa, kun he törmäsivät haikaraan. Mulle tuli siitä mieleen vajaan kahden vuoden takainen reissuni Amsterdamiin, kun siskoni kanssa kävelimme keskustasta hotellillemme (joku 9 kilsaa :D) ja siinä matkalla näimme mm. haikaroita! Ja sekin kohtaus meni juuri niin, että jonkin lammikon lähettyvillä kuultiin hyvin omituinen ääni ja ehdittiin alkaa ihmetellä, että mikäs hitto sen päästi, kun siihen meidän eteen lehahtikin jo pari haikaraa. Ne ei kyllä kaulushaikaroita ollut, koska olivat jotain valkoisia. Mutta oli kyllä hieno hetki, samalla myös eka kerta kun haikaroita villinä näin.

Otabekille sopii kyllä luonnonläheisyys hyvin! Eihän se, että moottoripyörät ja klubikeikkailu kiinnostaa, tarkoita sitä, etteikö voisi myös luonnosta tykätä ^^

随分・・・待たせちまったな・・・」

Larjus

• ألف ليلة وليلة
Oh yeah, lisää reissua ♥ Kaipasinkin pientä Otayuri-fiilistelyä (vaikka milloinkas minä en sellaista kaipaisi? :D)

Valtaosalla fandomia on aika yhteiset näkemykset kyllä Otabekista ja Yurista :D Se DJ-harrastus on canonia, ja jotkut sitten laajentavat sitä vielä eri suuntiin. Vois kyllä olla aika söpö ajatus Otabekista säveltämässä Yurille vapaaohjelmaan musiikkia tai jotain 🤔 Tai sit ihan ehdan balladin ;D
Ja siis joo ai että mua naurattaa se ulina siitä, että Otabek on muka jo niin aikuinen ja Yuri suunnilleen vauva, vaikka ikäeroa heillä on huimat 2 vuotta ja 4 kuukautta :D (Tosin joskus oon nähnyt sitäkin, että porukka on luullut Bekan olevan tyyliin 25 🤨🤨 Sitä en kyl tajuu, että millä logiikalla, hänen ikänsä on sarjassa niin monta kertaa sanottu.) Yuri ei varmastikaan tykkäisi siitä, että hänestä puhuttaisiin lapsena! Tuli tuosta vielä mieleen, että joskus luin ficin, jossa Otabek ja Yuri olivat yhdessä, ja jotkut fanit kauhistuivat kun Yuri on "kirjaimellisesti lapsi" ja Otabek täysi-ikäinen... :DDD Yurihan hermostui ihan kunnolla ja muistaakseni lopulta sanoi faneilleen suorat sanat. (Se fici oli kirjoitettu juurikin siksi, miten tyhmä tämä joidenkin irl-fanien ajatus Otayurin "haitallisuudesta" on.)

En tiedä oonko selittänyt kilahtaneissa jotain outoa, koska en ole mitään fanikuvaa laittanut tilaukseen keneltäkään... Niissä päivän ilonaiheissa mainitsin, että twittermutualini piirtää mulle Otayuria, ja se olis tämä näin (S).

Ja nyt taas itse tarinan pariin!

Tässä oli taas kaikkia ihania kohtauksia, oi miten niitä olikaan ilahduttava lukea 😊 Yuri ja sen pieni kastikenenä... Ja noi Otabekin mietteet (ja käsi, joka oli automattisesti menossa pyyhkimään kastikkeet pois)! En ehkä kestä. Tää on todellakin täydellistä pre-slashia, kun molemmilla alkaa selvästi olla semmoista rakastumisen tunnetta, mutta sitä ajatusta vielä vähän paetaan... :3c Ja sitten ollaan ihan punaisina. Voi noita pieniä. Huomaa niin selvästi, miten molemmat ovat itselleen kokonaan uudenlaisten tunteiden äärellä.

Hui kauhia tuo rekkakohtaus tiellä! Onneksi selvisivät vahingoittumatta, vaikka jättäähän tuollainen mieleen pienen trauman. (Ja tietenkin mä mietin myös, että toivottavasti ne autoissa olleet selvisivät kolarista.) Tuollainen kokemus kyllä varmasti yhdistää Otabekia ja Yuria ja myös tuo heille kummallekin paremmin tietoisuuteen, miten paljon he toisistaan välittävät, koska siinä on koko ajan tapetilla se ajatus, että mitä jos toiselle olisikin sattunut jotain... Ja kun he eivät siitä aio muille kertoa, niin se myös jää kuin heidän kahden väliseksi salaisuudeksi. Sellaiset yhdistävät väkisinkin.
Musta on myös ihana, että he pystyivät osoittamaan välittämistään myös fyysisesti. Vaikka nää mun lempipari onkin, niin ihan jo ilman mitään shippaamistakin mun mielestä on tärkeää, että voi pysyä toisen rinnalla ja olla vain, pitää kädestä ja läsnäolollaan osoittaa tukevansa.

Lainaus
”Heillä oli vapaana enää huoneita, joissa on... tuota, parisänky”, hän sanoi.
Hahaa, there is only one bed! :D Vanhat kunnon tropet kunniaan! Oon kyl ihan iloinen, ettei yhteisestä sängystä tehty mitään isompaa draamaa, koska se kyllä synnyttää kipinöitä ilmankin...
Ja lol tästä tuli myös mieleen kuvat, jotka piirsin viime vuoden Otayuri-viikon vitospäivälle (teemana tropet). Tämmöset (S). Tässä tosin ei todellakaan olla missään preslash-vaiheessa enää :D

Ja siis voi että toi heidän yhteinen leffailtansa :3 Ei kyllä yhtään yllätä, ettei Yuri ole sellaista varsinaisesti koskaan kokenut. Välillä mietinkin, millaista Yurin lapsuus oikein on ollut. Mä kans ajattelen, että hän on jäänyt paljosta paitsi, ihan sellaiset "peruskokemuksetkin" jäänyt kokematta. Mutta mun mielestä Otayurin yksi kauneimpia ajatuksia on, että Yuri voi kokea Otabekin kanssa monet asiat ensimmäistä kertaa. Kuten vaikka leffaillan, ja paljon muutakin, mitä ystävät yhdessä tekevät.

Lainaus
Otabek jäi kaipaamaan yhteisiä sänkyjä.
Voi että, mä ennustan heille niin montaa yötä yhteisessä sängyssä :3 Ja paljon tuota läheisempiäkin öitä 🥰

Ihana kans huomata, että tähän onkin tulossa viisi osaa neljän sijasta! Minä luen ilolla vaikka miten monta osaa heidän reissustaan :3
« Viimeksi muokattu: 28.01.2021 17:07:02 kirjoittanut Larjus »

随分・・・待たせちまったな・・・」

Larjus

• ألف ليلة وليلة
Mulla on takanani yks rankimpia työviikkoja sitten ikuisuuden, joten tällainen piristyksenä tulee niin hyvään väliin ♥ Mikäs sen paremmin mun päivää piristäis kuin Otayuri! Ihana kans kuulla, että hölinäni ovat saaneet sut pohtimaan kaikenlaista ja ehkä hyödyntämään niitä sitten jossain välissä :3 Musta on kiva höpötellä lukemistani ficeistä (varsinkin silloin kun mulla on vahva kiintymyssuhde hahmoihin jo valmiiksi), ja kommentointi on mulle oleellinen osa lukukokemusta, ja kyllähän se ilahduttaa kun sitä joku toinenkin arvostaa 😊

Tää osa oli herkullista luettavaa. Matka sujuu edelleen omaa tahtiaan varsin mallikkaasti, vaikka ainakin Otabek oli varautunut johonkin pahempaan. Mut tälleen mäkin odottaisin, että yhteinen matkailu heillä sujuisi. Otabek ja Yuri kun ovat juuri oikeissa asioissa niin erilaisia ja sitten taas toisissa jutuissa niin samanlaisia, että konflikteilta vältytään. Sellainen toisiaan mainiosti täydentävä kombo. Eihän se oo mikään ihmekään, että Otabek on jo ihan lääpällään ♥

Ja noita Otabekin ajatuksia ja tuntemuksia olikin tosi kiva lukea! :) On niin ymmärrettävää, että poikakulta haluaa pitää heidän ystävyytensä toistaiseksi koskemattomana eikä siksi teekään sen suhteen mitään ennen kuin tietää varmasti, mitä Yuri ajattelee ja tuntee. Pidän myös siitä, että vaikka hän on ajatustensa kanssa vielä pohjimmiltaan niin teini, hän kuitenkin ajattelee sitäkin, että on täysi-ikäinen ja siksi lain silmissä myös aikuinen. Haluaa ottaa tietynlaisen vastuun niin itsestään kuin Yurista, eikä siksikään edes uskalla yrittää mitään.

Heidän välisensä vähän kiusallinenkin keskustelu seurustelusta ja muusta oli jotenkin niin hilpeää luettavaa :D Ja kaikki sitä edeltäväkin.
Lainaus
”Teitkö sinä sen?” Yuri kysyi sitten. ”Veditkö sinä käteesi? Ei siinä että antaisin sen häiritä. Se on täysin sinun asiasi”, Yuri sanoi ja käänsi sitten selkänsä Otabekille. Menikö hän hitto soikoon kysymään sen ääneen? Ei se hänelle kuulunut, eikä kiinnostanut. Tai kieltämättä ehkä se vähän kiinnostikin.
Koska siis aaaaa kaikki tällainen :D Voi näitä kahta, kun on nää niin teinejä ♥ Tietenkin Yuri menee möläyttämään jotain tuollaista, katuu sitä saman tien, eikä kuitenkaan voi olla miettimättä asiaa. Ja siis voi äää, Otabekin vastaukset oli musta jotenki niin hellyttäviä, kun jätkä oli selvästi itekin niin hämillään koko tilanteesta ;D
Lainaus
Otabek meni viimein vessaan ja koko sen ajan Yuri kuvitteli kuulevansa sieltä ääniä, joita ei halunnut olla todistamassa.
Ahaha, voi Yuri... :D Tais poikaparka kokea nyt jonkinmoisen shokin! Onneksi pystyivät kuitenkin nauttimaan loppupäivästä hyvissä väleissä ilman turhaa hämmennystä, vaikka Yuri selvästi asioita yhä mielessään jauhoikin. Mutta hyvä että pystyi niistäkin sitten lopulta puhumaan ainakin jonkin verran. Se on musta kiva, että vaikka ystävyysakselilla ollaankin vielä tiukasti pysytty, pikkuhiljaa ollaan etenemässä keskusteluiden ym. kautta vähän sinne fyysisyyden ja seksuaalisen puolelle (vaikkakin vähän myös kiusallisesti ja hämillään), mikä on oma askeleensa siinä, kun suhde on romanttiseen suuntaan taipumassa.

Lainaus
”Et niin, mutta sen sinä halusit tietää. Ja ehkä haluat tietää myös sen, että olen kiinnostunut sekä tytöistä että pojista. Toivon ettei se häiritse sinua”, Otabek jatkoi. ”Sinua kun näyttää häiritsevän Viktorin ja Yuurin suhde”, hän sanoi osoittaessaan kuvaa Yurin kännykässä.
Tää oli varmasti Otabekille vähän kuumottava puheenaihe (vaikka sen sit itse toikin esiin). Kun ei tosiaan tiedä, mitä toinen asiasta ajattelee, kun ainoat vihjeet ovat Yurin mielipiteet Viktorista ja Yuurista. Lukijallehan se on kyllä helpompaa, kun tietää, että Yuria häiritsee vain se, keistä on kyse (eikä sukupuolista). Hyvä että Yuri edes tolleen puolivillaisesti valotti asiaa, vaikka Otabek jäikin ihmettelemään vähän :D
Lainaus
Hän ja Yuri olivat ylittäneet  taas yhden aihekynnyksen, josta olisi seuraavalla kerralla paljon helpompi alkaa puhumaan.
Mut tää on tosiaan tärkeintä! Ekat kerrat on aina niitä haastavimpia. Kiva päästä näkemään, mitä seuraavaksi tapahtuu, niin tällaisten puheenaiheiden kuin matkan suhteen muutenkin :3

Oli kyllä niin ihana päästä lukemaan taas tätä ficiä ♥ Mä olinkin jo uutta osaa itsekseni odotellut (kun en kehdannut tulla utelemaan seuraavan perään), ja tää tuli nyt kyllä niin tarpeeseen :3 Jatkoa odotellessa!

随分・・・待たせちまったな・・・」

Larjus

• ألف ليلة وليلة
No niin, nyt oon minäkin viimein täällä kommentoimassa! Oli ihana saada taas lisää tätä luettavaksi, vaikka se samalla merkkas myös viimeistä osaa... Noh, kaikki hyväkin loppuu aikanaan, ja tän kohdalla on kiva että sitä jatkoakin on, vaikka se onkin sellainen, mikä on (luonnollisestikin) tullut luettua ensin, kun niin sen julkaisit. Piti sekin käydä taas lukaisemassa tämän jatkoksi, päästä seuraamaan silleen lineaarisesti, miten nämä kaksi saivat viimein avattua suunsa ja paljastettua tunteensa kunnolla toisilleen ♥

Yuri on oletettavasti ollut esimerkillinen tarakkaharakka (ihana termi ;D ♥) koko matkan ajan, koska onhan heillä pitkän pitkä reissu takanaan. Ja vielä motskarilla eikä edes autolla... Onneksi heidän matkansa sujui kaiken kaikkiaan hyvin, vaikka haasteilta ja pieniltä mutkilta ei vältyttykään. Se on mun mielestä kuitenkin kiva, ettei kaikki ole välttisti just niin täydellistä. Sellaista elämä on. Mut kiitokset sille ettei tähän tullut mitään kunnon plot twistejä siitä että jossai autiolla valtatiellä olis sattunut joku paha onnettomuus tms. Toki jotkut tykkää kunnon draamasta ja suoranaisista tragedioista ficeissään, mut mä liputan ennemmin kaiken kivan ja suloisen puolesta :D

Lainaus
Otabek on cool. Oli hän sitten moottoripyörällä tai jäällä.
Tää on täydellinen tiivistys Otabekista 🙏 Aamen tälle ja sille coolille jätkälle ♥

Lainaus
Pienestä lähikaupasta hän löysi perulastupussin ja juotavaa.
Tos pitäs varmaa lukee perunalastupussin?

Tässä vikassakin osassa oli kivasti mukana pre-slashin elementtejä. Sellasta pientä jännäilyä ja hermoilua toisen seurassa, vaikka samaan aikaan onkin niin helppo, hyvä ja luonteva viettää aikaa yhdessä. Mut kuuluu sekin ihastumiseen, kun haluaa antaa toiselle itsestään mahdollisimman imartelevan kuvan ja silleen. Ja mitä kaikkia ajatuksia päähän eksyykään... Ei esim. se Yurin ajatus omaan asuntoon muuttamisesta Otabekin kanssa ihan vain sattumalta tule mieleen :D Mä niin nään mielessäni, miten Yuri väittelee tuostakin itsensä kanssa oman päänsä sisällä. Et ei hän Otabekin kanssa mihinkään muuta, mutta oishan se Otabek silti niin hyvä kämppis... mutta ei sellasta kuitenkaan käy, ja niin poispäin :D (Vaikka ite tietty haluun aatella että kyllä niin kuitenkin käy, ihan sama mitä Yuri epäilee.) Ja ihana kun hän on heti valmis auttamaan Otabekia siivoamaan tämän kämpän ♥ Voi muruset.

Lainaus
Torstai 1.6.2017... ei edelleenkään päivityksiä Instagramiin
Perjantaina 1.6.2017 Yurin puhelimeen tuli viestejä
Tossa perjantain pitäis varmaan olla 2. päivä, sillä en usko että jätkät pääty mihinkään limboon jossa eletään sama päivä useita kertoja perätysten :D

Mut siis joo, aaaaa. Omalla tavallaan hyvä saada tämäkin fici päätökseensä  ja poikien reissu valmiiksi, vaikka samaan aikaan ois kiva jatkaa lukemista loputtomiin. Mut ihana kun tietää, miten Otabekille ja Yurille ja heidän suhteelleen kävi/käy (ymmärrän hyvin, mikseivät siitä alkaneet huudella instaan ja muualle, mutta ymmärrän myös Yuurin, Viktorin ja muiden huolta/ihmetystä). Tommonen reissu on kyllä varmasti ollut aikamoinen vahvistaja heidän suhteelleen, kun on niin paljon joutunut olemaan yhdessä ja ylipäätään kokemaan kaikenlaista. Sen jälkeen ei ihan pienet asiat enää hetkautakaan.

Iso kiitos sulle kun oot tämän jatkiksen kirjoittanut, tätä on ollut ihana seurata alusta alkaen ♥ Toivon, että vastedeskin pääsen lukemaan sulta lisää Otayuria, ja muutakin YOI:sta (on kiva kun oot kirjoitellut muistakin hahmoista etkä niin jumiutunut niin kuin minä olen ;D) ♥

随分・・・待たせちまったな・・・」