Ou jee, sä todellakin aloitit tämän kirjoittamisen ja julkaisunkin! 🤩 Ihanaa. Mahtavaa. Hyvin kirjoitettu Otayuri maittaa aina ♥ Harvemmin tulee luettua pre-slashia, koska oon niin eikkona kaikkeen liibalaaba lässynlää rakkaushöttöön, mut kivaa vaihtelua niihin siirappisiin unelmiin.
Ajatus siitä, että matkustaa Kazakstanin arojen poikki moottoripyörällä, on aikas huisin upee (vaikka itse en siihen kyllä ryhtyiskään 😂 Mut ne arot haluisin kyllä nähdä ja muutenkin Kazakstania). Toivottavasti pojille tulee hieno reissu ja eivät ajaudu välirikkoon, heillä kun tulee olemaan hyvin intiimit viikot edessä, kun ovat toistensa seurassa 24/7. Mut en mä liikoja pelkää, koska jos tän on tarkoitus olla kytköksissä siihen Uusia värejä -ficiin (niin ainakin olen kaiken päätellyt) niin hyvinhän tässä loppujen lopuksi käy :3 Ja pääseepähän ystävyys syventymään montakin astetta, kun ei sitä voi kukaan noin pitkää aikaa ja jatkuvasti toisen seurassa pitää mitään erillistä julkikuvaa yllä. Siinä ollaan niin omia itsejään lopulta (niin hyvässä kuin pahassa), ja se tulee toisellekin hyvin selväksi

Summaryssakin luvatut kiusalliset hetket yhdistää!
Hymyilin täällä itsekseni paitsi koko ficille ja sen perusidealle (ja koska OTP

) myös monille yksityiskohdille. Esimerkiksi Yurin kasvupyrähdys oli kiva pieni maininta siellä täällä, se poika ansaitsee jokaisen sentin, jonka onnistuu itseään vielä kasvattamaan

Vaikka tykkäänkin siitä ajatuksesta, että Yuri ja Otabek eivät kumpikaan kovin pitkiksi kasva. Mutta kukapa miespuolinen olisi 15-vuotiaana aikuismitassaan, tuskinpa juuri kukaan.
Myös maininta Yakovista ja hänen suhtautumisestaan matkaan pisti hymyilyttämään, kuin myös se, että Yurihan lähtisi matkalle joka tapauksessa

Se kyllä oli tiedossa, Yuria ei kukaan estele. (Jotenkin huvitti myös se, että Yurin vanhempia ei edes mainittu tuossa kohdassa, mutta toisaalta se sopii ainakin minun mielestäni ihan hyvin. Yurihan matkustelee niin paljon luistelun takia muutenkin, ja mulla on vähän sellainen headcanon, ettei hänen vanhempansa muutenkaan hirveästi välitä, mitä hän tekee, niin kauan kun menestyy urallaan, pärjää opinnoissa eikä joudu ongelmiin tai loukkaannu. Yakov kaitsee enemmän kuin vanhemmat!)
Ihania myös mukaan linkitetyt videot, katsoin kaikki :3 Sopii hyvin yhteen sen headcanonini kanssa, että Otabek ja Yuri lähettävät toisilleen hauskoja kuvia, meemejä ja linkkejä videoihin! En tiedä oliko se suunniteltua vai ihan sattumaa, että jokainen video oli sellainen, jotka tämän ficin tapahtuma-aikaan sopiva (eli olivat jo silloin katsottavissa YouTubesta), mutta satuin huomaaman asian ja musta se oli kiva juttu!
Ja siis voi äää, yhteinen Instagram-tili! Tai oikeastaan kaksikin, aikas sööttiä :3 Siitähän se suhdekin voi hyvin alkaa, ensin on yhteiset Instagram-tilit ja sitten pian on myös yhteinen asunto, vuode, sähkösopimus, elämä...

Ehkä meen vähän asioiden edelle mutta voih, minkäs sitä itselleen voi, kun eksyy vähän OTP-kuplaan haaveilemaan! Ehkä niiden aika on vielä joskus jossain (= minun ficeissäni

), mutta nyt heille riittää hyvin yhteiset tilit ja matka Kazakstanin halki ♥
Chrisin jakamat kuvat olivat yleensä jostain juhlista tai ihmisjoukosta, jossa oli yleensä ainakin joku sekopää mukana kuvassa pöljäilemässä.
Haha, kuulostaa just niin Chrisiltä

Mä niin näen mielessäni, millaisia kuvia sen tilillä on...
Viime kuukausina Viktorin tilille oli tullut muutama kuva, joissa hän oli possu-Katsukin kanssa Japanissa kukkivien puiden alla.
No voi ääää, todellakin imelän romanttista, kuten Yurikin selvästi toteaa. Hörähdin muuten tolle "possu-Katsukille", koska noh, mitäpä muutakaan Yurilta odottaisi

Pakko muuten vielä erikseen mainita, että pidän tästä suunnittelusta! Paitsi siitä, että Otabek on selvästi valmistellut matkaa huolella ja käy asioita Yurin kanssa läpi (oikeasta tavasta istua takana lähtien!), myös siitä, että säkin olet selvästi suunnitellut ja ottanut selvää, miten tuo matka voisi käytännössä sujua. Kaikki kaupungit ja välimatkat jne. valmistelut.
Oi että, innolla jään odottamaan seuraavia osia, koska tietenkin palan halusta tietää, mitä kaikkea tuolla matkalla tapahtuukaan :3