En niinku yhtään huomannut eilen, että tähän on tullut vika osa (ja nytkin huomasin sen ihan vahingossa kun sähläsin linkkiklikkailujeni kanssa

)! Mut ihan hyvä että kävi näin, tiedä sitä milloin olisi tämän muuten huomannut.
Huomaatko, alan antaa periksi tuolla kirjoitusasulle Yuuri. Pakko se varmaan on, koska se on se tunnetuin. Itse muuten katsoin sarjan nimenomaan englanninkielisen tekstityksen kanssa. Ensin tuntui vieraalta että hahmot puhuvat japania, mutta se duppaus vasta sotkisikin hahmoja. Sitä paitsi en tajuaisi mitään ilman tekstitystä silloinkaan jos olisi englanniksi dubattu.
Hehe

Enkä mitään ole edes yrittänyt!
Ja siis joo, itsekin olen katsonut YOI:n vain japaniksi, en edes suostu katsomaan sitä (enkä mitään animea) dubattuna! Olen kyllä vahingossa kuullut suunnilleen sekunnin verran sitä enkkudubbia (muistaakseni Yuri huusi siinä "I want food" ja that's it), ja se oli kyllä ihan tarpeeksi mulle

Oon kuullut tarpeeksi kuraa niistä feikkiaksenteista ja muista (ja kuulemma JJ:llä ei edes ole kanadalaisen aksenttia! wtf), enkä muutenkaan siedä (jenkki)dubbeja. Muutenkin suostun katsomaan dubattuna korkeintaan jotain Disneyn animaatioklassikoita ja satunnaisia muita piirrettyjä lapsuduestani

Mut joo itse ficiin

Mä oon jo ekojen lauseiden myötä ihan sulaa höttöä, koska mä rakastan sitä, kun hahmo A tekee ruokaa/tiskaa/tms. ja hahmo B tulee siihen taakse halailemaan, pussailemaan ja ylipäätään pehmoilemaan
(tän varmaan huomaa hyvin mun Otayureista, ja mieleeni tulee heti kolme ficiä, joissa vastaavaa on tapahtunut 🙈). Se on jotain niin yksinkertaista mutta aivan ihanaa! Arjen hellyttä parhaimmillaan.
Viktorilla oli kauniita astioita, jotka hän oli kertomansa mukaan ostanut Suomesta. Olihan rajalle ja kauppoihin melko lyhyt matka Pietarista. Astioissa näkyi pohjoista muotoilua ja suunnittelua ja arktisen alueen teemaa. Löytyipä Viktorilta muutama muumimukikin.
Hehee, Viktor on käynyt Suomessa shoppailemassa

Kiva yksityiskohta joka sopii kyllä hyvin! Ja kun Pietarissa ollaan, niin on varsin uskottavakin. Ja uuu jee, muumimukitkin mainittu

Glögi niistä kuulostaa varsin hyvältä ajatukselta.
”Tuoksuuko täällä se mitä luulen? Otabek kysyi ja hänen silmänsä kirkastuivat.
Mulle tuli tästä mieleen se yks virallinen kuva, jossa Otabek syö katsudonia! 😍 (Tässä välissä kulutin tovin sitä etsiessäni. )
Tämä!! (S) (Tässä kuvassa en kyl koskaan pääse yli siitä, että Bekalla ja Yuralla on selvästi mätsäävät tiikeripaidat tuolla alla ♥)
Ja varmaan sanomattakin selvää et mä oon täällä ihan fiilareissa et Yuri ja Otabek on mukana tässä osassa

(ja vielä parina aaaaaaaa ♥)
Makkachinissa hän oli saanut ikäänkuin oman jo edesmenneen Vicchanin vielä hetkeksi rinnalleen.
;;www;; ♥♥♥
Viktorilla oli erityisiä päiviä, jolloin hän olisi vain halaillut ja pussaillut ja möyrinyt yhdessä viltin alla.
Äääää, ihana ♥ Voin kyllä todellakin kuvitella, että Viktorilla on tällaisia päiviä

Tämä oli kyllä ihanaa luettavaa. Tuollainen lämpöinen yhdessä olo tekee Viktorille (ja heille kaikille muillekin) kyllä niin hyvää. Ja siis varsinkin kun tätä vertaa tuohon ekaan osaan, niin ero on ihan huima. Ja hyvä niin. Onneksi Viktorilla on nyt rinnallaan muitakin kuin vain Makkachin.
Siinä oli hyvä olla - yhdessä. Ei koskaan enää yksin.
♥
Noin on todellakin hyvä. Kiitos tästä ja noista muistakin osista. On ilo lukea muidenkin kirjoittamia YOI-ficejä ja nimenomaan suomeksi. Harvinaista mutta maittavaa herkkua ♥