Title: Ei mikään muru
Author: Larjus
Chapters: raapale
Fandom: South Park
Pairing: Kyle Broflovski/Stanley Marsh
Genre: Dialogi, kai tätä voi sanoo joksikin erittäin kepeäksi parisuhde”draamaksi”
Rating: S
Disclaimer: South Park on Trey Parkerin ja Matt Stonen luomus, heille kuuluvat kaikki oikeudet siihen, sen hahmoihin jne. jne. Tämä raapale on kirjoitettu ilman rahallista hyötyä.
Summary: ”Ei. Ehdoton ei! Uskallakin kutsua mua enää niin!”A/N: Style on aina ollut Cryden lisäksi South Parkissa ainoa ei-canon shippi (ja slash-shippi), josta oon oikeesti tykännyt (moni muu on ihan jees ja osa ei nappaa niin yhtään
). Muistan tosin silloin joskus 2010-2013, kun enemmän olin SP-fandomissa mukana, mua ärsytti niin paljon kun niin harva kirjoitti sitä mun mielestä oikein
Kylesta tehtiin about aina liian pehmo ja ”ukemainen”, ja Stan puolestaan ei juuri koskaan ollut tarpeeksi pehmo mun makuun
Se sitten söi vähän mun intoa kyseistä paritusta kohtaan (ja Cryde on muutenkin ollut mulle aina South Parkissa se OTP), mut kyl Stylella vaa edelleen on erityinen paikka mun sydämessä ♥
En sen kummemmin ajatellut, minkä ikäisiä Stan ja Kyle tässä ovat, mut kaipa vanhempia kuin itse sarjassa. Ehkä jotain teinejä.
Ja hei, eka raapaleeni ikinä! Yay! \o/ Olisin kyl loppujen lopuks ehkä halunnu tästä pikkusen pidemmän, mutta aattelin, että nyt kerrankin on rapsuun mahis niin kirjoitetaas sitten sellainen! Ehkä mä tämän pohjalta kirjotan joskus jotain pidempääkin.
Korkkaan tällä osallistumiseni
Multifandomin neloskiekalle.
Ei mikään muru”Hei muru…”
”Mitä!? Miksi sä oikein mua kutsuit?”
”...Muruksi?”
”Niin juuri. Ei. Ehdoton ei! Uskallakin kutsua mua enää niin! Mä en ole mikään muru!”
”Hei, me ollaan seurusteltu jo vuosi, kai mä nyt saan kutsua sua jollain hellittelynimillä!”
”Mutta
et ala murutella, siihen en suostu.”
”No mikä sitten olis hyvä nimitys? Rakas?
”Ugh.”
”Raksu? Pupuli?”
”Hyi olkoot, ei ikinä!! Noihan on vielä pahempia kuin muru!
Jotain rajaa.”
”Mutta Kyle…”
”Toi on hyvä. Se kelpaa. Käytä sitä.”
”Käytä mitä? Mikä on hyvä?”
”Kyle.”
”Äääh, älä viitsi, sehän on sun
oikea nimi…”
”Niin on, joten käytä sitä.”
”Mutta kult...”
”Kyle.”
”Pffff. Kyle.”