Kirjoittaja Aihe: MCU: Kanssasi kokonainen | S | Steve/Tony  (Luettu 8388 kertaa)

Ingrid

• Ryöväriruhtinatar
Vs: MCU: Kanssasi kokonainen | S | Steve/Tony
« Vastaus #20 : 22.12.2023 19:06:18 »
What, tämähän oli aivan ihana, miten en ole huomannut tätä aiemmin. Tässä on kyllä tavoitettu niin paljon vaikeita, ihania ja syviä tunteita yksinkertaisin sanavalinnoin, ja lyhyistä luvuista huolimatta tämä tuntui kätkevän sisäänsä kokonaisen romaanin. Rakastan sitä, kun teksti tempaa mukaansa niin intensiivisesti, että sitä on yllättäen ihan kuplassa - ja näin näiden rapsujen kohdalla kyllä kävi. Unohduin hetkeksi ihan kokonaan niiden maailmaan, ja hetken aikaa kaikki tuntui tosi seesteiseltä. Nämä toimi ehdottomasti sellaisena rauhoittavana meidän tämänpäiväisten sekoilujen päätteeksi, ja nyt voi taas vetää hieman henkeä!

Oot kyllä niin taitava, monellakin tapaa, mutta erityisesti näiden kahden kanssa. ♥ Niinpä haluan jakaa seuraavan viisauden: ditch the Bucky nonsense.

Kiitos. ♥

Inkku
Moon dust in your lungs, stars in your eyes,
you are a child of the cosmos, a ruler of the skies.

Angelina

• Luihuinen
« Vastaus #21 : 30.12.2023 22:29:36 »
Inkku: Se on kato kun eksyy tänne slashin pariin niin harvoin, niin jää tälläsiä helmiä huomaamatta - eiku mit 😂 Nää kaksi on kyllä... on kyllä, semmosia ihania palleroita <3 Hyvä että tää toimi rauhottavana elementtinä sekoilun jälkeen, ilo olla avuksi!

Also thanks but no thanks, I will not ditch Bucky ;)

© Inkku ♥

Saappaaton

• Pretentious /af/
  • Sateenvarjounelmia
« Vastaus #22 : 20.08.2024 17:00:17 »
Minä täällä hei vain. :p Tulin fanittamaan sua ilman fanitushaastetta.

Lainaus
Steve Rogers ei ole aiemmin tiennyt onnesta mitään.
Tähän asti pääsin lukemisessa ennen kuin oli pakko hymistä ja hymyillä ja pysähtyä merkkaamaan tämä kohta ylös, koska hyi miten söpöä. ;D

Senkin höttöhattara-Angie!

Lainaus
“Anthony Stark-Rogers kuulostaa kyllä hyvältä.”
Mä nauran täällä ääneen, koska tasan tiedän, että teit sen tarkoituksella ja jätit sen tarkoituksella tähän. Nimittäin sukunimet näin päin. Totta kai näin päin! Ja tietenkin jätit sen lukijan mielikuvituksen varaan minkälainen keskustelu tästä kirposi vai hiljennettiinko Tony vain, kun höpisi hölmöjä - vai kenties ollaan vaan hattaraa ja tyytyväisiä ja sukunimien järjestyksellä ei ole väliä paitsi Tonylle.

En ehkä ollut oikeassa moodissa tälla, koska en sulanut tälla hattaralle vaan jumiuduin epäolennaisiin yksityiskohtiin, mutta oli siis oikein kiva fixit. <3 En oo suuremmin lukenut fixit-ficcejä, koska oon silleen outo, et canon on canon ja piste. xD Mutta joo, kiva oli, hyvä kun kirjoitit. <3

I push my fingers into my eyes
it's the only thing that slowly stops the ache

Angelina

• Luihuinen
« Vastaus #23 : 05.09.2024 17:35:52 »
Saaps: Hei mua saa aina fanittaa <3 Mitä enemmän sen parempi ;) Mä oon kyllä aikamoinen höttöilijä tälleen fiktiossa, muttaku se vaan on parasta :'3 Sitä paitsi, yleensä mun suosikkihahmoilla menee fandomeissaan pääasiassa asiat päin persettä, niin täytyyhän mun vähän paikkailla niiden kokemia vääryyksiä!

T i e t e n k i n  Stark-Rogers, plus kuulostaahan se myös paremmalta kuin Rogers-Stark, eikö?

Mulle canon ei ole canon - how could it be - mutta kiva että tykkäsit silti ;D Ei tää höttöily varmaan oo ihan sun jam noin yleensä, mutta it is what it is 😘

© Inkku ♥