Nimi: Lehmuksen alla
Kirjoittaja: Thelina
Ikäraja: S
Tyylilaji: Fluff
Hahmot: Raitapaitapoika/kertoja
Tiivistelmä: Kuukausien jälkeen uskalsin lopulta luottaa aavistuksiini ja ymmärsin, mitä tahdoit tutkivalla katseellasi minulle sanoa.
A/N: Ronen toivoi tämän päiväisessä joulukalenteriluukussa kuutta lausetta raitapaitapojasta. En ehtinyt vastata siihen, joten tässä Ronenille 6 + 1 lausetta lisää raitapaitapojasta raapaleen muodossa 😊 Tämän voi ajatella sijoittuvan Lehmusten kaupunkiin, eli Lappeenrantaan!
Lehmuksen alla
Muistin sinut heti ensimmäiseltä koulupäivältä. Kävelin jännittyneenä perässäsi, seuraten raitapaitaasi ja tuulen tuivertamaa tukkaasi luentosaliin, jossa uudet fuksit toivotettiin tervetulleeksi, niin kuin joka syksy. Päädyin istumaan vähän yläviistoon sinusta, eikä minulla silloin ollut vielä aavistustakaan, mitä tulisi myöhemmin.
Meidät jaettiin ryhmiin ja pian jo huomasin, että sinäkin olit tullut tänne opiskelemaan energiatekniikkaa. Kun tervehdit minua, kätesi oli lämmin ja äänesi matala, sellainen, joka alusta asti sai minut värisemään sisältä päin.
Kuukausien jälkeen uskalsin lopulta luottaa aavistuksiini ja ymmärsin, mitä tahdoit tutkivalla katseellasi minulle sanoa. Silloin, kalpean aurinkoisena kevättalven päivänä keräsin vihdoin kaiken rohkeuteni ja suutelin raitapaitaista poikaa lehdettömän lehmuksen alla.