Kallesta en nyt enää edes viitsi sanoa mitään. Olen jo menettänyt toivoni sen suhteen, kun näköjään jätkä onnistuu pudottamaan itseään lahjakkaampia laulajia pois joka helvetin jaksossa.
Niin. Jälleen samaa mieltä
Bullan kanssa... Mä olen kyllä jo täysin luovuttanut sen suhteen, että Kalle vielä joskus tippuu, sen olisi pitänyt tippua jo semifinaaleissa, mutta ei. Siellä Kalle vain roikkuu ja paremmat laulajat saavat tippua ihan rauhassa, kun ihmiset äänestävät Kallea, joka on niin ihana, ja niin samaistuttava ja sympaattinen ja ihana! Hitto! Mies on keskivertolaulaja, ei mikään niin ihmeellinen. Ja vaikuttaa lisäksi älyttömän ylimieliseltä tyypiltä, joka kuvittelee olevansa joku tyyliä maailmantähti. Ja naiset kirkuvat ja ojentelevat käsiään sitä kohti ja minä en käsitä, että miksi ihmeessä! Fanit pelastavat, joopa joo, ilmeisesti, ja ihan turhaan.
Sitä paitsi tyypin hiukset ovat ihan järkyttävän kamalat, jos se jotenkin tähän liittyy.
Kyllähän se kertoo jokaisessa jaksossa, miten sen lauluvalinta on erittäin henkilökohtainen ja se on kokenut kovia ja blaablaa, mutta siitä alkaa mennä uskottavuus, kun sama loru toistuu joka kappaleen kanssa!
Anteeksi vuodatus, mutta en kestä enää koko tyyppiä ja haluan sen äkkiä ulos kisasta, mutta eihän se tietenkään tipu, ei millään.
Ja kyllä, minäkin inhosin Jippua, voisi nainen keskittyä tällaisessa hommassa muuhunkin kuin siihen, miten häntä itseään ahdistaa ja masentaa ja ah, miten kamalaa hänen elämänsä onkaan. En ole varmaan kuullut ainoatakaan sen kappaletta, en ainakaan muista, mutta joo. Ärsyttävä.