Title: Tumman tuoksun lumovoimaa
Author: LillaMyy
Rating: S
Fandom: Hobitti
Pairings: Bilbo/Thorin
Beta: –
Genre: UST, drama
Disclaimer: En omista hahmoja itse keksimiäni lukuun ottamatta, enkä väitä minkään ficcissäni tapahtuvan asian olevan totta. En saa tästä myöskään minkäänlaista rahallista korvausta.
Summary: Bilbo yrittää hillitä itseään ja tunteitaan Thorinin läheisyydessä.
Challenges: Allitteraatioapajat (16 allitteraatiota) ja Genretasohaaste
A/N: Pitkästä aikaa Hobittia ja Bagginshieldia!
Tämän piti osallistua Spurttiraapaleen ekalle kierrokselle, mutta en sitten ikinä saanutkaan tätä valmiiksi sinne, joten se sitten vähän jäi… Ajattelin kuitenkin hienosti viimeistellä tämän, koska minä itse tykkäilen tästä jotenkin, vaikkei tämä ehkä ihan parhaimmistoani olekaan. (: Tämä myös on aika tosi lievä UST, mutta itse lasken tämän kuitenkin sen piiriin kuuluvaksi…
Tumman tuoksun lumovoimaa
Bilbo seisoskeli Beornin puutarhassa miettimässä, kun hän kuuli takaansa tutun äänen.
”Mestari Voro, mitä te täällä yksin seisotte?” Thorinin tumma ääni kysyi.
”Kuuntelen lintujen laulua ja haistelen puutarhan tuoksuja”, Bilbo vastasi toivoen toisen menevän pois. Hän ei halunnut retkikunnan johtajan olevan niin lähellä. Kääpiö veti häntä kummallisesti puoleensa, vaikka tämän suusta tulevat sanat eivät useinkaan olleet ystävällisiä.
Bilbo yritti pitää katseensa appelsiinien värisissä kukissa, mutta lopulta halu vei voiton ja hän käänsi katseensa takanaan seisovaan kääpiöön. Thorinin hiukset oli laitettu uusille, siisteille leteille (todennäköisesti hänen siskonpoikiensa toimesta), ja Bilbon teki kovasti mieli tuntea niiden karheus poskeaan vasten.
”Minä luulen, että te yritätte vältellä jotain”, Thorin tokaisi liian läheltä, ja Bilbo yritti kovasti hengittää.
”Miksi te niin luulette?” hän kysyi ja yritti ajatella mitä tahansa muuta kuin kätensä kurottamista koskemaan kääpiön komeita, kulmikkaita kasvoja.
”Koska te eristäydytte muista, Mestari Voro”, Thorin vastasi ja hymyili sitä vinoa, liian harvoin nähtävää hymyään, joka sai Bilbon polvet lyömään loukkua.
Bilbo yritti miettiä sopivaa sanottavaa, kun Fíli huikkasi jotain enolleen. Thorin pahoitteli poistumistaan ja käveli sitten mökin ovella seisovan sisarenpoikansa luo. Bilbon hengitys alkoi hiljalleen hidastua, eikä hän tuntenut enää hukkuvansa kääpiön tuoksuun. Linnut lauloivat liian lujaa, kun hobitti yritti unohtaa avuttomat ajatuksensa Thorinin läheisyydestä.