Lukekaa ihmeessä tämäkin...
Mun yks kaveri siis kerto tän paikan mulle tossa pari kuukautta sitten ja olen hänelle PALJON VELKAA!! Finistä on tullut suuri osa minun elämää ja siksi suuri kiitos kaverilleni! En varmaan voisi elää ilman tätä paikkaa. Kirjoitus on tullut tämän mukana ja luen ja kirjoitan joskua koulussakin, vaikka olisi tunti.
Saimme jopa toistemme kirjoittamaan kun ajattelimme ensin yhteistä ficciä, mutta siitä onkin sitten tullut minulta nejä ficciä....
Toinen kaveri jonka kanssa liikun ei ole ollenkaan kiinnostunut ficeistä, mutta kuuntelee mielellään kun minä ja tuo kaverini,jolle olen velkaa, puhumme niistä.On hassua kun kaverini haluaisi kertoa jonkun kohdan jostain ficistä jota en ole vielä lukenut, hän kertoo siitä "ei titämättömälle ficeistä" kaverilleni!
( toivottavasti ymmärsitte)
Kaikki kaverini tietävät että ficcailen ja käyn täällä,
Jopa kouluni kuraattori! Yksi kaverini joka on 17-vuotias, oudoksuu tätä paikkaa. Hän ei voi ymmärtää että joku tykkäisi H-P:sta. Käsken hänen leikimielisesti painua jonnekkin, mutta loppujen lopuksi tiedän että kyseessä on tietenkin tykkäämis erot ja voi siinä olla ikäerollakin jotain tekemistä
En pelkää siis yhtään että joku hakkaisi minut tämän ficci jutskan takia.
Kolme luokkani kaveria ovat jopa pyytäny minua lähettämään linkkejä kirjoittamistäni ficeistä, vaikka eivät itse ole finfanfunissa. Luokkani pojat taas katsovat oudosti ja kysyvät että kuka jaksaa. Huudan vain hymyillen takaisin, ettäminä jaksan!
Ja myös tämä kaveri joka kertoi minulle tästä paikasta on luokkakaverini.
Olen ehkä hieman huomion hakuinen koska kerron kaikille ylpeästi että kirjoittelen ja luen ficcejä!
Jos joku tomuttaisi tämän paikan en varmaan selviäisi hengissä! Tästä koneesta ja tästä sivusta on tullut tärkeä minulle ja sen myötä Harry Potter-sarja ei koskaan kuole!
Tähän onkin hyvä lopettaa. Kiitos jos luitte, Oliva!