Title: Iltasuunnitelmia
Author: Minä, Scarlett
Beta: Eipä ole, virheistä siis otan itse vastuun
Pairing: Harry/Draco
Rating: K-11, luulisin
Genre: Humour, fluffy, slash
Warnings: OoC-hahmoja
Disclaimer: Harry ja Draco ovat erittäin valitettavasti J.K. Rowlingin, mutta onneksi saan sentään leikkiä heillä, muåhåhå.
A/N: Ah, sainhan edes jommankumman näistä dialogeista valmiiksi, vihdoin ja viimein. Tämä taitaa olla ensimmäinen jonkinlaisesta haasteesta syntynyt ficci, että siitä voidaan olla iloisia, ja tämän haastehan on siis
Dialogihaaste 8) Kaah, ficin nimi ei ole todellakaan mikään überkekseliäin, mutta ainakin se kuvaa suht hyvin tätä.
Turha varmaan sitten tähän vielä sanoakaan, että ne kommentit olisivat kivoja.
Iltasuunnitelmia”Minulla on tylsää, tämä on varmaan tylsin ilta pitkään aikaan.”
”Samoin. Mitä tehdään?”
”En minä tiedä. Mennään vaikka elokuviin?”
”Ja mitä siellä valokuvissa menisi, Harry?”
”Elokuvissa, Draco, ei valokuvissa. Ja en minä tiedä, kai sieltä ainakin yksi hyvä elokuva löytyy.”
”Ohjelmistosta olisi ehkä viisasta katsoa, kultaseni.”
”Ehkä... Tai sitten emme mene mihinkään elokuviin, totta puhuen en jaksaisi nyt mitään elokuvaa, elokuvateatterissa on pimeää ja kaikkea...”
”Eihän pimeän pitäisi haitata mitään, mehän sitten voisimme tehdä siellä kaikkea hauskaa ja olla edes katsomatta koko elokuvaa.”
”Kieltämättä ihan hyvä idea, mutta sitten maksaisimme turhaan. Voimme tehdä ’kaikkea hauskaa’ täällä kotonakin.”
”No mitä me sitten teemme?”
”En tiedä.”
”Mitä jos mennään Pinksiin, juodaan päät täyteen vahvinta alkoholia mitä löytyy ja naidaan sen jälkeen vessassa?”
”Ei taas, Draco, se ollaan tehty jo parikin kertaa aikaisemmin. Tehdään jotain uutta.”
”Mennään sitten Bot Leatheriin, juodaan päät täyteen viinaa ja nai...”
”Ei, Draco. Muuten hyvä, mutten tahdo mennä sinne friikkien seuraan.”
”Etkö pidä nahasta?”
”Höm, Draco, itse asiassa en nyt niin kauheasti välitä nahasta. Keksitkö mitään muuta?”
”Voitaisiin kyllä käväistä tuolla kulman takana olevassa baarissa, juoda päämme täyteen vaikkapa mukaan otettujen tuliviskien avulla, niin sitten ei tarvitse maksaa, ja tehtyämme sen voisimme na...”
”Ei, Draco, ei, usko jo. Eikö sinulla ole juuri nyt muuta mielessä kuin baareissa käyminen, pään täyteen juominen ja vessassa paneminen?”
”Um... No, tietenkin minulla on muutakin mielessä kuin pelkät mainitsemasi asiat, mitä oikein minusta kuvittelet?”
”Juuri sitä.”
”...”
”Draco, mitä me teemme tänä iltana? Oikeasti.”
”Mennään vain pyörimään tuonne noin ulos, katsellaan kauppoja ja niin?”
”Siellä alkaa tulla pikku hiljaa aika vaarallista.”
”Älä huoli, pikkuinen neiti Maailmanpelastaja, kyllä Draco-setä suojelee.”
”Suu kiinni. Kello on vasta vähää vaille yhdeksän, kyllä me vielä ehtisimme jossain käydä...”
”Kuten missä?”
”Vaikka jossain ravintolassa. Hermione suositteli minulle yhtä ravintolaa tuolta läheltä.”
”Ja minkäslainen ravintola se sitten on?”
”Draco, ihan normaali ravintola, jossa käy normaaleja ihmisiä jotka tekevät normaaleja asioita.”
”Sittenhän me emme voi mennä sinne.”
”Miten muka emme voi?”
”Mehän emme ole normaaleja ihmisiä jotka tekevät normaaleja asioita. Vai pidätkö
tätä normaalina?”
”Draco, älä nyt jaksa viisastella... Ja olisitko kiltti ja ottaisit kätesi pois housujeni sisältä? On liian aikaista tällaiseen.”
”No niin, minähän sanoin, Harryseni – me emme ole normaaleja ihmisiä jotka tekevät normaaleja asioita. Tai kaikki tietenkin riippuu siitä, mikä oikein on normaalia...”
”Niin. Menemmekö me johonkin, ihan tosissaan?”
”Minulla on kyllä idea, mitä voisimme tehdä.”
”Ja mikäs se ideasi on?”
”Jos jäätäisiin ihan vain kotiin, olisimme erittäin normaaleja ihmisiä ja tekisimme erittäin normaaleja asioita?”
”Itseasiassa tuo kuulostaa aika hyvältä.”
”Mutta Harry, eikös pitänyt olla liian aikaista sellaiselle?”
”Pah, kunhan vain sanoin.”