Joo, tulee ehkä kulutettua turhankin paljon aika youtubessa
mainitsempa sitten muutamia lemppareita, mulla on kyllä melkoinen läjä yt:ssä tilauksessa. Ykkössijan jakaa
Dan Howell ja
AmazingPhil ja näiden yhteinen pelikanava, tarvitseeko muuta sanoa, että mun fanitustaso on heidän suhteensa jo sellanen että olen ruvennut ficcejäkin kirjoittamaan.
Seuraan aika monipuolisesti kaikellaista: muitakin komediapuolelta, paria pelikanavaa, kauneuskanavoita, muutamien julkkisten kanavia ja sitten myös muutamia talk houst tyyppejä, kuten
TheEllenShow ja paria
Late Show tyyppejä. Nää talk houst kanavat on mun mielestä hyviä tapoja pysyä kärryllä ajankohtaisista aiheista, jos uutisten lukeminen ei jaksa kiinnostaa, kun mukaan tuodaan huumoria.
JennaMarbles on kyllä hyvä
aloin seuraamaan häntä vasta pari kk sitten, mutta on jaksanut hyvin viihdyttää. Useissa beautybloggaajissa on kyllä just sellanen huono puoli että ne vaikuttaa kovin teennäisiltä, Jennan kanssa ei onneksi ole niin, no ei hän kyllä päätoimisesti kauneusbloggaaja kyllä olekaan
Zoellaa seurasin (taitaa vieläkin teknisesti olla tilauksessa, mutta en enää katso oikeastaan hänen videoitaan) joskus, mutta alkoi ärsyttää se teennäisyys, en nyt osaa kuvata muulla sanalla
Esimerkkinä kun jauhetaan samat asiat moneen kertaan.
Aly Art -nimistä kanavaa suosittelen vahvasti, hän tekee tosi tietopitoisia kauneisvideoita, hänellä on sarjoja esim eri vartalotyypeille, kasvojen varjostukselle ja hän selittää mahtavasti kikkoja, jotka toimivat erilaisille ihmisille. Hänellä on myös aivan mahtavia "julkkislook" videoita, joissa hän muuttaa itsensä eri julkkiksiksi pelkän meikin avulla.
My holoqueen,
Simply Nailogical on ihana, aloitti kynsibloggaajana, mutta nykyään tekee vähän muutakin. JennaMarbelsin tavoin hän ei ota itseään turhan vakavasti ja huumoria löytyy hänen videoiltaan. Hänen kanavallaan on paljon ihania kynsitutorialeja, sekä kynsitaidetta että hyödyllisiä tietopitoisia videoita esim uusimpana miten kasvattaa pitkät kynnet. Jos tykkäät holografisesta materiaalista, kannattaa tsekata.
Täällä potterfoorumilla kun ollaan niin voisin mainostaa tällästa kanavaa kun
PistolShrimps, heillä on paljon Harry Potter aiheisia parodiavideoita, nauroin vatsa kipeänä bingetessäni niitä
Eivät vissiin tee kauheen aktiivisesti videoita nykyään, mutta niillä on paljon hauskoja videoita varastossa.
Tätä videota varsinkin suosittelen, Nokia puhelin hirnyrkkinä on aika hupaisa ajatus. Siinä esiintyy jopa justimusfilms pikaisesti
On niitä lemmpareita muitakin, mutta tässä nyt pintaraapaisu, palaan juttelemaan lisää myöhemmin.
niin ja
flawille pisteet tuosta aloitusviesteen kuvasta, kuvantaa hyvin sitä miten YouTube puskee ruudun läpi
pilaamaan parantamaan mun elämän