SparklingAngel: Koska vain Odo tai Bea pyytäisi näistä mitään?
Ehkä jatkan, ehkä en, katsotaan.
Joku saattaa itse asiassa lukea tuolta rivien välistäkin kenties jotain parituksellisempaa... (; Ritan kynälle halusin keksiä jotain todella tyylikästä, joten päädyin tällaiseen ratkaisuun. Kiitoksia!
nominal: Mulla oli aluksi vähän vaikeuksia keksiä, miten saan nämä kaksi paritettua, joten sitten ajattelin Ritan alkuaikoja reportterina, koska en jotenkin osaisi ajatella kirjojen aikaista Ritaa paritettuna Lockhartille.
Mutta hänestä kuitenkin huomaa, että hän on jo pitempään ollut hommissa, joten se ajoitus sitten siirtyi tosi kauas.
Siitä tulikin sitten idea, että nämä kaksi kohtaavat, ja Rita ehkä vähän ihastuu ja sitten tapahtuu ehkä jotain parituksellista ja Ritalla on sen jälkeinen morkkis, joten hän päättää, että tästä lähtien hän kirjoittaa todellista törkyä kaikista muista ihan vaan, koska hän voi.
Hei, jes, onnistuin hahmoissa, vaikka kokeilinkin tätä parivaljakkoa ensimmäistä kertaa!
Kiitoksia!
Beatrix Bones: Hahaa, jes!
Saa siitä inspiroitua seuraavaan kolumniin, vaikka se olikin vain lukuhäiriö! (; Siis Ritalla ja Lockhartilla on vaikka ja kuinka monta vuotta ikäeroa, Odo muistutteli mua siitä irkissä, kun kirjoittelin tätä.
Siis totta kai Lockhart kehuu itseään jo nuorena, eihän sitä nyt muuta voisi ajatellakaan!
Ja ne valokuvat oli ihan pakko nostaa myös mukaan, koska niistä puhutaan joka ikisessä paikassa. Kiitoksia kommentista! (:
Title: Salaisuus tyrmissä
Rating: S
Fandom: HP
Pairing: Hermione/Pansy
Genre: fluffy
Summary: Hermione ja Pansy pistetään pareiksi taikajuomatunnilla.
A/N: Arten toiveena oli ihan vain pelkkä Hermansy, joten sitten tukeuduin Googlen kuvahakuun ja bongasin
tämän kuvan, mistä lähdin sitten eteenpäin tarinassa. Odolle kiitokset ukkosmyrkystä! (: Hyvää joulun odotusta, Arte! <3
Salaisuus tyrmissä
Taikajuomatunnilla Hermione passitettiin sillä kertaa Pansyn pariksi. Molemmat tytöistä nurisivat ääneen professori Kuhnusarvion valinnalle, vaikka oikeasti molemmat olivat salaa tyytyväisiä siitä. He istahtivat rinnatusten näyttäen edelleen tyytymättömiltä paristaan, sillä sitä kaikki odottivat heiltä.
Sillä tunnilla heidän oli tarkoitus valmistaa nokkosten karkottamiseen tarkoitettua ukkosmyrkkyä, joten Hermione jätti Pansyn tekemään esivalmisteluja noidankattilan luokse ja lähti itse hakemaan kaapista aineksia.
Palattuaan takaisin paikalleen Hermione työnsi osan aineksista Pansyn eteen ja alkoi itse pilkkoa loppuja oikean kokoisiksi. Työn lomassa jommankumman olkapää saattoi välillä hipaista toisen omaa, joskus jalka kosketti toisen jalkaa, mutta molemmat tytöt olivat aivan kuin mitään ei olisi ikinä tapahtunut ja keskittyivät liemensä keittelyyn.
Tunnin loputtua Hermione ja Pansy palauttivat juomansa arvioitavaksi Kuhnusarviolle, tyhjensivät paikkansa ja poistuivat luokasta eri aikoihin. Pansy lähti ensimmäisenä vilkaisemattakaan taakseen. Hermione kävi vielä tarkistamassa, etteivät Harry tai Ron kaivanneet häntä ja sanoi sitten menevänsä kirjastoon.
Totuus oli kuitenkin vallan toinen, sillä taikajuomaluokasta poistuttuaan, Hermione suuntasi kulkunsa pieneen tyhjään luokkahuoneeseen, joka oli täynnä pimeyttä kunnes hän sulki oven perässään. Oven kolahtaessa kiinni, huone täyttyi valolla, kun joku sytytti luokkahuoneen kynttilät taikomalla. Hermione kääntyi ympäri ja huomasi Pansyn istuvan pulpetilla jalat ristittyinä alleen.
Hermione otti muutaman nopean askeleen kohti toista tyttöä, joka pomppasi alas pyödältä. Pansy kietoi kätensä toisen ympärille ja painoi poskensa tämän kaulaa vasten. He vain halasivat sillä kertaa toisiaan tiukasti, kunnes tuli jälleen aika erota. Luokkahuoneen ovella Hermione sammutti kynttilät ja Pansy suukotti tämän poskea, ennen kuin he poistuivat tyrmistä eri aikaan ja eri teitä.