Nimi: Fanipostia – Vuoden SÄIHKYVIN joulukalenteri
Kirjoittajat: Saappaaton & Odo
Betatta mennään (anteeksi)
Ikäraja: Nousee maksimissaan K-11
Genre: Varsin dramaattinen huumori
A/N: Tämä on siis minun ja Odon varsin mahtipontinen ja ihastuttava hengentuotos
Mitä useampi kokki sekä
Joulumieltä -haasteisiin ja vuoden 2016
ehdottomasti säihkyvin joulukalenteri!
Tulemme postaamaan tässä vaiheessa tuntemattoman määrän luukkuja (eli kirjeitä) tuntemattomalla (eli stressivapaalla) aikataululla, ja otamme henkilökohtaisen vastuun vain omista tuotoksistamme.
Varoitan myös varsin kummallisesta, häikäilettömästä, persoonallisesta ja paikka paikoin huonosta huumorista, jota jompikumpi/kumpikin tulee pätkässään/pätkissään viljelemään.
Pidemmittä puheitta, sallikaa minun esitellä:
Fanipostia
Vuoden SÄIHKYVIN joulukalenteri
~* 1. kirje *~Hyvä
herra täydellinen herra Lockhart,
Olen Teidän suurin faninne. Saatte varmasti monia kirjeitä tällä väitteellä, mutta kumoan ne, sillä
kukaan ei voi olla Teidän suurempi faninne kuin minä. Olen nähnyt Teidät 1 028 kertaa ilmi elävänä. Vaati 1 031 Teidän säihkyvää hymyänne, ennen kuin uskalsin kirjoittaa teille tämän tunnustuksen, mutta nyt sen tein.
(Olette niin fiksu, että huomasitte varmasti pienen heiton luvuissa. Fakta on, että kerran näin Teidän hymyilevän kahdesti ja kerran olin jopa niin onnekas että näin Teidän hymyilevän KOLME kertaa. (Jouduin nipistämään itseäni uskoakseni, että niin todella kävi. (Nipistin itseäni niin voimakkaasti, että sain mustelman, joka ei parantunut kolmeen viikkoon.)))Aina ja yksin Teidän,
neiti Hailey Pumpkins
P.S. Hailey
Lockhart näyttäisi
upealta.
P.S.S.P.P.S. Minulla on 893 Teidän kuvaanne (olette
USKOMATTOMAN komea), ja olen tapetoinut asuntoni niillä. Minulla on kuitenkin vielä vapaata seinätilaa, joten jos voisitte lähettää
vähintään kolme ainakin yhden allekirjoitetun kuvanne, olisin
ikionnellinen.
P.P.P.S. Anteeksi sutut, minua kovin hermostuttaa kirjoittaa Teille ja olen sutannut jo
seitsemän pari pergamenttia yrityksissäni, eikä minulla ole enempää…
Teidän edelleen,
Hailey Lockhart-Pumpkins