Kirjoittaja Aihe: Missä olette nyt? Teddy Lubin, S  (Luettu 1644 kertaa)

Roseliini03

  • ***
  • Viestejä: 24
  • "I am what I am, and I'm not ashamed."
Missä olette nyt? Teddy Lubin, S
« : 27.09.2016 19:41:39 »
Nimi: Missä olette nyt?
Kirjoittaja: Roseliini03
ikäraja: S
Beta: Minä
Vastuuvapaus: En saa rahnaa ja hahmot on JK-n
Tyylilaji: Angst
Yhteenveto: Siinä Teddy kyyhötti näyttäen pieneltä ja avuttomalta. Äiti ja isä eivät tulisi koskaan kotiin.
A/N: Sain idean Puoliverisen prinsessan ficistä Suojelusenkeli. Kiitos siitä.


Missä olette nyt?


”Harry, viitsisitkö viedä Teddyn vanhempiensa haudalle ja edes yrittää kertoa mitä on tapahtunut. Minä en pysty”, Andromedan ääni kuului oven läpi olohuoneesta.
Viiden vanha Detty tutkiskeli valokuvia isästään ja äidistään. Missäköhän he olivat? Täti oli sanonut heidän olevan pitkällä, pitkällä matkalla. Missäköhän he matkailivat? Ehkä suomessa.
Mitä täti tarkoitti sillä, kun pyysi kummisetää viemään hänet Äidin ja isän haudalle. Eiväthän he voineet olla kuolleet. Eiväthän äidit ja isät kuole, vaan suojelevat pikkulapsia möröiltä ja painajaisilta.
Teddy muisti pieniä pätkiä siitä, kuinka hän oli lepäillyt isin sylissä pikkuvauvana ja Andromeda-tädin mukaan Äiti osasi myös vaihtaa hiustensa väriä.
Harry koputti Teddyn oveen ja he lähtivät sinne haudalle.
Teddy näki lattialla jästien öljylampun.
”Mitä me tuolla tehdään?” hän kysyi hämillään.
”Se on porttiavain. Sen avulla pääsemme nopeasti perille.
Ota siitä kiinni”, Harry sanoi.
Lamppu alkoi hohtaa ja Teddy ja Harry tarttuivat siihen.
Maailma kieppui inhottavasti ja Teddyn mahassa väänsi, kun he tulivat perille.
”Teddy. Äitisi ja isäsi ovat kuolleet”, Harry aloitti, sillä hän tiesi Teddyn luulevan, että vanhemmat olivat elossa.
”Eivätkä ole. Andromeda-täti kertoi heidän olevan pitkällä matkalla”, Teddy intti.
”Niin ovatkin. Tavallaan. He ovat pitkällä, päättymättömällä matkalla”, Harry sanoi hiljaisesti.
”Seuraa minua. Tuossa lukevat heidän nimensä. Nuo ovat hautakivet”, Harry selitti.
Teddy katsoi ensin hautakiviä, sitten valokuvaa, jota hän säilytti taskussaan, sitten hän murtui ja putosi hautakivien eteen istualteen.
Siinä Teddy kyyhötti näyttäen pieneltä ja avuttomalta. Äiti ja isä eivät tulisi koskaan kotiin.
A/N2: Kommentteja, tai tappokirous tulee. :D
« Viimeksi muokattu: 27.09.2016 20:28:54 kirjoittanut Arte »

Juliet03

  • ***
  • Viestejä: 36
Vs: Missä olette nyt? Teddy Lubin, K11
« Vastaus #1 : 27.09.2016 19:54:43 »
Tosi surullinen, mua itketti jopa vähän. En tienny et oot näin hyvä kirjottaa surullisii ficcei. Ootan jo sitä sun toista ficcii.

Roseliini03

  • ***
  • Viestejä: 24
  • "I am what I am, and I'm not ashamed."
Vs: Missä olette nyt? Teddy Lubin, S
« Vastaus #2 : 27.09.2016 20:38:55 »
Tulee vielä tällä viikolla :)

Puoliverinen prinsessa

  • Vieras
Vs: Missä olette nyt? Teddy Lubin, S
« Vastaus #3 : 28.09.2016 17:22:16 »
Moi!

Tässä oli hiukan kirjoitusvirheitä, mutta kokonaisuus oli helppolukuinen.

Aihe oli ihana! Teddy on yksi lempihahmoistani ja luen aina mieluusti ficcejä hänestä. Fiilis oli surumielinen, Tonks ja Remus lähtivät viimeiselle matkalleen jättäen maailmaan muiston itsestään Teddyn muodossa.

Kiitos ficistä!

Roseliini03

  • ***
  • Viestejä: 24
  • "I am what I am, and I'm not ashamed."
Vs: Missä olette nyt? Teddy Lubin, S
« Vastaus #4 : 28.09.2016 18:39:27 »
Kiitos kommentistasi Puoliverinen prinsessa. Tosiaan ei ollut  viimenen Teddy aiheinen ficci. Itsekin rakastan näitä tällaisia ficcejä.
Ja ihan pakko sanoa, että itkin itsekin jo Andromedan ensimmäisen vuorosanan kohdalla. Mä tosiaan en ole mikään lahjakkuus oikeinkirjoituksessa, mutta mä rakastan kirjoittaa ja enköhän mä sen oikeinkirjoituksenkin opi. :)
Kiitos tosiaan
« Viimeksi muokattu: 01.10.2016 18:47:52 kirjoittanut Roseliini03 »