A/N: Mun ei pitänyt kirjoittaa enää tänään, mutta nythän 00:00-ihmisille on jo huominen. Oliver on hieman mökömökö, mutta kenelläpä ei olisi stressiä ennen tärkeää peliä. Ja tunnetusti Oliverilla on mielialanvaihteluita!
25. syyskuuta 1991, keskiviikko
Olen yltä päältä kurassa ja niin on tämä typerä vihkokin. Koetin lumota sen niin, että joukkukaverit eivät voi enää kirjoittaa siihen, mutta taisin sen sijaan poistaa vedensuojaloitsut. Sattuuhan sitä... Professori McGarmiwakin jaksaa pauhata, että pitäisi keskittyä enemmän opiskeluun kuin huispaukseen. Se nainen on varmasti järjiltään! Tiedän, miten paljon hän rakastaa huispausta!
Saimme kuitenkin treenattua, vaikka joukkue vaikutti varsin murhanhimoisilta, kun päästin heidät suihkuun ja iltapalalle. Nyt tarvitaan hieman joukkuehenkeä! Kenties jotain piristävää...
Ehkä ottaisimme harjoituksiin Wronskin harhautuksen?
Harry varmasti pitäisi siitä, eikä se harjoitus tekisi muillekaan huonoa. Fred ja George törmäilevät jatkuvasti toisiinsa – tosin epäilemättä tarkoituksella. Ehkä syöksyminen mutakylpyyn saisi heidät lopettamaan pelleilyn?
19. lokakuuta 1991, lauantai
Olemme treenanneet niin paljon kuin aikataulut antavat periksi oppituntien ohella. Minun oli pakko antaa vapaata kaksosille ja tytöille, kun on Tylyaho viikonloppu. Joten minulla oli aikaa käydä läpi muodonmuutosten essee, josta sain oikeastaan idean...
jos muuttaisimmekin harjoitellun kuvion täysin päinvastaiseksi? Olen varma, että Flint on laittanut jonkun vakoilemaan meidän harjoituksia.
Kun muut tulevat Tylyahosta (onneksi Harry ei sentään pääse sinne vielä kahteen vuoteen) käsken heidät kiireelliseen neuvotteluun. Ehkä odotellessani jututtaisin Harrya, kun kerran
laiskottelemme pidämme vapaapäivää.
Hän ei ole vieläkään ostanut omaa luutaa, vaikka koulun luudat eivät ole mitään verrattuna hänen kykyihinsä. Suosittelisin Nimbus 2000:tta, se sopisi loistavasti Wronskin harhautukseen.
20. lokakuuta 1991, sunnuntai
Sehän meni hienosti! Voisimme saman tien erota kaikki joukkueesta... Kokeilimme peilaavaa hyökkäystaktiikkaa ja lopputuloksena oli se, että Fred ja George eivät erottaneet enää vasenta ja oikeaa, eikä Katie ollut varma kummalle puolelle kenttää hänen täytyy tehdä maaleja.
Tai sitten he pilailivat. Ainakin Harrya nauratti, mutta poika hymyileekin aina. Ainakin luudalla, josta puheen ollen, etsijäni on paennut minua koko viikon! Olen suositellut kaikkia mahdollisia luutia ja hän miettii. Tällaisessa tilanteessa ei pitäisi.
Mietin vielä, miten saan hänet suostuteltua Nimbukseen. Sen kuitenkin päätin, että ei enää käänteisiä taktiikoita vaikka Flint olisi urkkinut meidän jokaisen muodostelman!
Älä lannistu, kyllä me susta tykätään! F&G