Kiitoksia
Alera,
nonaah ja etenkin
Stargazer, joka jaksoit kommentoida jokaista työtäni
Tiiätkö,
Alera, mä just tänään päivällä tein tosta Skate or Die-kuvasta itselleni t-paidan spreadshirt.net:ssä
Stargazer, kiitoksia tosiaan kun jaksoit kommentoida jokaista työtäni! Ja onnea muuten matikan kokeeseen. Huh, mulla ei onneks oo ollu matskaa enää kuuteen vuoteen. Mut vieläkin näen välillä painajaisia et oon taas lukiossa matikan tunnilla... Hyr.
Lavenderilla taitaa juu olla tossa potretissa päiväkirja käsissään
Ja 'reprimand' muuten tarkoittaa 'nuhtelu/moittiminen'. Hmm mitäs muuta... Joo! Hohto on ihan paras kauhuleffa! Mä näin sen ekaa kertaa varmaan 5-vuotiaana ja mul jäi kyl ikuiset traumat niist kaksosista. Hyi hitto!
Mäki alan taas kohtapuoliin lukeen Sormusten Herraa. Oon lukenu nyt monena vuotena putkeen loka-joulukuussa sekä Hobitin että Tarun. Yääk, mäkään en kovasti pidä Kim Possiblesta ja vihaan Disney Channelia, mut jotenkin teki mieli piirtää KP-fanarttia. Toi Mia Wallace on itse asiassa Uma Thurmanin roolihahmo elokuvassa Pulp Fiction. Ja omasta kuvasta sen verran, että kyllä vain tykkään skeitata. Tosin nyt se on jääny vähän vähemmälle ku mulla on polvi niin sökönä. Miä varmaan unohin nyt vastata johonkin kommenttiin, jota meinasin kommentoida, mut kun pitää kiirehtiä kattomaan tota Big Brotherin koostetta