Kirjoittaja Aihe: Sinulle joka tiedät (S) Fred/Hermione  (Luettu 1637 kertaa)

LetsPotterHeadFanFic

• Vieras
Sinulle joka tiedät (S) Fred/Hermione
« : 03.08.2016 01:01:45 »
Nimi: Sinulle joka tiedät
Kirjoittaja: LetsPotterHeadFanFic
Ikäraja: K-11
Paritus: Fred/Hermione
Varoitukset: Kyyneliä ja surua
Vastuunvapaus: Kaikki jonka löydätte jumalamme luomana olkoon hänen.
Summary: ”Pisamaiset posket punottavat ja katson noita silmiä. Ne ovat niin kauniit, mutta ne ovat laittomat minulle”
A/N: Oon suuri Romione shippaaja, mutta tuli hinku kirjoittaa tälläinen.

Sinulle joka tiedät
- - - - -
Astelen Rohkelikkojen luokse iloisena. Rohkelikot hurraavat, kun istahdan ja näen paljon punapäitä, se on hiukan huvittavaa, vaikka eihän sillä hiusvärillä mitään väärää ole.
McGonagall huutaa jo seuraavan nimeä.
Pöydässä istuu kaksi täysin samannäköistä kolmos- tai nelosluokkalaista poikaa ja toinen heistä esittäytyy: ”Hei! Olen Greg ja tässä on veljeni Feorge, hauska tutustua” ”Kuin myös, nimeni on Hermione Granger”
- - - - -
Istun Harryn ja Ronin kanssa takkatulen ääressä miettimässä mitä kolmas koetus voisi olla.
Tunnen jonkun tutkivan hiuksiani ja sarkastisesti sanovan: ”Hmmm… Hiuksesi haisee aina yhtä kamalalta Hermione” ”Turpa tukkoon Fred”, naurahdan.
Kaksoset istuvat joukkoomme käsissään ruokaa, katsahdan niitä ja sanon: ”Taas olette menneet pöllimään kotitontuilta niiden ruokaa, te idiootit!”
- - - - -
Juoksen Weasleyden luokse ja kuiskaa Ginnylta: ”Mitä on tapahtunut?”
Mutta vastausta en tarvitse, koko Weasleyn perhe on kerääntynyt Fredin ympärille.
Ron heittäytyy syleilyyni ja kyyneleet alkavat valua silmiltäni.
Ronin irtouduttua minusta lytistyn maahan makaamaan ja huomaan Fredin taskussa lapun, luen lapun ääneen: ”Sinulle joka tiedät -Feorge
Muut ihmettelevät lappua, mutta minua hymyilyttää, onneksi pystyn pidätellä hymyäni.

Royalhead

• *
Vs: Sinulle joka tiedät (S) Fred/Hermione
« Vastaus #1 : 09.08.2016 11:43:38 »
Ihana ficci! Rakastan Fred/Hermionea, joten tämä pomppasi heti silmilleni

LetsPotterHeadFanFic

• Vieras
Vs: Sinulle joka tiedät (S) Fred/Hermione
« Vastaus #2 : 09.08.2016 20:04:44 »
Royalhead: Oi kiitos ihanasta kommentista ja kiva, kun tykkäsit. Itsekkin olen tässä tykästynyt Fred/Hermione shippaukseen, kun fanfiction.netistä niitä lueskelin. <3