Kirjoittaja Aihe: Rakkauden huumaa, K11 [Teddy/James Sirius] 3/? |Uusi luku/osa 11.8.|  (Luettu 2296 kertaa)

Kuolonsyöjäprinsessa

• Avada Kedavra
  • Ava ja bann by Ingrid.
Fikin nimi: Rakkauden huumaa
Kirjoittaja(t): Kuolonsyöjäprinsessa (minä)
Oikolukija/Beta: Microsoft Word 2010
Tyylilaji/Genre: Draama, romance
Ikäraja: K11
Paritus/Päähenkilöt: Teddy/James Sirius
Varoitukset: -
Vastuunvapaus: Hahmot kuuluu Rowlingille, enkä saa tästä mitään rahallista korvausta
Haasteet: Fandomkohtaiset OTP:t -haaste (Teddy/James Sirius)

A/N: Ensimmäinen slash -fikkini, jonka julkaisen, joten älkää lytätkö :D

I
Ilouutinen(ko?)

“Hei, Teddy! Tule sisään vain.”, Harry huudahti ja päästi minut sisään.
Ginny oli laittamassa ruokaa, James ja Lily puhuivat – tai väittelivät – huispauksesta ja Albus kirjoitti kirjettä.
”Hei Teddy!”, Lily kiljahti ja unohti väittelynsä Jamesin kanssa.
”Hei Teddy”, James sanoi hiljaa, iloisesti hymyillen. Mahani heitti kuperkeikkaa.
”H-hei”, änkytin takaisin.
Istuin alas, kuuntelemaan puolella korvalla, kuinka Albus oli siirtynyt kinaamaan sisarustensa kanssa huispauksesta. Oikeasti vain tuijotin Jamesia, saamatta silmiäni irti. Onneksi keittiöstä kuului pian Ginnyn huuto: ”Ruoka on valmista!”
Oli kesäloman ensimmäinen päivä ja tajusin, että Jamesin koulu oli juuri päättynyt, lopullisesti.
”No James, miltä tuntuu nyt, kun koulu on loppu?”, kysyin nopeasti.
”Haikealta, mutta eipä tarvitse kestää luihuisia enää – sori Lil”, James vastasi, punastuen.
”Jäit vain kaipaamaan Carolinaa”, Lily sanoi kiusoitellen. Ketä?
”Äh Lily! Oliko sinun pakko kertoa?”, James ärähti.
”Kuka on Carolina?”, Ginny kysyi innoissaan.
James ei ehtinyt vastata, mutta Albus ehti: ”Jamesin tyttöystävä”, Jamesin tyttöystävä? Tuntui kuin koko maailma olisi minua vastaan. Ehkä se oli merkki siitä, että minun ei kuuluisi olla ihastunut kummisetäni lapseen. Mutta, kun olin, eikä sille voinut enää mitään.
”Teddyy?”, huhuilin, kun hän näytti vaipuneen mietteisiinsä kokonaan.
”Ai, anteeksi, jäin miettimään”, hän sanoi, katsomatta minua silmiin.
Onneksi Carolina –aihe unohtui nopeasti, sillä eihän hän edes ollut minun tyttöystäväni. Carolina tiesi salaisuuteni ja halusi auttaa, tämä oli paras vaihtoehto, kun Teddy ei edes pitänyt minusta, vältteli vain.
”Anteeksi, minun pitää mennä”, sanoin ja kiiruhdin omaan huoneeseeni.
Kuulin vielä äidin huutavan, että minun pitäisi pyytää Carolina meille, ennen kuin suljin huoneeni oven ja rojahdin sängylle.
Kirjoitin nopeasti Carolinalle kirjeen.

Carolina

Lily ja Albus päättivät yhteistuumin möläyttää äidille ja isälle meidän ”suhteestamme”, joten äiti haluaisi kutsua sinut meille.
Mietin vain, että pääsisitkö jo huomenna? Olisi kiva nähdä taas ja äitikin saisi rauhan. Toivon vain, että Teddy ei tule..
Lähetäthän vastauksen pian?

James

Carolina oli joskus ihastunut häneen ja, kun hän yritti selittää, että ei pitänyt tytöstä, tämä oli arvannut, että hän ei pitänyt tytöistä lainkaan.
Hän oli selittänyt Carolinalle kaiken siitä, kuinka oli ihastunut Teddyyn, joka ei välittänyt hänestä yhtään. He olivat päätyneet yhteistuumin ratkaisuun, johon liittyi valeparisuhde.
Carolinan vastaus tuli illalla.

James

Kysyin äidiltä ja kerroin myös ”suhteestamme” varmuuden vuoksi, joka tapauksessa, hänelle kävi.
Tulen hormipulverilla, puolen päivän aikoihin. Ja ainahan voimme tehdä Teddyn mustasukkaiseksi, jos hän on paikalla. Älä huoli.
Nähdään huomenna!

Carolina

Miten niin ”tehdä Teddyn mustasukkaiseksi”, mietin itsekseni, kun kävelin alakertaan.
”Teddy jää meille pariksi päiväksi”, isä ilmoitti. Kiva, hän siis olisi täällä huomenna..
”Okei. Carolina tulee huomenna, puolen päivän aikoihin”, kerroin, lähinnä äidille.
”Sehän on hienoa!”, äiti huudahti.
”Niin. Hyvää yötä”, sanoin ja lähdin omaan huoneeseeni.
”Öitä”, kuului kahdesta suusta, mutta ei siitä suusta, mistä olisin sen halunnut kuulla.
« Viimeksi muokattu: 11.08.2016 21:20:21 kirjoittanut Kuolonsyöjäprinsessa »
Real friends don't get offended when you insult them. They smile and call you something even more offensive.

LetsPotterHeadFanFic

• Vieras
Vs: Rakkauden huumaa, K11 [Teddy/James Sirius]
« Vastaus #1 : 27.07.2016 17:03:41 »
Rakkautta  ::) Tää on vaan niin kaunista. Ennen oon aina ajatellu Teddyn Victorian kanssa, mutta nyt kun luin tän niin I ship this so much! Todellakin tee jatko osa  :)

Kuolonsyöjäprinsessa

• Avada Kedavra
  • Ava ja bann by Ingrid.
Vs: Rakkauden huumaa, K11 [Teddy/James Sirius]
« Vastaus #2 : 27.07.2016 18:46:04 »
LetsPotterHeadFanFic: Kiitos kommentista ja kiva, että tykkäsit! :) Jatkoa tulee nyt ;D

II
Tapaaminen

”Teddy?”, kuulin Albuksen hiljaisen kysymyksen.
”Mitä?”, kysyin samalla, kun hain lisää kahvia.
”Oletko huomannut, että James käyttäytyy oudosti?”, Albus kysyi.
Tietysti olen. ”En ole, kuinka niin?”, vastasin nopeasti.
”Mietin vain, että voisitko puhua hänelle?”, Albus kysyi hiljaa.
Olin jo kieltäytymässä, mutta toisaalta, miksi? ”Totta kai. Menen heti”, sanoin ja lähdin yläkertaan.
Koputin Jamesin huoneen oveen. ”James?”
”Mene pois, Teddy”, hän sanoi, vihaisesti?
”En mene. Avaa ovi”, sanoin jääräpäisesti ja jäin odottamaan.
James huokaisi hiljaa ja avasi oven, hänen silmänsä punoittivat. ”Olet itkenyt”
”Mitä sitten, vaikka olisinkin? Mitä se sitä paitsi edes kiinnostaa sinua?”, hän kysyi katkerasti.
”Tietenkin minua kiinnostaa”, sanoin hiljaa, mutta hän nousi ripeästi ylös ja käveli pois. Ennen kuin hän paukautti oven kiinni, kuulin hänen vielä kuiskaavan: ”Eikä kiinnosta”
Ryntäsin nopeasti portaat alas ja suoraan aamiaiselle.
”Riitelittekö te Teddyn kanssa?”, Albus kysyi hiljaa.
”Ei”, sanoin nopeasti ja siirryin olohuoneeseen odottamaan Carolinan saapumista.
Teddy istui sohvalla. Missä vaiheessa hän edes tuli alakertaan? Onneksi Carolina putkahti takasta, juuri sillä hetkellä.
Annoin hänelle nopean suudelman ja lähdimme keittiöön.
”Tervetuloa, Carolina!”, äiti huudahti innoissaan.
”Kiitos, rouva Potter”, Carolina sanoi muodollisesti.
”Sano vain Ginny”, äiti sanoi ja ryntäsi hakemaan keksejä.
Isäkin ilmestyi työhuoneestaan ja kätteli Carolinaa. ”Mukava tutustua, Carolina”, isä sanoi.
”Kuin myös, herra Potter”, Carolina sanoi, jälleen muodollisesti.
”Voit sanoa minua Harryksi”, isä sanoi ja ryhtyi auttamaan äitiä.
Kun kaikki olivat päässeet ulos, jopa Teddy, äiti kysyi ihmeissään: ”Missä Al ja Lily ovat?”
”Al meni Scorpiuksen luo ja Lily lähti viistokujalle Ron-sedän, Hermione-tädin ja Rosen kanssa”, sanoin nopeasti.
”Minun täytyy kirjoittaa kirje”, isä ilmoitti yhtäkkiä ja poistui työhuoneeseensa. Äiti lähti keittämään lisää kahvia ja jäimme kolmestaan, Carolinan ja Teddyn kanssa, istumaan ulos. Hiljaisuus oli kiusallinen, joten ilmoitin käyväni vessassa ja pakenin hetkeksi muualle.
James selkeästi pakeni kiusallista hiljaisuutta, mutta ei se minua haitannut. Ymmärsin, mitä hän näki Teddyssä, sillä olihan tämä komea, revityissä farkuissaan ja mustassa T-paidassaan. Turkoosit hiukset olivat myös kiva lisä.
”Pidätkö sinä hänestä?”, kysyin hiljaa.
”Mitä?”, Teddy kysyi ihmeissään, vaikka olin varma, että hän ymmärsi.
”Hyvä on. Aion kertoa sinulle nyt jotain, mitä en saisi ja sen jälkeen lähden etsimään Jamesin. Voit leikkiä, että tätä yksipuolista keskustelua ei koskaan käyty”, sanoin nopeasti.
Hän nyökkäsi ja päätin jatkaa. ”Me emme seurustele oikeasti. James on täysin rakastunut sinuun ja me olemme vain hyviä ystäviä. Hän on kuitenkin täysin varma, että et välitä hänestä, mutta minä huomasin, kuinka sinä katsoit häntä. James on hyvä ihminen, älä satuta häntä”, sanoin mitäänsanomattomalla äänellä ja kävelin pois.
James ja Carolina eivät seurustelleet oikeasti? James oli täysin rakastunut minuun? Entä jos Carolina valehteli, entä jos nolaan itseni?
Olisi pitänyt arvata, he suutelivatkin vain kerran. James on vältellyt minua jo kuukausia, johtuukohan se tästä? Ei kai Carolina valehtelisi?
Olen säälittävä. Olen rakastunut, enkä edes uskalla puhua rakkauden kohteelleni. Pitäisikö minun?
Carolina kävi kertomassa, että oli puhunut Teddylle ja lähti sitten kotiinsa, pyysi ilmoittamaan, miten kävi.
Miten minä voisin enää katsoa Teddyä? Olen varma, että hän inhoaa minua nyt. Miksi Carolina meni puhumaan Teddylle?
Minun on aika ottaa itseäni niskasta kiinni.
Real friends don't get offended when you insult them. They smile and call you something even more offensive.

LetsPotterHeadFanFic

• Vieras
Vs: Rakkauden huumaa, K11 [Teddy/James Sirius] 2/?
« Vastaus #3 : 09.08.2016 21:24:02 »
Ääh oon niin myöhässä
Taas ihana luku! Remuksen pakenoiva luonne näkyy Teddyssa hyvin ja Jamesin luonne Jamesissa #huonotpuoletsiinäettäharrypäättilastennimet xD
Toivon suuresti jatkoa pian <3
(Btw vinkki lukijoille, kannattaa lukea tätä ja kuunnella samalla: Green Day - Jesus of Suburbia mahtava legenda laulu ja sopii tän tunnelmaan)

Kuolonsyöjäprinsessa

• Avada Kedavra
  • Ava ja bann by Ingrid.
« Vastaus #4 : 09.08.2016 21:27:30 »
LetsPotterHeadFanFic: Kiitos kommentista taas! :) Kiva, että tykkäät.

Kuolonsyöjäprinsessa

• Avada Kedavra
  • Ava ja bann by Ingrid.
« Vastaus #5 : 11.08.2016 21:19:27 »
III
Totuus

Heräsin aamulla jo seitsemältä, vaikka en edes ollut nukkunut kauaa. Mietin vain Teddyä.
Istuin hiljaa aamiaispöydässä ja toivoin, että Teddy ei tulisi alas. Toive oli turha.
”Huomenta”, hän sanoi hiljaa.
Nousin ylös. ”Hei hei”
Tunsin kuinka lämmin käsi tarttui ranteeseeni. ”Meidän pitää puhua”
”Ei, ei meidän pidä”, kuiskasin hiljaa.
Teddy käänsi minut ympäri. ”James… Sinun pitää ymmärtää, että sinä olet vasta 18 ja minä olen jo 24 ja – ”
”Joo, tuli selväksi jo!”, huudahdin ärtyneesti ja juoksin pois.
Yritin turhaan pidätellä kyyneliä ja annoin niiden vain virrata.
Kirjoitin kirjeen Carolinalle, sillä en halunnut olla yksin.

Carolina

Minulla on tärkeää asiaa. Tule meille.
Ilmiinny huoneeseeni.

James

Istahdin sängylleni ja odotin. Lopulta kuulin poksahtavan äänen ja kuulin Carolinan huolestuneen äänen.
”James? Mikä sinulla on?”, hän kysyi hiljaa.
Käännyin katsomaan häntä, silmät itkusta punaisina. ”Teddy ei pidä minusta”
Carolina halasi minua rauhoittavasti. ”Miten niin ei?”
Kerroin hänelle aamuisesta keskustelusta ja toistin sen kolmesti, ennen kuin hän todella tajusi.
”Minä tapan hänet”, Carolina totesi, kuin se olisi ollut aivan normaalia. Sitten hän ryntäsi alakertaan.
Juoksin hänen peräänsä. ”Carolina, älä!”
Kuulin, kuinka James huudahti jotain ja sitten näin edessäni erittäin vihaisen tytön.
”Mitä minä sanoin sinulle hänen loukkaamisestaan?!”, Carolina huudahti.
James näytti erittäin nolostuneelta ja yritti rauhoitella tyttöä, mutta Harry ja Ginny olivat jo heränneet.
”Mitä täällä – Ai, hei Carolina”, Ginny sanoi haukotellen.
Carolina käänsi katseensa pois minusta ja hymyili. ”Hei! Syvimmät pahoitteluni seuraavasta”
En edes ehtinyt tajuta, mitä hän oli tehnyt ennen kuin käsi oli jo läpsäissyt poskeani.
”Carolina!”, James parahti nolostuneena.
”Me menemme nyt ulos”, tokaisin Carolinalle ja lähdin kävelemään ulos.
”Selitä”, käskin hiljaa, kun olin seurannut Teddyä ulos.
”Mitä minun pitäisi selittää?”, hän kysyi hämmentyneenä.
Huokaisin tuohtuneena. ”Tiedätkö, miksi minä heräsin tänä aamuna puoli kahdeksalta?”
Teddy näytti hölmistyneeltä. ”En, mutta miten se – ”
Keskeytin hänen puheensa. ”Koska James käski minun tulla tänne. Ja tiedätkö, mitä näin ensimmäisenä, kun saavuin?”
”En, mutta en – ”
Keskeytin hänet jälleen. ”Itkevän Jamesin!”
”Mitä – Ai”, hän sopersi hiljaa.
”Siinä sinulle hieman mietittävää”, tokaisin ja lähdin takaisin sisälle.
Istuin sohvalla ja odotin, että Carolina ja Teddy tulisivat takaisin sisälle.
”James? Minun täytyy lähteä. Puhu hänelle”, Carolina sanoi hiljaa.
Säpsähdin. ”Häh? Ai, joo. Nähdään taas”
Sitten kuului poksahdus ja hän oli poissa.
Kävelin hermostuneesti ulos ja huomasin Teddyn seisovan keskellä nurmikkoa.
”Teddy? Olen pahoillani, minä – ”
En saanut lausettani loppuun, kun tunsin pehmeät huulet omillani.
”Kyllä minä pidän sinusta”

LetsPotterHeadFanFic

• Vieras
Ihana luku taas kerran <3

Lainaus
Kuulin, kuinka James huudahti jotain ja sitten näin edessäni erittäin vihaisen tytön.
”Mitä minä sanoin sinulle hänen loukkaamisestaan?!”, Carolina huudahti.
James näytti erittäin nolostuneelta ja yritti rauhoitella tyttöä, mutta Harry ja Ginny olivat jo heränneet.
”Mitä täällä – Ai, hei Carolina”, Ginny sanoi haukotellen.
Carolina käänsi katseensa pois minusta ja hymyili. ”Hei! Syvimmät pahoitteluni seuraavasta”
En edes ehtinyt tajuta, mitä hän oli tehnyt ennen kuin käsi oli jo läpsäissyt poskeani.
”Carolina!”, James parahti nolostuneena.
”Me menemme nyt ulos”, tokaisin Carolinalle ja lähdin kävelemään ulos.
Tuossa kohtaa en oikee tajunnut mitä tapahtuu, mutta muuten luku oli helposti luettava ja mahtava
 :)

Kuolonsyöjäprinsessa

• Avada Kedavra
  • Ava ja bann by Ingrid.
LetsPotterHeadFanFic: Kiitos! :) Ja tuossa kohdassa Carolina huusi Teddylle siitä, että Teddy oli loukannut Jamesia, vaikka Carolina nimenomaan sanoi (kakkosluvussa?), että "Älä satuta häntä" ja sitten Ginny ja Harry tuli sinne ja Ginny tervehti Carolinaa. Carolina pyysi anteeksi Ginnyltä (etukäteen) Teddyn lyömistä ja sitten se löi. Okei, en osaa yhtään selittää, mutta kuitenkin :D

Gini

• Vieras
Kukas anto vinkkejä tätä varten, häh? :P
Joo, mutta tää on joka tapauksessa hyvä, vaikka Carolinan nimi olis pitäny selkeesti olla Josefina :D Tykkäsin erityisesti tosta lopusta (jota et suostunu paljastamaan...)
Niin ja tää paritus nyt on mun lemppari, joten ei siitä enempää.

Lainaus
Heräsin aamulla jo seitsemältä, vaikka en edes ollut nukkunut kauaa. Mietin vain Teddyä.
Istuin hiljaa aamiaispöydässä ja toivoin, että Teddy ei tulisi alas. Toive oli turha.
”Huomenta”, hän sanoi hiljaa.
Nousin ylös. ”Hei hei”
Tunsin kuinka lämmin käsi tarttui ranteeseeni. ”Meidän pitää puhua”
”Ei, ei meidän pidä”, kuiskasin hiljaa.
Teddy käänsi minut ympäri. ”James… Sinun pitää ymmärtää, että sinä olet vasta 18 ja minä olen jo 24 ja – ”
”Joo, tuli selväksi jo!”, huudahdin ärtyneesti ja juoksin pois.
Yritin turhaan pidätellä kyyneliä ja annoin niiden vain virrata.
Tää kohta oli kamalan söpö! :D

Kuolonsyöjäprinsessa

• Avada Kedavra
  • Ava ja bann by Ingrid.
Gini: Siis sä ihan oikeasti änkesit mun koneelle tän takia... No jaa, sä annoit vinkkejä :P
Ja Carolinan nimi ei olisi pitänyt olla Josefina! Mäkin tykkäsin tosta lopusta :) (lällällää)
Kiitos nyt kuitenkin! ;)