Olen samaa mieltä siitä, että aika onnekkaita ovat jotkut pekaajat olleet mitä tulee noihin vaaratilanteisiin. Tosin oon mie lisäksi sitäkin mieltä, että kyllä jokaisella tätä peliä pelaavalla pitäisi olla korvien välissä jo sen verran järkeä, että kun ajetaan autolla tai pyörällä niin silloin pitäisi huomion olla ihan jossain muualla kuin siinä kännykän näytössä. Jos on ikää ajaa autoa tai mopedia niin silloin pitäisi päässä liikkua jo muutakin kuin silmät. Sama koskee kävelijöitä, jotka kirmailevat autotielle ihan holtittomasti. Kyllä jokainen tietää, miten liikenteessä tulisi käyttäytyä, joten vaaratilanteita luovat vain ne, jotka tekevät sitä tyhmyyttään tai välinpitämättömyyttään. Ja jos lapsi on vielä niin nuori että vanhemman pitää hänelle luoda tunnukset peliin, niin eikö tässä kohtaa pitäisi kellot jo vähän kilkattaa sen merkiksi, ettei sitä pikkupirpanaa välttämättä kannata yksikseen lähettää teille temmeltämään. Ilo on toki ollut katsella sellaisiakin perheitä, joissa pienemmät lapset liikkuvat ulkona vanhempiensa kanssa ja pelaaminen sujuu muitta mutkitta ja paljon turvallisemmin. Vahinkoja on sattunut liikenteessä ja tulee aina sattumaan, ja vaikka tämä peli joitain hurjapäitä inspiroikin rikkomaan liikennesääntöjä niin kyllä se vika löytyy minun mielestäni sieltä omien korvien välistä.
Onhan otsikoissa ollut tämän pelin lisäksi myös esimerkiksi pikkulasten buumi leikkiä autotiellä ja kisata, kuka uskaltaa maata pisimpään keskellä tietä - aivan järjetöntä puuhaa, kirjaimellisesti.
Hei mietin muuten sitä startteripokemonin valintaa. Onko Charmanderiin vaikea törmätä itse pelissä? Entä Pikachuun? Tavallaan haluaisin valita startteriksi Charmiksen, mut tavallaan Easter Egg -Pikachukin houkuttelisi...
Riippuu taas hieman alueesta ja tuuristakin, mihin poksuihin sattuu törmäämään ja mitä eggseistä saa! Mie oon saanut jo kaksi Pikachua kahden kilometrin eggseistä, ja on niitä toisinaan näkynyt luonnossakin. Charmanderin sain myös eggsistä, mutta niitä ei ole luonnossa näkynyt, kuten ei myöskään Bulbasauria! Minulla oli Bulbasaur starttipoksuna, Squirtleja olen löytänyt tästä porukasta selvästi eniten.
Hyvä
Kiirsu!
Gymihommat on kyllä kivoja, ja varsinkin hyvällä porukalla pelaaminen on hauskaa. Mie ja miekkonen tuossa yksi ilta puolustettiin meidän salia kuin viimeistä päivää ja onnistuttiinkin siinä, vaikkakin sitten seuraavana päivänä gymi oli lopulta vallattu ja meidän poksut potkittu pihalle.
[mainostus]Koska
Odokin hieman tuolla mainosteli niin minäkin uskallan mainita, että poksuavoja saapi
täältä!
[/mainostus]