Marjojen syöttämiseen on joku raja oisko 10, marjaa pokemonille 10 minuutissa tai jotain. Mut helpostihan se raja alittuu, jos aina antaa kultavatun just ennen kuin tipahtaa salilta (kultavattu nostaa CP:t ja sydämen aina maksimiin).
Itse en juurikaan syötä pokemoneja silloin, kun joku yrittää kaataa salia. Joskus oon ihan vain siksi, että ärsyttää, kun on just saanut salin vallattua, ja sit sieltä tulee joku Mystic/Instinct heti kaatamaan sitä salia (ja oi että silloin on tyytyväinen olo jos huomaa että toinen luovutti). Mutta jos on pidemmän aikaa poket ollut salilla niin en jaksa enkä viitsi vaivautua. Enkä itsekään mene kaatamaan salia jos huomaan, että se on juuri vallattu.
Eilenkin tosin syöttelin omalle salille marjoja vaikka sitä kaadettiin eikä ollut edes omaa pokea siellä, mutta se johtui siitä, että oli just alkamassa Kyogre-raid ja minä muut punaset haluttiin pitää sali itelläni (ne, joilla sali on, saa enemmän palloja raidissa).
Eikä jäänyt Kyogren mokoma kiinni, kauhea heiluja, siihen oli tosi vaikea edes osua -.- Siskoni kuitenkin onnistui nappaamaan sen pirulaisen, ja olen hänen puolestaan iloinen.
Tuli muuten Kosmik tosta tarinastasi vielä mieleen yksi kuulemani juttu. Mewtwo-raidilla eräs Instinctiin kertoi, että oli kerran myöhään vienyt yhden salin sinisiltä, ja oikein nähnyt, että jonkin matkan päässä olevassa talossa syttyy valo, ja sieltä lähtee joku tulemaan (vissiin autolla) sinne salille. Ja sitten ei mennyt kauaa kun sali oli taas sinisillä :'D Jotenkin tuntuu kaikkien kuulemieni juttujen perusteella, että kaikkein övereimmät salihirmut ja muut peli-intoilijat on kaikki Mysticejä...