etten ole itse koskaan nähnyt edes chanceyta muualla kuin saleilla, ja kymppimunan hyvä jos saa haudottavakseen joka toinen kuukausi...
Mulla sama ongelma, etten ole koskaan nähnyt Chanseytä. Kaikenlisäksi kymmenen kilometrin munia olen saanut yhden koko pelin aikana ja olen levelillä 23. En ymmärrä, miksi en saa kymmenen kilometrin munia. En haudo kovin paljoa munia, mutta siitä huolimatta olisi voinut kuvitella, että välillä saisi edes sen kymppikilsan, mutta ei. Kaikki on aina vaan 5km munia ja ihan harvakseltaan saanut 2km muniakin.
Mulla on noita uusia jokunen, mutta kun nimiä ei osaa niin ei osaa oikein kertoa mitä on.
Enkä jaksa luntata. Ihan kivaa saada uusia poksuja, mutta ei ole yhtä jännää kuin niiden entisten saaminen.
Mietin muuten sellaista tykkäättekö nappailla pokemonit vai evolvata? Mulla olisi useampi pokemon, jos olisin evolvannut ne, mutta kun haluaisin napata kaiken ensiksi villinä ennen kuin evolvaan. Toki muutaman poikkeuksen olen tehnyt, mutta pääasiassa odotan sitä nappausta ennen kuin evolvailen. Mietin, pitäisikö 2. genin kanssa tehdä kokonaan niin, etten evolvaa ennen kuin on napattuna ne vai sitten juuri toisin päin, että evolvaan vaan kaikki, kun näiden nappaukseen ei ole sellaista samanlaista paloa kuin 1. geniin. Tällä "haluan napata"-taktiikalla tosin en saa varmaan ikinä kaikkia Pokemoneja.
Nyt olisi tarpeeksi candyja Rapidashiin ja Arcanineen (josta jälkimmäinen on lempipokemonini), mutta en millään viitsisi evolvata, kun tahtoisin ensin saada ne villinäkin. Tosin epäilen, että saako niitä edes koskaan, kun en ole ikinä nähnyt edes varjoa...
Huomasin muuten, että uusilla pokemoneilla tai ainakin niillä, mitä minä olen napannut on monilla tosi kovat iskut. Kakkosiskut saattavat olla 80-150 vaikka cp ei olisi kovinkaan kummoinen, eikä pokemon vaikuttaisi mitenkään ihmeelliseltä (vaikka en oikein tiedä, mihin vertaan). Kuitenkin 1 genissä mitään supervahvoja poksuja ei ihan joka päivä tullut vastaan ja iskut olleet paljon pienempiä. Mietin, miten isoja iskuja noilla sitten olisi evolvauksen jälkeen, että muuttuuko salejen taso nyt huomattavasti. Toinen hauska huomio, minkä tein yksi päivä oli se, että Jigglypuffilla on aika hyvät iskut ja hp:t.
En ole ennen edes katsellut sitä kauheasti, kun ajatellut, ettei mistään vajaan 300cp:n poksusta kuitenkaan ole salille, mut nyt tekisi mieli jo koettaa.
Sitten piti kysyä sitä, että pystyykö oman salin edustaja siis puottamaan minut salilta? Tai kun jotain sellaista puhuitte ja en tajunnut, joten annoin asian olla. Mutta yksi päivä sain Rhydonini salille ja sittne huomasin sen tippuneen. Sali oli edelleen meillä, mutta ajattelin, että joku on hakannut sen välissä ja sitten taas punaiset valloittaneet sen. Mutta Rhydonillani oli täydet hp:t, kun rupesin parantelemaan sitä ja mietin, miten se voi olla mahdollista, jos se on hakattu pois salilta?? En käsitä tai sitten se oli joku bugi, mikä nyt vaan sattu hassusti kohdalle. Ärsyttää muuten, että itse salit joille pääsen ei pysy ikinä punaisilla ja sellaiset "hyvät salit", jotka on jatkuvasti punaisten hallussa on aina sellaisia, ettei niihin pääse. Luulen, että joku porukka käy niitä yhdessä ylläpitämässä siellä level kympillä ja niillä on poket siellä, mutta itselle ei oo oikein mahdollisuutta päästä noihin projekteihin mukaan. Toisaalta, mun pokemonit on ihan onnettomia verrattuna niihin, jotka noita 10lvl saleja pitää. ~1800 Rhydon kuitenkin paras, eikä niitä yli 2000 cp:n poksuja ole yhtään saati Snorlaxia tai Draconiteä (vai Draconite, se lentävä muumi) ollenkaan. En ole nähnyt niistäkään edes varjoa, paitsi jälkimmäisestä joku ilmoitti, että olisi keskustan tuntumassa ollut yksi päivä. Mutta en ollut oikealla suunnallakaan. Kesällä oli kyllä yksi pogo-miitti, että käytiin pari salia hakkaamassa, mutta silloinkin olin vähän onneton muiden rinnalla ja mun surkeat poket toki hakattiin heti pois.